Beoordelingen Vroom & Nobbe Opticiens

• Snelheid dienstverlening 8,8

Anouk uit: Amstelveen

18-11-2014
9,6

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril

Ab uit: Amstelveen

31-10-2014
7,8

Positieve ervaring:
Straalt vakkennis uit. Ietwat smal assortiment maar wel kwaliteitsvol. Creatief en degelijk. Oogmeting professioneel.

Verbeterpunten/ tips:
Assortiment wat breder maken. Handhaaf prijsniveau, wordt geen Hans Anders/Pearl of Specsavers

Hans uit: Amsterdam

28-08-2014

Positieve ervaring:
Heel geduldig, goed advies, vriendelijk

Iris uit: Amstelveen

05-08-2014

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Bob Beer kent ons gezin, en weet wat we willen. Hij geeft vertrouwen, hij heeft kennis van zaken.

Verbeterpunten/ tips:
Monturen voor een klein hoofd is lastig.

Bert uit: Uithoorn

31-07-2014
9,8

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Het zicht is duidelijk verbeterd! Nooit verwacht, dat op latere leeftijd "bijziend" kan verbeteren. Professionele metingen, met de juiste vragen. Afspraak is afspraak, zelfs nog 40 euro extra korting op de glazen, vanwege een fabrikant probleempje.
Goede tips betreffende contact lenzen.

Verbeterpunten/ tips:
Meteen vooraf een duidelijk kosten plaatje: De lenzen kosten met cilinders en afhankelijk van... kosten zoveel. De monturen bv in 4 groepen verdelen (design, etc.), en we gaan dus zien wat u er voor over heeft? Dat Hollandse design gaf juist een zetje!

Liesbeth uit: Oisterwijk

19-07-2014

Positieve ervaring:
Vriendelijk, goede adviezen en snel.

Herman uit: Amsterdam

19-07-2014

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Positieve ervaring:
Ik heb jarenlang het gevoel dat ik optimaal als klant gebruik kan maken van de diensten en een aanpassing of correctie niets als een lastige klant wordt ervaren en men alleen pas tevreden is wanneer de bril voor de klant voor 100% goed is.

Gewoon zo doorgaan.

26-06-2014
9,8

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Mijn ervaringen hebben alleen te maken met het filiaal in Amstelveen, Rembrandtweg. Over de andere vestigingen heb ik geen oordeel.
Fantastische, kundige en klantvriendelijke n, deze Bob

ortal uit: amstelveen

26-06-2014

Wieneke uit: Amstelveen

10-06-2014
8,1

Positieve ervaring:
Persoonlijke aandacht bij uitzoeken nieuwe bril.