Beoordelingen Voortman Keukens Steenwijk

6,4

Heleen uit: Groningen

10-11-2017
7,6

De keuken is gisteren geplaatst, dus wij hebben nog niet met de keuken zelf gewerkt. Oordeel is dus alleen gebaseerd op de levering, de plaatsing en het uiterlijk.

Minpuntje: ik vind dat het tijdstip van levering erg laat wordt gecommuniceerd. Je moet een hele dag vrij houden en je weet pas de avond van te voren hoe laat de keuken geleverd wordt. Ik had dus graag eerder geweten hoe laat de keuken geleverd zou worden.

Verder wat betreft de levering: wij hebben net een nieuwe houten vloer en na de levering zat er een flinke zwarte streep in die er niet uit te krijgen is. Dat zullen wij dus opnieuw moeten schuren en in de olie zetten. Erg jammer.

Pluspunten: de keuken ziet er precies uit zoals we besteld hebben en ook zoals het er op de tekening uit zag. De monteur was vriendelijk en heeft hard gewerkt om de keuken in 1 dag te plaatsen.
In de showroom zijn we goed geholpen en hebben wij goed advies gekregen. Tot nu toe erg blij mee!

Martin uit: Steenwijk

24-10-2017
7,8

Collectie: Design

e.n uit: oldemarkt

11-03-2017

Collectie: Landelijk

goede ervaring ,leuke serieuze monteur alles is vlot verlopen.
Alleen jammer dat ik na een belletje nog steeds de handleiding van mijn keramische kookplaat niet heb