Beoordelingen Voortman Keukens Steenwijk

• Showroom 7,7
  • Montage en levering 8,4

Coby uit: Diever

08-05-2018

Na de goede ervaring met mijn 1e keuken van Voortman, zocht ik met een gerust gevoel de 2e keuken ook weer uit bij V. Ik ben weer zeer tevreden en blij met deze keuken!

Familie T. uit: Assen

16-02-2018
6,8

Collectie: Design

Het verkoopgedeelte van dit traject vonden wij iets minder. Alsmede de onduidelijkheden rondom de planning van de keuken en de communicatie in het algemeen.

Daarentegen was de oplevering van de keuken zeer goed: een zeer kundige en vooral ook een zeer klantvriendelijke en deskundige collega.
(Ook al klopte er 1 ding niet, dat hopen we volgende week op te kunnen lossen).

Roelof uit: Steenwijk

11-02-2018
8,2

Collectie: Design

Over het contact in winkel met verkoper zijn wij uitermate tevreden over evenals de monteur.

Arnold uit: Groningen

6,4

Heleen uit: Groningen

10-11-2017
7,6

De keuken is gisteren geplaatst, dus wij hebben nog niet met de keuken zelf gewerkt. Oordeel is dus alleen gebaseerd op de levering, de plaatsing en het uiterlijk.

Minpuntje: ik vind dat het tijdstip van levering erg laat wordt gecommuniceerd. Je moet een hele dag vrij houden en je weet pas de avond van te voren hoe laat de keuken geleverd wordt. Ik had dus graag eerder geweten hoe laat de keuken geleverd zou worden.

Verder wat betreft de levering: wij hebben net een nieuwe houten vloer en na de levering zat er een flinke zwarte streep in die er niet uit te krijgen is. Dat zullen wij dus opnieuw moeten schuren en in de olie zetten. Erg jammer.

Pluspunten: de keuken ziet er precies uit zoals we besteld hebben en ook zoals het er op de tekening uit zag. De monteur was vriendelijk en heeft hard gewerkt om de keuken in 1 dag te plaatsen.
In de showroom zijn we goed geholpen en hebben wij goed advies gekregen. Tot nu toe erg blij mee!

Martin uit: Steenwijk

24-10-2017
7,8

e.n uit: oldemarkt

11-03-2017

Collectie: Landelijk

goede ervaring ,leuke serieuze monteur alles is vlot verlopen.
Alleen jammer dat ik na een belletje nog steeds de handleiding van mijn keramische kookplaat niet heb