Beoordelingen Voortman Keukens Elst

• Showroom 8,0
  • Montage en levering 7,3

Hetty uit: Lent

30-03-2017

Alleen de vergissing met de schappenkast welke laden zouden moeten zijn wil ik graag aangepast zien. De andere vergissing wil ik zo houden.
Heb ik al bij jullie zaak doirgegeven. Ik wacht nog op een afspraak voor aanpassing.
Vr gr Hetty

Myrna uit: Lent

19-03-2017

Collectie: Design

Tijdens de montage van onze keuken is er een deur in ons nieuwe huis beschadigd. Het is erg jammer dat dit niet door de monteur gemeld is. De cooker werkt nog niet omdat deze niet aangesloten kon worden door verkeerd gelegde kabels. Verder zijn we erg blij met onze keuken.

Frits uit: Ede

07-03-2017
7,8

In de mails ontbreekt een telefoonnummer. Da's onhandig.

19-01-2017
n.v.t.

Alles is prima voormekaar.
Alleen is het plezierig als jullie het afval zelf meenemen.

L uit: Arnhem

10-01-2017
8,2

Collectie: Design

Voortraject met de adviseur als heel prettig ervaren, veel goede adviezen van hem opgevolgd met een mooi eindresultaat. Net genoeg advies om alsnog je eigen draai en smaak erin kwijt te kunnen.
Levering van de keuken verliep prima, werd zeer zorgvuldig in elkaar gezet en mooi afgemonteerd. Erg tevreden.
Kleine minpunten waren er wel. De achterwand was te kort besteld, waardoor we 1,5 maand zonder spatwand zaten. Deze is uiteindelijk wel gemonteerd met een extra tussenstuk, dus zichtbare kitnaad. Helaas kon het niet anders.
Wat ik vervelend vond, was dat de 2e monteur geen overschoenen of iets dergelijks droeg of aanbood dit te doen, terwijl wij thuis geen schoenen dragen ivm hygiene. Hij liep met kisten over tapijt en tegels. Gevolg dat ik naderhand heb moeten dweilen en boenen. Ik zou daarom willen meegeven dit in ieder geval aan te bieden wanneer monteurs bij klanten thuis komen monteren.
Verder heel tevreden over Voortman Keukens en zal het zeker aanbevelen bij vrienden en familie (ook al gedaan overigens.)

Michael uit: Arnhem

01-01-2017
8,2

Collectie: Design

Zeer prettig gegaan, zowel in communicatie als de kwaliteit van aflevering en montage. Heel tevreden, Voortman bedankt!

Robin uit: Elst

12-12-2016

Collectie: Design

In 1 woord.... Perfect!!!!
We hebben voor onze nieuwbouwwoning een keuken gekocht bij Voortman Keukens in Elst. Zij waren de aangewezen projectleverancier van ons huis...
De aannemer had geen betere kunnen kiezen.
De verkoper was helemaal op de hoogte van het project en toen we achteraf nog vragen hadden werden we netjes te woord gestaan.
We hebben een prachtige keuken gekocht en in middels is deze geplaatst.
De monteur heeft zijn werk perfect gedaan en we zijn heel blij met onze keuken....dus in 1 woord...PERFECT!!!

Sanne uit: Lobith

06-12-2016

Collectie: Design

Een heel mooi ontwerp gemaakt en deze is in werkelijkheid nog mooier geworden.
Voortman Keukens, hartelijk dank voor het meedenken van mijn geweldige keuken.

Eize uit: Velp

15-11-2016

Wij zijn zowel met het advies, bij de veelheid van mogelijkheden, als bij de koop erg prettig geholpen. Ook de service en de nazorg waren erg goed. Desgevraagd kunnen wij de firma Voortman in Elst van harte aanbevelen.

JH uit: Uddel

15-11-2016

Collectie: Landelijk

Top bedrijf! Aanrader voor iedereen!