Beoordelingen Voortman Keukens Elst

• Montage en levering 7,2

Sanne uit: Lobith

06-12-2016

Collectie: Design

Een heel mooi ontwerp gemaakt en deze is in werkelijkheid nog mooier geworden.
Voortman Keukens, hartelijk dank voor het meedenken van mijn geweldige keuken.

Eize uit: Velp

15-11-2016

Wij zijn zowel met het advies, bij de veelheid van mogelijkheden, als bij de koop erg prettig geholpen. Ook de service en de nazorg waren erg goed. Desgevraagd kunnen wij de firma Voortman in Elst van harte aanbevelen.

JH uit: Uddel

15-11-2016

Collectie: Landelijk

Top bedrijf! Aanrader voor iedereen!

Annemarie

14-11-2016

Wij hebben direct na montage veel problemen gehad met de geleverde vaatwasser, deze is diverse malen door de leverancier gerepareerd. Nu was hij weer stuk, dit gemeld bij Voortman. En binnen twee dagen door de serviceafdeling opgelost door een nieuwe te plaatsen.

Dus voor Service zit je goed bij Voortman!

Erwin uit: Nijmegen

24-08-2016
5,4

Collectie: Design

M.n. communicatie over levering , en service kan veel beter. In de showroom goed geholpen, maar helaas is de keuken door een z.z.p.-er geplaatst die niet volledig op de hoogte was.

Stefan uit: Arnhem

11-08-2016
4,0

Collectie: Design

Mijn keuken is geplaatst op 18-7-2016 met de spoelbak op de verkeerde plaats. Dit is ontstaan door of verkeerde tekeningen naar de aannemer, of de aannemer heeft de aansluitingen verkeerd gemaakt. De aannemer heeft namelijk alwel meerdere dingen fout gedaan. Maar links of rechts. Dit is dus blijkbaar niet gecontroleerd vooraf of dit goed was.
Ik heb op mijn e-mails naar Voortman vooralsnog geen reactie gehad (3 weken terug). Ik vind dit echt niet normaal. Ik wil mijn huis afkrijgen. Zit nu met een keuken die niet is uitgevoerd zoals de tekening, geen reactie hierop gekregen. Spijt van dat ik alles al betaald heb.

Olivier uit: Arnhem

25-07-2016
8,2

Collectie: Design

Prettig contact tijdens de besluitvorming en keuze van onze keuken. Veel opties aangedragen en er werd goed mee gedacht. Inmeten en plaatsing van de keuken werd allemaal tijdig gedaan. Plaatsen van de keuken door zeer vriendelijke monteur met kennis van zaken. Het ter plekke aanpassen van een kastje en werkblad werd zorgvuldig gedaan.

Pieter uit: Gendt

28-06-2016
6,8

Collectie: Design

wij begrijpen niet dat jullie aangeven in 2 dgn een keuken te kunnen monteren daar waar ze uiteindelijk ruim 3 dagen bezig zijn geweest! ik zou dit graag willen toelichten. ook functioneert de zeeppomp niet (is servicemelding van gemaakt) en 1 kastdeur is beschadigd (worden nieuwe geleverd)

Herjo en Nel uit: Elst

20-06-2016

Collectie: Design

Top!!! Prima monteurs! Ook de service erna. Zijn erg tevreden over Lennart Karels, verkoper Elst. Heeft ons goed geadviseerd!!

Marcel uit: Elst

11-06-2016
7,0

Collectie: Design

Jammer dat er niet mee is gedacht om tot een oplossing te komen om de afwerking van de mdf platen naar tevredenheid af te leveren/monteren