Beoordelingen Voortman Keukens Elst

• Montage en levering 7,1

Frank uit: Geldermalsen

28-05-2017
7,6

Na plaatsing geen uit leg van de apparatuur alle troep achter gelaten zo veel haast om weg te komen dat hij zijn koelbox heb laten staan

Marsha uit: Geldermalsen

23-05-2017
7,6

Mijn complimenten aan de monteur! Nam zijn tijd, vriendelijk en zo secuur. Super !!

Enkel was er geen rekening gehouden met mijn nog te monteren vloer waardoor ik het ea weer los heb moeten halen en op maar heb moeten laten zagen, maar dit is wellicht een kwestie van communicatie naar de monteur.

Anne uit: Lent

23-05-2017
7,8

Collectie: Budget

Manier van onderhandelen als onprettig ervaren. Vervelend om niet goed te kunnen inschatten of je nou teveel betaald, terwijl het een grote en belangrijke aankoop is.
Bij montage jammer dat stootbord aan onderkant aan korte zijde is vastgelijmd, waardoor vloer niet door kon worden gelegd.

Bert uit: Arnhem

22-05-2017

Hetty uit: Lent

30-03-2017

Alleen de vergissing met de schappenkast welke laden zouden moeten zijn wil ik graag aangepast zien. De andere vergissing wil ik zo houden.
Heb ik al bij jullie zaak doirgegeven. Ik wacht nog op een afspraak voor aanpassing.
Vr gr Hetty

Myrna uit: Lent

19-03-2017

Collectie: Design

Tijdens de montage van onze keuken is er een deur in ons nieuwe huis beschadigd. Het is erg jammer dat dit niet door de monteur gemeld is. De cooker werkt nog niet omdat deze niet aangesloten kon worden door verkeerd gelegde kabels. Verder zijn we erg blij met onze keuken.

Frits uit: Ede

07-03-2017
7,8

In de mails ontbreekt een telefoonnummer. Da's onhandig.

19-01-2017
n.v.t.

Alles is prima voormekaar.
Alleen is het plezierig als jullie het afval zelf meenemen.

L uit: Arnhem

10-01-2017

Collectie: Design

Voortraject met de adviseur als heel prettig ervaren, veel goede adviezen van hem opgevolgd met een mooi eindresultaat. Net genoeg advies om alsnog je eigen draai en smaak erin kwijt te kunnen.
Levering van de keuken verliep prima, werd zeer zorgvuldig in elkaar gezet en mooi afgemonteerd. Erg tevreden.
Kleine minpunten waren er wel. De achterwand was te kort besteld, waardoor we 1,5 maand zonder spatwand zaten. Deze is uiteindelijk wel gemonteerd met een extra tussenstuk, dus zichtbare kitnaad. Helaas kon het niet anders.
Wat ik vervelend vond, was dat de 2e monteur geen overschoenen of iets dergelijks droeg of aanbood dit te doen, terwijl wij thuis geen schoenen dragen ivm hygiene. Hij liep met kisten over tapijt en tegels. Gevolg dat ik naderhand heb moeten dweilen en boenen. Ik zou daarom willen meegeven dit in ieder geval aan te bieden wanneer monteurs bij klanten thuis komen monteren.
Verder heel tevreden over Voortman Keukens en zal het zeker aanbevelen bij vrienden en familie (ook al gedaan overigens.)

Michael uit: Arnhem

01-01-2017

Collectie: Design

Zeer prettig gegaan, zowel in communicatie als de kwaliteit van aflevering en montage. Heel tevreden, Voortman bedankt!