Beoordelingen Voortman Keukens Elst

• Montage en levering 7,4

Fam. I. M. uit: Ede

10-07-2018

Collectie: Klassiek

We zijn erg tevreden over de deskundige hulp vanuit Voortman Keukens. Er werd goed met ons meegedacht, en genoemde opties waren realistisch en haalbaar. We hebben nooit het gevoel gehad dat ons iets ongewild werd opgedrongen (iets wat je van andere keukenzaken weleens hoort). Vanwege de goede reviews over Voortman, en het positieve gevoel tijdens het proces, hebben we altijd vertrouwen in hen gehad. Dit heeft Voortman goed waargemaakt! Mankementjes (die jammer, maar ook wel 'menselijk' waren) werden serieus genomen en goed opgelost. Wel moesten we, tijdens het proces van samenstellen van de keuken, bij telefonische vragen geregeld vrij lang op een telefoontje terug wachten, dat vonden we een minpuntje. We zijn erg blij met onze mooie nieuwe keuken! Mochten we in de toekomst nog een nieuwe keuken nodig hebben, dan kiezen we opnieuw voor Voortman.

Astrid uit: Gennep

05-07-2018

Rudi uit: Duiven

09-06-2018

Collectie: Design

Weer een mooie keuken van goede kwaliteit

j d uit: portugal

28-05-2018
5,4

advies & prijsstelling bij aanvang project / alternatief uitzoeken voor project keuken niet goed.

Paul uit: PURMEREND

19-05-2018

Collectie: Klassiek

De leverantie van de keukenonderdelen kon beter. Hoewel de bezorgers hun best deden, waren de mannen niet helemaal gebouwd voor enkele zware onderdelen.
En het werkblad ontbrak bij de 1e levering en moest nabezorgd worden. Dat kwam nog op tijd.
De montage verliep naar wens.
Ik zou de levering en montage in de vraagstelling hierboven splitsen. En een vraag over de (eventuele) nazorg nog.

Jan-Willem uit: Herveld

17-03-2018
9,6

Collectie: Landelijk

We zijn super trots op onze nieuwe keuken

Ronald uit: Gendt

16-03-2018

Henk uit: Uddel

07-12-2017

Zie boven. Behoeft geen toelichting. Prima allemaal

18-10-2017
5,6

Vloer beschadigd bij levering, nog steeds benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.

12-09-2017
2,2

Collectie: Design

Helaas ben ik erg teleurgesteld in de werkwijze van Voortman Keukens. Ondanks het feit dat ik een redelijk standaard keuken heb besteld is vrijwel alles wat er fout kan gaan fout gegaan. Bij het advies in de zaak in Elst had ik al mijn twijfels of al mijn wensen goed door waren gekomen, en mijn twijfels bleken helaas meer dan terecht. De afvoer naar buiten (waar specifiek om gevraagd is) was niet doorgekomen, de verkeerde kookplaat is geleverd, de afwerking was niet netjes. Na onnodig veel heen en weer bellen en mailen zou het dan eindelijk worden opgelost op 8-9 en zou mijn kookplaat worden omgeruild. 3x raden, er is niemand op komen dagen waardoor ik voor niets vrij heb genomen van mijn werk. Uiteindelijk is er op maandag 11-9 alsnog een monteur langsgekomen om de kookplaat om te ruilen, maar nu is er een scheve kookplaat geleverd vanuit de leverancier, waardoor het WEER niet is opgelost. Ik word moedeloos van jullie slechte service en interne communicatie en zal Voortman dan ook zeker niet aanbevelen. Eerste datum van plaatsing van de keuken was 19-7 en het is nu 12-9(!!!) en nog steeds is mijn keuken niet klaar.