Beoordelingen Voortman Keukens Elst

• Montage en levering 7,4

Remco uit: Angeren

14-07-2017

Collectie: Landelijk

Na een prettig gesprek in de showroom de nieuwe keuken gelijk besteld.
2x de montage datum moeten verplaatsen ivm tegenvallers met verbouwing was geen probleem. Top!
Bezorging perfect op aangeven datum en tijdstip.
Plaatsing door Heins keukenmontage verliep soepeltjes en als zeer prettig ervaren.
Kortom: wij zijn zeer blij met onze nieuwe droomkeuken!

Mark uit: Elst

07-07-2017

han uit: nijmegen

19-06-2017

Collectie: Design

Op zich goede ervaringen bij het ontwerpen van de keuken maar achteraf hadden wat meer praktische vragen over het gebruik van de keuken geholpen om tot nog betere beslissingen te komen

Peter uit: Westervoort

13-06-2017
7,0

Collectie: Landelijk

Vensterbank niet goed voorbereid.zelf vensterbank van uit nieuwbouw eruit moeten halen en Lang wachten opde vensterbank zoals afgesproken
Vaatwasser was bij de montage niet vastgezet
Bij service be zoek is er een Schroef ingezet die je kunt voelen in t kastje ernaast
Ik zelf heb t latje moeten aanleveren voor t hersteld.
Ook de bovenkant van de vensterbank heb Ik zelf gekit aangezien de Monteur deze niet had
Kraan is nog steeds iets scheef

Niels uit: Lent

11-06-2017
7,4

Collectie: Design

Frank uit: Geldermalsen

28-05-2017
7,6

Na plaatsing geen uit leg van de apparatuur alle troep achter gelaten zo veel haast om weg te komen dat hij zijn koelbox heb laten staan

Marsha uit: Geldermalsen

23-05-2017
7,6

Mijn complimenten aan de monteur! Nam zijn tijd, vriendelijk en zo secuur. Super !!

Enkel was er geen rekening gehouden met mijn nog te monteren vloer waardoor ik het ea weer los heb moeten halen en op maar heb moeten laten zagen, maar dit is wellicht een kwestie van communicatie naar de monteur.

Anne uit: Lent

23-05-2017
7,8

Collectie: Budget

Manier van onderhandelen als onprettig ervaren. Vervelend om niet goed te kunnen inschatten of je nou teveel betaald, terwijl het een grote en belangrijke aankoop is.
Bij montage jammer dat stootbord aan onderkant aan korte zijde is vastgelijmd, waardoor vloer niet door kon worden gelegd.

Bert uit: Arnhem

22-05-2017
8,2

Hetty uit: Lent

30-03-2017

Alleen de vergissing met de schappenkast welke laden zouden moeten zijn wil ik graag aangepast zien. De andere vergissing wil ik zo houden.
Heb ik al bij jullie zaak doirgegeven. Ik wacht nog op een afspraak voor aanpassing.
Vr gr Hetty