Beoordelingen Voortman Keukens Elst

8,2

Zie boven. Behoeft geen toelichting. Prima allemaal

18-10-2017
5,6

Vloer beschadigd bij levering, nog steeds benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.

12-09-2017
2,2

Collectie: Design

Helaas ben ik erg teleurgesteld in de werkwijze van Voortman Keukens. Ondanks het feit dat ik een redelijk standaard keuken heb besteld is vrijwel alles wat er fout kan gaan fout gegaan. Bij het advies in de zaak in Elst had ik al mijn twijfels of al mijn wensen goed door waren gekomen, en mijn twijfels bleken helaas meer dan terecht. De afvoer naar buiten (waar specifiek om gevraagd is) was niet doorgekomen, de verkeerde kookplaat is geleverd, de afwerking was niet netjes. Na onnodig veel heen en weer bellen en mailen zou het dan eindelijk worden opgelost op 8-9 en zou mijn kookplaat worden omgeruild. 3x raden, er is niemand op komen dagen waardoor ik voor niets vrij heb genomen van mijn werk. Uiteindelijk is er op maandag 11-9 alsnog een monteur langsgekomen om de kookplaat om te ruilen, maar nu is er een scheve kookplaat geleverd vanuit de leverancier, waardoor het WEER niet is opgelost. Ik word moedeloos van jullie slechte service en interne communicatie en zal Voortman dan ook zeker niet aanbevelen. Eerste datum van plaatsing van de keuken was 19-7 en het is nu 12-9(!!!) en nog steeds is mijn keuken niet klaar.

Jos uit: Nijmegen

12-09-2017

Collectie: Design

Geen spijt om voor Voortman keukens te kiezen. Na tevredenheid over eerdere keuken opnieuw goede ervaring met nieuwe keuken.

Henk uit: Eindhoven

7,2

Remco uit: Angeren

14-07-2017

Collectie: Landelijk

Na een prettig gesprek in de showroom de nieuwe keuken gelijk besteld.
2x de montage datum moeten verplaatsen ivm tegenvallers met verbouwing was geen probleem. Top!
Bezorging perfect op aangeven datum en tijdstip.
Plaatsing door Heins keukenmontage verliep soepeltjes en als zeer prettig ervaren.
Kortom: wij zijn zeer blij met onze nieuwe droomkeuken!

Mark uit: Elst

07-07-2017
7,6

han uit: nijmegen

19-06-2017

Collectie: Design

Op zich goede ervaringen bij het ontwerpen van de keuken maar achteraf hadden wat meer praktische vragen over het gebruik van de keuken geholpen om tot nog betere beslissingen te komen

Peter uit: Westervoort

13-06-2017
7,0

Collectie: Landelijk

Vensterbank niet goed voorbereid.zelf vensterbank van uit nieuwbouw eruit moeten halen en Lang wachten opde vensterbank zoals afgesproken
Vaatwasser was bij de montage niet vastgezet
Bij service be zoek is er een Schroef ingezet die je kunt voelen in t kastje ernaast
Ik zelf heb t latje moeten aanleveren voor t hersteld.
Ook de bovenkant van de vensterbank heb Ik zelf gekit aangezien de Monteur deze niet had
Kraan is nog steeds iets scheef