Beoordelingen Voortman Keukens Apeldoorn

Tuncay uit: Apeldoorn

15-07-2018
7,6

Collectie: Design

Wij hebben een volledige keuken aangeschaft bij Voortman keukens. Alles is goed gegaan met dank aan Henk de Vries. Tijdens het plaatsen van de keuken hebben wij paar fouten ontdekt die vervolgens zijn gecorrigeerd door de zzp'er die de keuken plaatst. Helaas ontdekten wij dat er iets goed was. Hierbij heeft Henk de Vries ons enorm geholpen met zijn klantvriendelijkheid en vooral het geleverde service.

Niels uit: Ede

21-06-2018
7,4

Collectie: Design

Na een stroeve start heeft het verkoopproces tot een mooie keuken geleid, die netjes is geplaatst

Ben uit: Ooij

08-06-2018
7,8

Collectie: Design

Wij zijn heel tevreden over Voortman keukens Apeldoorn. We werden goed geadviseerd en de keuken is precies volgens afspraak gerealiseerd. Ook het plaatsen van de keuken is heel vakkundig gedaan en verliep zonder problemen.

Ben uit: Ooij

25-05-2018

Collectie: Design

Prima advies van onze adviseur.
Accurate levering en een deskundig, geduldig en perfectionistisch montageteam, waarvoor hulde!

Tim uit: Vaassen

23-05-2018
7,2

Collectie: Landelijk

C. uit: Apeldoorn

21-05-2018

Collectie: Design

Onze verkoper ging naar een ander filiaal tijdens het hele proces. Hij heeft op afstand ons verder begeleid. Dat was geen succes; dat werkt niet. Daarom wat minder op communicatiegebied. We hadden achteraf gezien liever dat iemand ter plekke de begeleiding had overgenomen; we raden u aan dat in de toekomst wel te doen in voorkomende gevallen.

15-05-2018

Het is aan te bevelen,wat een vakman van een monteur hebben we gehad .bedankt daarvoor.

Michel uit: Nieuwegein

14-05-2018

Collectie: Design

Wij zijn zeer tevreden over Voortman Keukens. In ons geval was Voortman als projectleverancier gekoppeld aan ons nieuwbouwproject en we zijn blij dat we ervoor hebben gekozen om hier niet van af te wijken. Dit is een bedrijf waar de klant centraal staat en je niet alleen vooraf maar ook na plaatsing goed en persoonlijk geholpen wordt. Onze Siematic keuken is heel netjes geplaatst en we hebben er veel plezier van. Bij de servicepuntjes en vragen die nadien nog opkwamen werd steeds binnen één dag contact opgenomen en alles netjes afgehandeld. We kwamen er twee maanden na de verhuizing achter dat vanwege wisselingen in Siemens-lijn een verkeerde vaatwasser was geplaatst (door drukte hadden we dit niet eerder goed gecontroleerd). Deze werd zonder enig probleem snel omgewisseld voor een nieuw model. Zeker ten opzichte van de verhalen die normaliter de ronde doen over keukenleveranciers is wat ons betreft Voortman absoluut een positieve uitschieter.

Tim uit: Vaassen

09-05-2018

Collectie: Landelijk

G uit: Apeldoorn

26-03-2018
7,4

Collectie: Budget

klant vriendelijk,geen druk om gelijk je keuken te bestellen