Beoordelingen Voortman Keukens Apeldoorn

Ferdinand uit: Vaassen

03-11-2017
7,0

Collectie: Design

Onze keuken is mooi geworden.
Alleen met de Etna apparatuur
waren we niet zo gelukkig,vertoonde nog al wat gebreken

Jan uit: Epe

01-11-2017
3,4

Collectie: Design

Slechte communicatie voor als er problemen zijn. We hebben geconstateerd dat het blad wat tegen de vaatwasser aan het einde zit, gewoon totaal krom getrokken is. Ook is de plaat die onder het gasstel hoort te zitten, om de warmte tegen te houden, ook niet gemonteerd is. Ook vonden we reserve onderdelen die gewoon bij het afval waren gegooid. En ook het feit dat het restafval niet mee werd genomen zat ons ook niet lekker. Al met al reden genoeg voor mij om niet gauw weer een keuken aan te schaffen bij Voortman keukens te Apeldoorn.

26-10-2017

Collectie: Design

Prettige en deskundig advies gehad bij het uitzoeken van de keuken

Angelique uit: Velp

26-10-2017
7,8

Collectie: Design

Tot en met de levering van de keuken zijn we tevreden. Installatie van de keuken is prima gegaan op een puntje na. De inductiekookplaat was niet goed geïnstalleerd. De hele afhandeling hiervan (service) is moeizaam en niet naar tevredenheid gegaan. Het excuus was dat jullie het zo druk hebben. Hebben wij als klant geen boodschap aan. Wij willen nadat wij op tijd betaald hebben een goede keuken. En wij willen niet wachten totdat Voortman een keer tijd heeft om ons opleverprobleem te verhelpen. Is onze fout niet. Ons advies zet een monteur in voor klanten die een probleem hebben direct na oplevering waardoor je deze mensen direct kunt helpen om zo een tevreden klant te houden.

Theo uit: Apeldoorn

05-10-2017

Collectie: Design

Voortman keukens is geweldig. Eind 2013 hebben wij een keuken gekocht bij Voortman keukens. Onze privé situatie werd destijds geteisterd door de grote K-ziekte van mij echtgenote. We hadden een appartement gekocht (casco) en alles moest snel geleverd worden. Zelfs de feestdagen zaten hier tussen en in januari 2014 moest het geplaatst worden. De adviseur van Voortman Apeldoorn heeft al onze zorgen weggenomen en alles werd uitstekend door hem gemeten en uitgewerkt. Alleen al de aandacht voor onze situatie was hartverwarmend. De plaatsing werd gedaan door de monteur van Voortman en alles was perfect. Nu 2017, en een aantal handgrepen werden minder mooi en de koelkastdeur leek een beetje krom te worden (volgens een monteur van AEG) Gebeld en geen probleem. Ze kwamen niet eens kijken. Een aantal weken later een mail voor een afspraak voor de vervanging. Nieuwe deur en nieuwe grepen. Toen bleek dat de nieuwe handgrepen mat waren ipv glimmend . Gebeld en wat bleek, de glimmende werden niet meer geleverd. Geen probleem. Nog eens 8 nieuwe matte handgrepen, zonder probleem. Voortman is top. Geen geschreeuw met van/voor prijzen maar gewoon nette prijzen en een TOP SERVICE

Ria uit: Zutphen

04-10-2017

Fijne keuken met vriendelijke verkoper en instalateurs

02-10-2017

Berend uit: Apeldoorn

28-09-2017

Collectie: Landelijk

De monteur heeft de installatie zodanig aangepast dat de keuken geplaatst kon worden. We hebben geen mm-ruimte over.

John uit: Vaassen

25-09-2017