Beoordelingen Voortman Keukens Apeldoorn

• Showroom 8,8
  • Montage en levering 8,7

Theo uit: Apeldoorn

05-10-2017

Voortman keukens is geweldig. Eind 2013 hebben wij een keuken gekocht bij Voortman keukens. Onze privé situatie werd destijds geteisterd door de grote K-ziekte van mij echtgenote. We hadden een appartement gekocht (casco) en alles moest snel geleverd worden. Zelfs de feestdagen zaten hier tussen en in januari 2014 moest het geplaatst worden. Dhr. de Vries van Voortman Apeldoorn heeft al onze zorgen weggenomen en alles werd uitstekend door hem gemeten en uitgewerkt. Alleen al de aandacht voor onze situatie was hartverwarmend. De plaatsing werd gedaan door Herman (monteur van Voortman) en alles was perfect. Nu 2017, en een aantal handgrepen werden minder mooi en de koelkastdeur leek een beetje krom te worden (volgens een monteur van AEG) Gebeld en geen probleem. Ze kwamen niet eens kijken. Een aantal weken later een mail voor een afspraak voor de vervanging. Nieuwe deur en nieuwe grepen. Toen bleek dat de nieuwe handgrepen mat waren ipv glimmend . Gebeld en wat bleek, de glimmende werden niet meer geleverd. Geen probleem. Nog eens 8 nieuwe matte handgrepen, zonder probleem. Voortman is top. Geen geschreeuw met van/voor prijzen maar gewoon nette prijzen en een TOP SERVICE

Ria uit: Zutphen

04-10-2017

Fijne keuken met vriendelijke verkoper en instalateurs

02-10-2017

Berend uit: Apeldoorn

28-09-2017

Collectie: Landelijk

De monteur heeft de installatie zodanig aangepast dat de keuken geplaatst kon worden. We hebben geen mm-ruimte over.

John uit: Vaassen

25-09-2017
8,2

Sahied uit: Zwolle

21-09-2017
9,6

Collectie: Design

We zijn fantastisch geholpen tijdens het uitzoeken en samenstellen van onze keuken. Verkoper denkt erg goed mee en smeert geen dure dingen aan.
De bezorgers van de keuken hebben de voorzijde van het huis geveegd voordat ze de keuken binnen brachten, zodat er geen zand en andere vervuiling mee ging. De monteur die de keuken geplaatst heeft, heeft dit in z'n eentje aardig snel gedaan en heel goed. Keuken ziet er prachtig uit en we zijn blij dit bij Voortman gekocht te hebben.

Ina uit: Heerde

29-08-2017

Collectie: Budget

Ben zeer tevreden over Voortman keukens. Prettig geholpen. Alles is naar alle tevredenheid gegaan. Ben zeer tevreden over de. Onteer die de keuken heeft geplaatst. Hij is na plaatsing nog twee keer geweest. De eerste keer om de achterwand te plaatsen en daarna nog een keer omdat er iets met de achterwand niet goed was afgewerkt. Dit laatste gedeelte was niet bij ons bezorgd op de dag dat de monteur het zou plaaatsen en is toen eigenhandig naar Rijssen gegaan om het op te halen en het alsnog te plaatsen. Mijn complimenten.

Familie uit: Nieuwegein

17-08-2017
4,2

Ina uit: Heerde

10-08-2017

Collectie: Budget

Keuken is keurig geplaatst. Niets op aan te merken. Ook de achterwand die later is geplaatst. Verder problemen met de verlichting onder de kastjes, maar dat is ook naar alle tevredenheid opgelost. Klasse.

Erik uit: Amersfoort

26-07-2017