Beoordelingen Voorbrood Meubelen

• Garantie / nazorg 9,6

Jacques Groenendijk uit: Den Haag

01-12-2018
9,7

In januari hebben wij een bankstel en 4 stoelen gekocht bij de firma Voorbrood. Levering zou in april/mei 2018 plaatsvinden. De oplevering van ons appartement is inmiddels 3 keer uitgesteld. De heer Voorbrood heeft voortdurend met ons meegedacht, de spullen bij hem opgeslagen gehouden en zelfs een ( aan - ) betaling was niet nodig. Toen gisteren 30-11 de oplevering van het appartement wederom met 3 maanden werd uitgesteld, heeft de firma Voorbrood zich voor de zoveelste maal buitengewoon coöperatief getoond. Opslag kan gecontinueerd worden en tot betaling behoefden we nog steeds niet over te gaan. Dat een dergelijke service vandaag de dag nog bestaat, hadden we niet voor mogelijk gehouden!

Joop Bakker

26-09-2018
9,8

In mijn eerdere review heb ik geschreven dat ik mij in de steek gelaten voelde in mijn geschil met de fabrikant. Bij deze wil ik vermelden dat het probleem met de fabrikant door John Voorbrood op een fantastische wijze is opgelost door samen met een andere meubelmaker als nog mijn op maat gemaakte TV kast geheel kosteloos tiptop in orde te laten maken. Bij deze neem ik mijn woorden terug en geef ik John Voorbrood een dikke 10.

Joop.Bakker uit: Rotterdam

11-07-2018
n.v.t.

Ik ben het helemaal eens met alle reviews ook ik ben altijd fantastisch geholpen en heb jarenlang genoten van de enorme service.
Maar helaas is het bij mijn laatste aankopen helemaal mis gegaan met de betreffende leverancier en voel ik mij danig in de steek gelaten door Voorbrood. Ik betreur het ten zeerste dat het zo gelopen is. Maar hoop met dit bericht dat Voorbrood wat kritischer naar deze fabrikant gaat kijken en de volgende keer de kant van de klant kiest. Verder wenst ik voorbrood veel succes de komende jaren.
Met vriendelijke groet:
De eens zo trouwe klant Joop Bakker.

Maria Bleumer uit: Den Haag

25-06-2018

Bestelde een texelaar onderdeken 180x210 met split voor ons nieuwe Velda bed deze moest speciaal gemaakt worden .
Na 7 dagen kregen we al een telefoontje dat hij binnen was.
Bedankt Marck en Johan voor jullie super service en wat zullen wij weer heerlijk slapen.

Fam. Blok uit: Den Haag

12-04-2018

Na een tip heeft onze dochter Voorbrood bezocht om moderne stijlmeubels uit te zoeken. Na vele vragen, goede adviezen van verkoper Marc was er een deal. Scherpe prijzen, een relaxte sfeer en de koffie niet te vergeten. Een zaak die doet wat het beloofd. Hoe anders kan dit familiebedrijf recent het 100-jarig bestaan hebben gevierd!

Van der Burgh uit: Den Haag

11-04-2018

Bij dit geweldige bedrijf een bankstel gekocht.
Wat geven zei een service zeg
Daar kunnen vele bedrijven nog wat van leren.
Personeel erg vriendelijk, behulpzaam tijd voor een praatje en de koffie staat klaar :-)

Wil je geen gekloot ga naar voorbrood

mevr.Hollander uit: Rotterdam

14-03-2018

Zeer vriendelijke mensen, altijd behulpzaam, goed meubilair, nazorg en service chapeau, een aanrader om bij Voorbrood je meubels te kopen.

Familie. Bleumer uit: Den Haag

17-02-2018

Al meer dan 30 jaar zijn wij super tevreden over het familie bedrijf Voorbrood.
Al veel verschillende meubels en bedden gekocht.
Wij gaan zeker nog vele jaren terugkomen.

H.E.Super uit: Rotterdam

06-02-2018

Fijne Zaak. Prima geholpen door de heer Piet Voorbrood en de bezorging , en plaatsing van de meubelen was ook toppie, een aanrader dus.

Fam versantvoort uit: Tilburg

16-12-2017

Wat een geweldige zaak met enorm leuke fam geweldige service. Altijd vriendelijk en makkelijke communicatie gewoon gezellig!! En kwaliteit van meubels super mooi. En zelfs de chauffeur die twee keer kwam reuze leuk AANRADER !! Absoluut👌🏼👍🏼