Beoordelingen Voorbrood Meubelen

• Deskundigheid / kennis / vakmanschap 9,6
  • Kwaliteit 9,6
  • Plaatsing / montage / levering 9,6
  • Garantie / nazorg 9,5

Kees van Stein uit: nieuwerkerk a/d ijssel

02-07-2017
8,2

Van een dressoir dat we 12 jaar geleden hadden gekocht,was een scharnier gebroken.Voorbrood heeft ons kosteloos een nieuw scharnier kunnen leveren,
prima service,klasse.

klawer uit: den haag

30-06-2017
9,5

Prettig ,goed geadviseerd, prima.
We hebben een fauteuil en een bank gekocht.
We waren niet blij hoe de vulling van de bank te zien was en onze "klacht" is prima opgelost binnen 1dag. In een woord: fantastisch ,dank jullie wel

Tobias uit: Zoetermeer

11-05-2017

Zeer tevreden over mijn nieuwe loungebank. Zit lekker, scherp geprijsd en uitstekende service van de adviseurs en bezorgers!

Hans En Annette Karens uit: Schiedan

04-04-2017
9,9

Opnieuw dank voor het herstellen van mijn fauteuil. En daarbij de bereidheid deze vandaag te bezorgen ipv de geplande datum. Wij zijn zowel met onze kast als deze reparatie meer dan tevreden. Mochten wij weer overgaan tot een aankoop dan zeker bij deze winkel.

Arjen de Hoop uit: Vlaardingen

28-03-2017

Voorbrood voor het eerst bezocht na getipt te zijn op dit mooie bedrijf. Inderdaad een uitstekend familie bedrijf waarbij service en aandacht een kwaliteit op zich blijkt!
Mooie meubels kunnen kiezen voor een prima prijs. We wilde daarnaast graag een product wat niet direct in de collectie aanwezig was. Dit is zonder enige verplichting door Piet alsnog besteld zodat wij zelf mochten beoordelen of het werkelijk datgene is wat we zochten. De levering was zeer spoedig en kundig verzorgt. Alles bij elkaar echt de moeite waard om dit mooie bedrijf te bezoeken met garantie op voldoende keuze. Voorbrood bewijst dat juiste focus op assortiment, kwaliteit en echte aandacht voor de klant altijd voor terugkerende tevreden klanten zorgt.

Hans En Annette Karens uit: Schiedan

27-03-2017
9,7

Fantastische winkel met vakkundig personeel. Wij kunnen niet anders zeggen dan dank voor het advies en service. Wij zijn meer dan tevreden

J. Zwaan uit: Abbekerk

03-03-2017

Op woensdag 4 januari voor het eerst in de showroom geweest. Vond het mooi en sfeer vol ingericht. Was opzoek naar een nieuw bankstel van het merk Mecam. Geholpen door Dhr. Piet Voorbrood en deze nam alle tijd voor je met een goed advies, ook oog voor de kleurbepaling van de stof.
Vooral de persoonlijke benadering gaf mij een vertrouwd gevoel een winkel waar ik graag terug kom. Ook het vervolg was prima in orde, na 14 dagen een mail verzonden wanneer ik de bankstellen en stoelen kon verwachten. De volgende dag netjes een mail gekregen dat het de eerste week van maart wordt. Dinsdag 28 februari werd ik netjes gebeld of het vrijdag 3 maart kon worden bezorgd. Vrijdagmiddag werd het netje op de afgesproken tijd bezorgd ook deze jongens waren vriendelijk en goed in hun werk. Verpakkingsmateriaal en oude bankstellen netjes meegenomen. de geleverde goederen staan keurig en zitten heerlijk. Het bedrijf bestaat volgend jaar 100 jaar en ik hoop dat er nog 100 jaar bijkomt zodat andere mensen ook een vertrouwd adres hebben voor het inrichten van hun woning.

K schenk uit: Nootdorp

27-02-2017

Wij hebben bijna 5 jaar geleden tot grote tevredenheid een leren bankstel gekocht bij Voorbrood waarbij wij goed geadviseerd werden. Maar op de rechterzitplaats kwam een doorgezakte plek omdat ik daar altijd zit, waardoor ik moeilijk op kon staan en niet prettig meer zat .Voorbrood gebeld en gevraagd of daar iets aan gedaan kon worden .Het antwoord was geen probleem ik stuur wel iemand die dat voorelkaar kan brengen .`s avonds werd ik al gebeld om een afspraak te maken . Het kon thuis gerepareerd worden .Met grote vakmanschap werd de klus geklaard en nu zit ik weer prettig op mijn bank ,en kan ik ook weer makkelijk opstaan .En dat is bij Voorbrood echte service Johan zei op een bankstel moet je na 5 jaar ook nog prettig en goed zitten Ik vind dat de firma Voorbrood voor deze service echt wel een hele warme douche verdiend . Dank je wel

Theo Enze

28-01-2017
9,8

Kwam 30 jaar geleden al bij Voorbrood.
Onlangs nieuwe meubels gekocht.
Vakbekwaam en vriendelijk personeel.
Ook de bezorgers verdienen een pluim.
En Voorbrood hanteert zeer scherpe prijzen.
Snelle levering.

Monique Schreurs uit: Hoofddorp

07-01-2017

Gratis vervangende onderdelen voor stoelen die niet eens bij Voorbrood gekocht zijn.
Dat is pas echt service👍🏼