Beoordelingen Voorbrood Meubelen

• Plaatsing / montage / levering 9,6
  • Garantie / nazorg 9,6

Fam versantvoort uit: Tilburg

16-12-2017

Wat een geweldige zaak met enorm leuke fam geweldige service. Altijd vriendelijk en makkelijke communicatie gewoon gezellig!! En kwaliteit van meubels super mooi. En zelfs de chauffeur die twee keer kwam reuze leuk AANRADER !! Absoluut👌🏼👍🏼

J. Zwaan uit: Abbekerk

20-11-2017

Voor de tweede keer dit jaar Bij de Familie Voorbrood meubels aangeschaft. Dit keer door Marck geholpen gaf ook uitstekend advies en wist na 7 maanden nog wat ik de vorige keer voor meubels had aangeschaft. Dat vond ik echt verbluffend, komen zoveel mensen in de winkel dat je dat dan nog weet. Het maakte de keus wel makkelijk hij wist exact wat er bij paste. Vandaag is het geplaatst door Johan en Mario daar werd ook al zorg aan besteed. Het staat als geheel prachtig bij elkaar. Voor mij is er ook nog maar 1 meubelzaak, ook omdat ze zoveel zorg en vertrouwen in hun klanten steken. Een winkel voor iedereen om eens te bezoeken en te ervaren wat klantvriendelijkheid is.

ONEMLIBICAK KOSE uit: Rotterdam

28-09-2017

Onlangs heb ik Karat meubels gekocht bij Voorbrood Meubelen , Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer goed en vriendelijk ben geholpen door zeer vakkundige mensen. Wat betreft hun klantvriendelijkheid is zeer aan te spreken. Dit uit zich vooral in het de tijd nemen voor de klant. Er wordt zeer goed geluisterd naar wat de klant wil, men probeert je niks aan te smeren. Wat toch helaas voor komt in de meeste zaken. Hier totaal geen last van gehad. Hier is werkelijkwaar de klant Koning. Ze zijn zo klant vriendelijk dat ze zelfs de moeite hebben genomen om een poef wat niet bij hun was gekocht om toch een reparatie uit te voeren zonder kosten wat ook nog eens is opgehaald en weer kosteloos is terug gebracht. Ik hoef niks anders te zegeen dat ze van mij een dikkkke 10 krijgen . Dit blijf voor mij mijn favoriet meubelzaak. En ik raad ieder aan om er eens een kijkje te nemen. U zult zeker slagen. Met vriendelikke groet. Een zeer te vreden klant. Nes

Kees van Stein uit: nieuwerkerk a/d ijssel

02-07-2017
8,2

Van een dressoir dat we 12 jaar geleden hadden gekocht,was een scharnier gebroken.Voorbrood heeft ons kosteloos een nieuw scharnier kunnen leveren,
prima service,klasse.

klawer uit: den haag

30-06-2017
9,5

Prettig ,goed geadviseerd, prima.
We hebben een fauteuil en een bank gekocht.
We waren niet blij hoe de vulling van de bank te zien was en onze "klacht" is prima opgelost binnen 1dag. In een woord: fantastisch ,dank jullie wel

Tobias uit: Zoetermeer

11-05-2017

Zeer tevreden over mijn nieuwe loungebank. Zit lekker, scherp geprijsd en uitstekende service van de adviseurs en bezorgers!

Hans En Annette Karens uit: Schiedan

04-04-2017
9,9

Opnieuw dank voor het herstellen van mijn fauteuil. En daarbij de bereidheid deze vandaag te bezorgen ipv de geplande datum. Wij zijn zowel met onze kast als deze reparatie meer dan tevreden. Mochten wij weer overgaan tot een aankoop dan zeker bij deze winkel.

Arjen de Hoop uit: Vlaardingen

28-03-2017

Voorbrood voor het eerst bezocht na getipt te zijn op dit mooie bedrijf. Inderdaad een uitstekend familie bedrijf waarbij service en aandacht een kwaliteit op zich blijkt!
Mooie meubels kunnen kiezen voor een prima prijs. We wilde daarnaast graag een product wat niet direct in de collectie aanwezig was. Dit is zonder enige verplichting door Piet alsnog besteld zodat wij zelf mochten beoordelen of het werkelijk datgene is wat we zochten. De levering was zeer spoedig en kundig verzorgt. Alles bij elkaar echt de moeite waard om dit mooie bedrijf te bezoeken met garantie op voldoende keuze. Voorbrood bewijst dat juiste focus op assortiment, kwaliteit en echte aandacht voor de klant altijd voor terugkerende tevreden klanten zorgt.

Hans En Annette Karens uit: Schiedan

27-03-2017
9,7

Fantastische winkel met vakkundig personeel. Wij kunnen niet anders zeggen dan dank voor het advies en service. Wij zijn meer dan tevreden

J. Zwaan uit: Abbekerk

03-03-2017

Op woensdag 4 januari voor het eerst in de showroom geweest. Vond het mooi en sfeer vol ingericht. Was opzoek naar een nieuw bankstel van het merk Mecam. Geholpen door Dhr. Piet Voorbrood en deze nam alle tijd voor je met een goed advies, ook oog voor de kleurbepaling van de stof.
Vooral de persoonlijke benadering gaf mij een vertrouwd gevoel een winkel waar ik graag terug kom. Ook het vervolg was prima in orde, na 14 dagen een mail verzonden wanneer ik de bankstellen en stoelen kon verwachten. De volgende dag netjes een mail gekregen dat het de eerste week van maart wordt. Dinsdag 28 februari werd ik netjes gebeld of het vrijdag 3 maart kon worden bezorgd. Vrijdagmiddag werd het netje op de afgesproken tijd bezorgd ook deze jongens waren vriendelijk en goed in hun werk. Verpakkingsmateriaal en oude bankstellen netjes meegenomen. de geleverde goederen staan keurig en zitten heerlijk. Het bedrijf bestaat volgend jaar 100 jaar en ik hoop dat er nog 100 jaar bijkomt zodat andere mensen ook een vertrouwd adres hebben voor het inrichten van hun woning.