Beoordelingen Voorbrood Meubelen

• Plaatsing / montage / levering 9,6
  • Garantie / nazorg 9,6

Fam. Blok uit: Den Haag

12-04-2018

Na een tip heeft onze dochter Voorbrood bezocht om moderne stijlmeubels uit te zoeken. Na vele vragen, goede adviezen van verkoper Marc was er een deal. Scherpe prijzen, een relaxte sfeer en de koffie niet te vergeten. Een zaak die doet wat het beloofd. Hoe anders kan dit familiebedrijf recent het 100-jarig bestaan hebben gevierd!

Van der Burgh uit: Den Haag

11-04-2018

Bij dit geweldige bedrijf een bankstel gekocht.
Wat geven zei een service zeg
Daar kunnen vele bedrijven nog wat van leren.
Personeel erg vriendelijk, behulpzaam tijd voor een praatje en de koffie staat klaar :-)

Wil je geen gekloot ga naar voorbrood

mevr.Hollander uit: Rotterdam

14-03-2018

Zeer vriendelijke mensen, altijd behulpzaam, goed meubilair, nazorg en service chapeau, een aanrader om bij Voorbrood je meubels te kopen.

Familie. Bleumer uit: Den Haag

17-02-2018

Al meer dan 30 jaar zijn wij super tevreden over het familie bedrijf Voorbrood.
Al veel verschillende meubels en bedden gekocht.
Wij gaan zeker nog vele jaren terugkomen.

H.E.Super uit: Rotterdam

06-02-2018

Fijne Zaak. Prima geholpen door de heer Piet Voorbrood en de bezorging , en plaatsing van de meubelen was ook toppie, een aanrader dus.

Fam versantvoort uit: Tilburg

16-12-2017

Wat een geweldige zaak met enorm leuke fam geweldige service. Altijd vriendelijk en makkelijke communicatie gewoon gezellig!! En kwaliteit van meubels super mooi. En zelfs de chauffeur die twee keer kwam reuze leuk AANRADER !! Absoluut👌🏼👍🏼

J. Zwaan uit: Abbekerk

20-11-2017

Voor de tweede keer dit jaar Bij de Familie Voorbrood meubels aangeschaft. Dit keer door Marck geholpen gaf ook uitstekend advies en wist na 7 maanden nog wat ik de vorige keer voor meubels had aangeschaft. Dat vond ik echt verbluffend, komen zoveel mensen in de winkel dat je dat dan nog weet. Het maakte de keus wel makkelijk hij wist exact wat er bij paste. Vandaag is het geplaatst door Johan en Mario daar werd ook al zorg aan besteed. Het staat als geheel prachtig bij elkaar. Voor mij is er ook nog maar 1 meubelzaak, ook omdat ze zoveel zorg en vertrouwen in hun klanten steken. Een winkel voor iedereen om eens te bezoeken en te ervaren wat klantvriendelijkheid is.

ONEMLIBICAK KOSE uit: Rotterdam

28-09-2017

Onlangs heb ik Karat meubels gekocht bij Voorbrood Meubelen , Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer goed en vriendelijk ben geholpen door zeer vakkundige mensen. Wat betreft hun klantvriendelijkheid is zeer aan te spreken. Dit uit zich vooral in het de tijd nemen voor de klant. Er wordt zeer goed geluisterd naar wat de klant wil, men probeert je niks aan te smeren. Wat toch helaas voor komt in de meeste zaken. Hier totaal geen last van gehad. Hier is werkelijkwaar de klant Koning. Ze zijn zo klant vriendelijk dat ze zelfs de moeite hebben genomen om een poef wat niet bij hun was gekocht om toch een reparatie uit te voeren zonder kosten wat ook nog eens is opgehaald en weer kosteloos is terug gebracht. Ik hoef niks anders te zegeen dat ze van mij een dikkkke 10 krijgen . Dit blijf voor mij mijn favoriet meubelzaak. En ik raad ieder aan om er eens een kijkje te nemen. U zult zeker slagen. Met vriendelikke groet. Een zeer te vreden klant. Nes

Kees van Stein uit: nieuwerkerk a/d ijssel

02-07-2017
8,2

Van een dressoir dat we 12 jaar geleden hadden gekocht,was een scharnier gebroken.Voorbrood heeft ons kosteloos een nieuw scharnier kunnen leveren,
prima service,klasse.

klawer uit: den haag

30-06-2017
9,5

Prettig ,goed geadviseerd, prima.
We hebben een fauteuil en een bank gekocht.
We waren niet blij hoe de vulling van de bank te zien was en onze "klacht" is prima opgelost binnen 1dag. In een woord: fantastisch ,dank jullie wel