Beoordelingen Vogels Schilderwerken

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,2

Jochen uit: Rotterdam

02-10-2018

Algehele mening:
Prettig om mee te werken, denkt goed mee met andere elementen van de verhuizing/verbouwing.

Tom uit: Oisterwijk

Maartje uit: Breda

15-07-2018
3,2

Algehele mening:
Vorig jaar onze ramen en deuren buiten
laten schilderen door Rik Vogels. Bij het geven van het advies en de offerte kwam hij betrouwbaar en professioneel over. Dacht mee en had opmerkingen over "prutswerk" van constructie van oa carpoort,schuur. Schept het vertrouwen dat bij hem alles wel goed komt.
In eerste instantie waren we tevreden, het schilderwerk zag er netjes uit. Op een aantal plekken zat er verf op de muur naast de kozijnen, maar dat heeft hij na aangeven ook weggehaald.
Nu, bijna een jaar later, staan er op een aantal afdeklatjes van kozijnen blazen en scheurtjes. Dit lijkt ons nog niet de bedoeling na nog geen jaar. Het vocht kan zo makkelijk in de latjes trekken en de blazen staan op springen. We hebben een mail gestuurd met foto's en de vraag hoe dat kan zo snel. Na een week, zonder reactie, hebben we gebeld. Hij gaf toe dat hij de mail gezien had, maar zei gewoon dat hij het niet nodig vond om te reageren. Hij vertelde dat het geen kwaad kan, gewoon over 2 a 3 jaar de latjes goed schuren en met een paar lagen opnieuw doen. Op de vraag of hij dat dan ook gratis komt doen, zegt hij nee, dat valt onder onderhoud. Na aangeven dat het na een jaar wel erg snel is en dat dat nu onder garantie zou moeten horen naar onze mening , zegt hij dat dat onze mening is. Er is niet over te praten en hij hangt gewoon de telefoon op. Dit vinden wij uiterst onprofessioneel en klantonvriendelijk. Dat was dus de laatste keer dat deze schilder ons huis heeft geschilderd.

Lilian uit: Breda

08-02-2018
9,6

Bart uit: breda

07-02-2018

Algehele mening:
Levert goed advies. Schilderwerk van goede kwaliteit. Prima ervaring.

Michiel uit: Rijsbergen

30-07-2016