Beoordelingen VoetbalreizenXL

• Reisaanbod 8,6

Josh uit: Buchten

12-11-2018

Sevilla-Espanyol

Via voetbalreizenXL losse tickets geregeld voor Sevilla FC. Ideale combinatie met een citytrip. Prima bereikbaar voor vragen, snelle reacties en goede informatievoorziening.

Arno uit: Nieuw-Lekkerland

11-11-2018

Complete voetbalreizen

Celtic - Hearts

Alles heel goed geregeld!

Dieter uit: Mechelen

10-11-2018
8,5

Arsenal - Liverpool

Leuke match, goede tickets, goede service per mail. Ze waren bij het hotel wel niet op de hoogte dat we de tickets ook terug moesten geven en wouden deze eerst niet aannemen.

Thomas uit: Apeldoorn

09-11-2018

Inter Barcelona

Zeer mooie ervaring waarbij alles prima was geregeld

Iris uit: Veenendaal

09-11-2018

Complete voetbalreizen

Inter Milan- Barcelona

Enorm leuke reis gehad. Fijne vliegtijden, stoelen naast elkaar. Hotel lag dichtbij het centrum en was netjes. Plekken in stadion waren boven verwachtingen, evenals de gebruiksvriendelijkheid van de tickets. Mailcontact met de organisatie was ook top, het ging snel en er was veel duidelijkheid. Zeker aan te raden!

Jelle uit: Heemskerk

7,0

Everton - Brigton

Prijzige tickets, maar alles is goed geregeld.
Everton viel qua sfeer in het stadion wat tegen. Zou Everton niet aanraden aan anderen. Het is dat Liverpool uit speelde in ons weekend, anders waren we zeker daar heen geweest.

Roel uit: Den Haag

Atletico Madrid - Borussia Dortmund

Erg snel schakelen rondom de aankoop, goede tickets voor een redelijke prijs, we hebben een top avond gehad!

Paul uit: lelystad

dortmund / augsburg

Fijne bedrijf om mee samen te werken. De kracht ligt in de snelle reactie en de persoonlijke benadering.
Keep om the good work !!

Joost uit: Hilversum

07-11-2018

West Ham United - Burnley

VoetbalreizenXL regelde de kaartjes vlot, hield rekening met onze wensen en bood daarbij heel veel praktische informatie. De wedstrijd was vervolgens ook nog eens top. Geweldige ervaring dus!

Joppe uit: Baarn

06-11-2018

Liverpool - Rode Ster Belgrado

Geweldige voetbalervaring op het magische Anfield Road. Kippenvel bij het You'll Never Walk Alone en al met al een onvergetelijk uitje als vader en zoon. De tickets konden we 's ochtends op de wedstrijddag bij het hotel ophalen. Alles duidelijk en volgens afspraak. Voetbalreizen bedankt!