Beoordelingen VoetbalreizenXL

• Reisaanbod 8,7

Edwin uit: Nieuwegein

8,5

Barcelona - Leganes

Toezending benodigde documenten tijdig en netjes. Apart / hotel was zeer goed. Snelle reactietijd bij vragen / email.
Voor herhaling vatbaar !!

Leen uit: Hasselt

Real Madrid - Sevilla

Topreis met een topmatch!

Will uit: Heibloem

Liverpool - Christal Palace

Geweldige ervaring om mee te maken, voor herhaling vatbaar, advies wel om 3 dagen te gaan zodat je meer tijd hebt om diverse andere locaties te bezichtigen.
Reserveer op tijd voor de stadiontour. deze zit al snel vol of je moet meerder dagen gaan.

Henk uit: Nootdorp

Manchester United - Brighton

Klantgericht en service stonden centraal bij het leveren van de tickets. Verrassend waren de executive tickets voor de Club500 lounge en plaatsen. Lekker opwarmen voor en na de wedstrijd.

jaco uit: Oostvoorne

liverpool / crystal palace

alles prima. wil wel melden dat Travel Lodge the strand niet comfortabel genoeg is qua bed voor 2 volwassen kerels

F uit: Wehl

Schalke04/Vfl Wolfsburg

Leuke zitplaats, achter het doel en de fanatieke Nordkurve aanhang.

Eddy uit: Diksmuide

Liverpool - Crystal Palace

Het was een enorme beleving voor zowel mijn zonen als ikzelf. Alles was piekfijn geregeld en alle afspraken werden nagekomen. We hadden prachtige plaatsen en de sfeer was enorm zowel voor als tijdens de match . We hadden natuurlijk de match uitgekozen met het meeste spektakel...4-3 was de eindstand...hoeveel keer ga je dat meemaken ....voetbalreizen XL ...ik zal jullie zeker aanraden aan mijn vrienden en mijn kids ook ...proficiat en nogmaals bedankt grt Eddy, Kenny en Jelle

Jan uit: Venlo

8,1

Real Madrid

Alles prima geregeld, ook na verplaatsen van de wedstrijd werden wij gelukkig tijdig geinformeerd. prima zitplaatsen in stadion.

Henk uit: Donkerbroek

21-01-2019

Schalke - Wolfsburg

Gisteren super mooie ervaring gehad bij Schalke - Wolfsburg, dit was de 1e keer met voetbalreizenXL maar zeker niet de laatste keer! Super georganiseerde reis!

Reflino uit: Groningen

18-01-2019

West ham united

Was een leuke ervaring. Alleen schrokken we van de prijzen op de tickets, in vergelijking met het totale bedrag dat we moesten betalen dat veel ruimer lag. Ik snap dat er een verdienmodel aan hangt maar zoveel? En leg dan ook uit exact uit, wat de extra kosten zijn die worden gemaakt aan de consument.