Beoordelingen VoegXpert

• Deskundigheid 8,6
  • Kwaliteit 8,4

Jeroen uit: Tiel

12-07-2018

Nadat onze badkamer in onze nieuwbouwwoning voorzien was van een niet passende voegkleur waren wij ten einde raad. De badkamer die we voor ogen hadden en waar we veel geld in hadden gestoken viel door een slecht advies van de badkamerleverancier volledig verkeerd uit. Daarop adviseerde de aannemer ons gebruik te maken van VoegXpert. Na het aanbrengen van twee stalen hebben wij zowel de toiletten als de badkamer laten voorzien van de passende kleur. En daarmee eindelijk de juiste uitstraling. De laag van VoegXpert trekt in de voeg waardoor de structuur aanwezig blijft. Daarnaast is het geheel makkelijk schoon te maken en hygiënisch. Kortom, zeer tevreden en blij! Echt een mooi en werkend product.

Martin uit: Den haag

11-07-2018

Perfecte product! Maakt voeg reparatie eenvoudig!!

Nic uit: Bunde

10-07-2018

Nadat ik de badkamer voegen had behandeld kwam na een half jaar de vervuiling terug. Ik heb hierna dhr. Croes gebeld met de mededeling dat het spul niet werkt.
Dhr. Croes vertelde me dat dit het gevolg was van niet of onvoldoende poetsen van tegels en voegwerk.
En inderdaad, het was verontreiniging die op de coating lag en niet de schimmel van de (oude) voeg.
Ik maak nu de voegen regelmatig schoon en de voegen blijven helder wit.
Ik heb lang gezocht naar een product om de voegen schoon te krijgen en te houden. Ik heb nu een probleem minder.

wenneke uit: amsterdam

02-07-2018
1,2

Het zag er in het begin mooi uit, goeie uitleg. Maar na korte tijd waren mijn voegen erger dan voordat ik voegxpert had gebruikt. Alle schimmel was terug, zwart en geel. Het contact is slecht. Mijn mail wordt niet beantwoord, en mijn beoordeling wordt niet op de site geplaatst. Er worden blijkbaar alleen goede beoordelingen geplaatst en de rest wordt niet geplaatst en er wordt geen antwoord gegeven.

Gian uit: Heerlen

13-11-2017

Voegxpert is een simpele maar doeltreffende toepassing voor het blijvend verfraaien en verbeteren van badkamer voegen. Ik ben zeer tevreden over de makkelijke verwerking van het product en ben zeer benieuwd naar de levensduur.

uit: Heerlen

11-10-2017

Dankzij VoegXpert hebben wij een douche- en kleedlokaal weer een mooie, frisse uitstraling gegeven, het ziet er weer uit als nieuw. Het product is prima aan te brengen en te verwerken en houdt zich goed, ook bij intensief gebruik. We zijn zo tevreden dat we voor de overige lokalen ook voor VoegXpert kiezen. Kortom een prima product, zeker ook voor sportverenigingen die op low-budget wijze hun douche- en kleedlokalen willen renoveren!

Dave uit: Rosmalen

03-09-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Makkelijk toe te toepassen door iedereen kortom super product.!!

Harmen uit: Utrecht

02-09-2017

Ik was zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de voegen van mijn nieuwe badkamer, met name de kleur.

Voegen hadden veel kleurverschil. Had heel iets anders voor ogen.

Installateur wilde de voegen opnieuw doen, maar ik vond het risico te groot – beschadigen tegels.

Na uren googelen had ik het opgegeven en belde met Addex (leverancier professionele voegmortel). Zij adviseerde mij Roy van voegxpert.nl.

Na de website bezocht te hebben, bleef ik met een gevoel achter dat het te mooi was om waar te zijn. Gelukkig toch de knoop doorgehakt en en setje besteld. Beste beslissing in een lange tijd!

Met behulp van een fantastische klantenservice – via Whatsapp en mobiel – is het mij gelukt om alle voegen van mijn badkamer te pimpen. Roy beantwoorde al mijn vragen, het waren er velen, snel en geduldig.

De coating is eenvoudig op de voeg aan te brengen. Zelfs met twee linkerhanden.

Ben ongelooflijk blij met het resultaat!

Ik kan Voegxpert iedereen ten volle aanbevelen – mijn ouders zijn ook van plan om een set te bestellen.

Roy bedankt!

Harmen

Micha Gubbels sfeervolle tuinen uit: Noorbeek

01-09-2017

Goed product en snelle manier om een totaal andere "Look" aan voegwerk te geven.

Raymond uit: Rotterdam

28-08-2017

De communicatie was goed weer ook meteen terug gebeld.
Het product werkt ook fijn en de klant was ook tevreden dat is nog fijner.