Beoordelingen VoegXpert

• Deskundigheid 9,0
  • Kwaliteit 8,8

Gian uit: Heerlen

13-11-2017

Voegxpert is een simpele maar doeltreffende toepassing voor het blijvend verfraaien en verbeteren van badkamer voegen. Ik ben zeer tevreden over de makkelijke verwerking van het product en ben zeer benieuwd naar de levensduur.

uit: Heerlen

11-10-2017

Dankzij VoegXpert hebben wij een douche- en kleedlokaal weer een mooie, frisse uitstraling gegeven, het ziet er weer uit als nieuw. Het product is prima aan te brengen en te verwerken en houdt zich goed, ook bij intensief gebruik. We zijn zo tevreden dat we voor de overige lokalen ook voor VoegXpert kiezen. Kortom een prima product, zeker ook voor sportverenigingen die op low-budget wijze hun douche- en kleedlokalen willen renoveren!

Dave uit: Rosmalen

03-09-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Makkelijk toe te toepassen door iedereen kortom super product.!!

Harmen uit: Utrecht

02-09-2017

Ik was zeer teleurgesteld over de kwaliteit van de voegen van mijn nieuwe badkamer, met name de kleur.

Voegen hadden veel kleurverschil. Had heel iets anders voor ogen.

Installateur wilde de voegen opnieuw doen, maar ik vond het risico te groot – beschadigen tegels.

Na uren googelen had ik het opgegeven en belde met Addex (leverancier professionele voegmortel). Zij adviseerde mij Roy van voegxpert.nl.

Na de website bezocht te hebben, bleef ik met een gevoel achter dat het te mooi was om waar te zijn. Gelukkig toch de knoop doorgehakt en en setje besteld. Beste beslissing in een lange tijd!

Met behulp van een fantastische klantenservice – via Whatsapp en mobiel – is het mij gelukt om alle voegen van mijn badkamer te pimpen. Roy beantwoorde al mijn vragen, het waren er velen, snel en geduldig.

De coating is eenvoudig op de voeg aan te brengen. Zelfs met twee linkerhanden.

Ben ongelooflijk blij met het resultaat!

Ik kan Voegxpert iedereen ten volle aanbevelen – mijn ouders zijn ook van plan om een set te bestellen.

Roy bedankt!

Harmen

Micha Gubbels sfeervolle tuinen uit: Noorbeek

01-09-2017

Goed product en snelle manier om een totaal andere "Look" aan voegwerk te geven.

Raymond uit: Rotterdam

28-08-2017

De communicatie was goed weer ook meteen terug gebeld.
Het product werkt ook fijn en de klant was ook tevreden dat is nog fijner.

Aart uit: Zoetermeer

21-08-2017

Na ontvangen van het Parket, leek het weinig voor veel geld.de ervaring was echter dat er ruim voldoende materiaal aanwezig is om de hele bad kamer te kunnen doen, er is zelfs nog voldoende over.het resultaat ziet er profecioneel uit.

Robert uit: Zeewolde

14-08-2017

Top spul, maar de voeg moet wel wat dieper liggen dan de tegel anders is het wel wat lastig verwerken. Verder is het echt een uitkomst.

Martien uit: Dongen

08-08-2017

Het is prettig om mee te werken. Het resultaat ziet er erg netjes uit.

N uit: Weert

05-08-2017
8,2

Wij zijn heel tevreden! Het aanbrengen gaat echt zo makkelijk als op het filmpje te zien is. Wel is het weghalen van de overtollige coating een klusje op zich haha. Maar het resultaat is dit zeker waard.