Beoordelingen Voegenstift

• Snelheid/Levertijd 9,4

Michiel

07-01-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

De grijze voegenstift gebruikt voor de voegen in het toilet. Die waren sinds 1993 niet aangepakt. Het ziet er weer strak uit. Ik heb nog 2 andere kleuren in bestelling staan voor de badkamer. Lekker stiften!

Bozica

06-01-2019
9,5

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Snel geleverd en goed geïnformeerd. Makkelijk in gebruik. Sommige plekken moet ik opnieuw doen, het dekt namelijk niet in 1 keer (minder beschadigde plekken worden wel in 1 keer gedekt). Is altijd afwachten hoe lang dit mooi blijft. We zullen het zien. Verder zeker goede service.

marcel

06-01-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

voegenstiften zijn heel erg goed, en de stiftjes zijn makkelijk te verwisselen en aan 2 kanten te gebruiken

Wemmie uit: Assen

04-01-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Fantastische uitvinding om op simpele wijze de voegen op te frissen. Geen geknoei met allerlei, vaak chemische middelen maar eenvoudig de voegen fris te maken met deze stiften. Erg gemakkelijk en fijn in gebruik.

Igor

04-01-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

wat een prachtig resultaat geeft deze voegenstift. Heb deze gebruikt in mijn keuken en had echt vuile en vieze voegen. dankzij de voegenstift heb ik alles kunnen coveren.

Shanon

02-01-2019
9,8

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Ik ben echt super-blij met het resultaat! Zonder hoge kosten en al te veel moeite, heb ik nu weer een badkamer die gezien mag worden, met stralend-witte voegen. Super-bedankt voor deze mogelijkheid.

Dorine uit: Torhout - Belgi├ź

02-01-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Zeer makkelijk in gebruik. Je kunt er zeer netjes werk mee verrichten. Keukenvloer is als nieuw !

M

01-01-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Top! Werkt super en makkelijk te verwijderden van de tegels.

Sara

31-12-2018

Producten: Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Fijne kwastenset. Iedere maat aanwezig waardoor u steeds de juiste kwast voor elke voeg kan gebruiken.

Henk

31-12-2018

Producten: Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Zeer goed middel. Ik heb zilvergrijs en wit gemengd. Zeer gemakkelijk aan te brengen en voortreffelijk resultaat. De verf wordt direct opgenomen in de voeg. restanten buiten de voeg zijn (ook later) prima te verwijderen. Verf dekt bij 1 laag.