Beoordelingen Voegenstift

• Snelheid/Levertijd 9,4

Pieter

13-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Eerst een andere goedkoper merk geprobeerd. Waardeloos was het. Had ik maar meteen deze van Tulipaint gekocht. Duurdere maar dan heb je ook wat. Dekt in een keer en je ziet niets meer van de oude voeg. Beste uitvinding ooit!!!! Hele badkamervloer met één voegenstift gedaan.

Liliana

13-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Werkt perfect! Snel en eenvoudig zijn de voegen weer als nieuw. Kortom, een aanrader!

Carlton Oasis Hotel

12-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

De voegen in de badkamers en kamers van onze hotel met voegenstift en voegenverf geverfd. Zeer goede producten en makkelijk in gebruik. Kwaliteit is top en zeker waterafstotend! Heeft ons heel veel kosten bespaard. Dank jullie wel voor goed advies.

Paula uit: Tessenderlo - België

11-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

ik denk dat het een goed produkt is ,ik ben er zeker van

Riana

10-04-2019

Perfect resultaat. Merci.

Martine uit: Haarlem

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Super snelle levering, en het resultaat is nog mooier. Echt heel fijn.

Kristien

9,7

Producten: Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Ideaal om alle voegen in de badkamer terug wit te hebben. Samen met de fijne penseeltjes ben ik hieraan begonnen en na twee dagen is de badkamer terug als nieuw en heeft dit mij de besparing opgeleverd om geen nieuwe tegels te moeten plaatsen. Het resultaat mag er zijn wat ik niet verwacht had toen ik eraan begon. Een aanradar.

Maryam

4,0

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Prijzig voor dat je maar enkele tegels mee kan voegen.

Marleen

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Meer dan 3 maanden verder en de geverfde voegen zien eruit alsof ze gisteren geverfd zijn. Wat nog echt cool is dat de voegen in de badkamer ook echt niet meer vies worden. Vroeger moest ik ze iedere week schoonmaken. Echt TOP!

Ruud uit: Amsterdam

08-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Ik vind het een prima produkt. Heb 4 stiften bij jullie gekocht met een stralend resultaat.Voor de woonkeuken en het toilet.