Beoordelingen Voegenstift

• Snelheid/Levertijd 9,4

Lianne

13-01-2019

Super stiften!!
Nieuw huis gekocht waar flink in was gerookt, voegen wc waren zo geel, niet schoon te poetsen. Echt van alles geprobeerd, HG, Sint Mark, Dasty, weet ik wat we nog meer hadden. En toen kwam deze stift binnen, wonder middel! Direct een andere kleurtje erbij besteld voor de voegen op de vloer voor een mooi contrast.

Wim uit: Apeldoorn

13-01-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Fantastisch product, stiften ook makkelijk te wisselen. Verf dekt heel goed na één behandeling al. Alles optijd geleverd en netjes verpakt, zodat het mooi door de brievenbus kan. Reserve stiftjes er wel bij bestellen.

Linda uit: Haarlem

09-01-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Ontzettend fijn product wat makkelijk toepasbaar is, het kost geen moeite enkel een beetje tijd. Niet willen afraffelen, even rustig mooie strakke lijnen trekken. Dekt direct. Onze voegen zijn als nieuw!

Klein puntje; ik zou een extra punt voor de stift erbij bestellen, (of nog beter wordt dit bijgevoegd door leverancier) de punt pluist snel indien de voeg scherp en onregelmatig is (en anders 2x verzendkosten).

Lieselotte

09-01-2019

Werkt prima

Ed uit: Oegstgeest

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

De voegenstift werkt super en het eventuele gemorste op de tegels zijn in een wip weer schoon.en de bestelling was na 1 dag al binnen ook fijn.een echte aanrader zo'n stift en ook zoveel kleuren...super.

Jessica uit: Rekkem - België

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Zijn zeer blij deze nog extra te hebben bijbesteld. Zeer makkelijk te versteken.

Ana

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Zo makkelijk en zo snel! Mijn douche is helemaal weer nieuw! Nooit bedacht dat het zo simpel was het! Top product! 🙂

Klaas

Mevlide uit: Amsterdam

07-01-2019

Producten: Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Ontzettend tevreden met het eindresultaat. Van grijze voegen naar witte voegen. De badkamer ziet er een stuk mooier uit. Dankjewel voegenstift.nl

Danielle

07-01-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Ik ben erg tevreden over de voegenstift! De bestelling was de volgende dag binnen en het is makkelijk aan te brengen op de voegen! Het moet 6 uur drogen en ziet er daarna weer keurig uit. Kortom; Ik ben blij met deze aankoop...