Beoordelingen Voegenstift

• Snelheid/Levertijd 9,5

Erik uit: Veldhoven

05-11-2018
8,5

Voegenstift: Snel, goedkoop en goed werkend!!!

Richard

04-11-2018

top product, makkelijk in gebruik en doet precies wat het beloofd

T

04-11-2018

Voldoet helemaal aan wens en verwachting, zeker 'n aanrader! Geen gedoe met achteraf weghalen van overtollige verf en dekt perfect! Ben 'n zeer contente gebruiker van de voegenstift, top!

Geke

9,7

Voegen verf is makkelijk aan te brengen met de voegenstift van Tulipaint keuken knapt er enorm van op

Chantal uit: Hellendoorn

03-11-2018

Voegenstift gebruikt om onze voegen van de tegelvloer te verven. Via de chat zijn jullie goed bereikbaar en behulpzaam om vragen te beantwoorden en adviezen te geven. Na hulp bij berekening m2 van onze vloer op advies 4 stiften besteld. Kon makkelijk de de hoeveelheid meters voeg halen met de stiften. Heb de douchevloer en toiletvloer er meteen ook mee kunnen doen. Voegen eerst gereinigd met een voegenreiniger op jullie advies, zal geen merk noemen. Daarna goed laten drogen en de volgende dag beginnen. Makkelijk in gebruik, makkelijk te verwijderen van de tegels als je wat buiten de voeg komt. Onze voeg van de tegelvloer was aardig glad dus daar weinig slijten van de stift gemerkt, de voeg van de badkamer was ruwer en daar slijte de punt van de stift eerder dus bij wat ruwe voegen zou ik adviseren op wat extra punten van de stift mee te bestellen.
Wij zijn echt tevreden en op een makkelijke manier kun je zelf je tegelvloer of wanden enorm opknappen
Heb net een nieuwe bestelling geplaatst zodat ik de wanden in de douche ook kan aanpakken.

Thirza

Super fijn!
Mijn douche knapt er enorm van op!!

Helma

03-11-2018

Voegenstift werkt fantastisch. De voegen van de wandtegels in de keuken zijn weer als nieuw. Ik beveel het iedereen aan ,en zo makkelijk in gebruik.

Tina uit: Makkum

03-11-2018

Ik ben erg tevreden over de voegenstift! Het aanbrengen gaat erg makkelijk en de voegen zijn weer mooi wit.

Jurry

01-11-2018

De stift is erg handig in gebruik en het resultaat..... de vloer ziet er weer uit als nieuw,ben er erg blij mee

Klaas-jan uit: Veenendaal

31-10-2018

erg handig en een supermooi resultaat met de witte voegenstiften