Beoordelingen Voegenstift

• Snelheid/Levertijd 9,6

nienke

18-06-2018
9,5

perfecte voegsel verf. kleur past perfect bij mijn tegels. ook service is goed. werd netjes binnen 24 uur geleverd. oja, voor iedereen die deze review leest: koop ook de kwasten die ze verkopen. zeer handig

van Drunnen Schoonmaakbedrijf

17-06-2018

Al vele bestellingen gedaan bij Voegenstift.nl. Altijd spullen op tijd ontvangen. Tulipaint voegenstiften en voegenverf komen de beloftes wel na: 100% permanent en waterdicht.

Anja

17-06-2018

Prima voegen verf en service. Er wordt goed meegedacht.

Harrie uit: Den Bosch

13-06-2018

Potverdikkeme, wat een goeie stift zeg! Resultaat is beter dan mijn verwachtigen. Geld is zeker waard en service is toppie. Aanrader? Jazeker!

Martin uit: Arnhem

11-06-2018
9,5

ik wou graag nog lichtere lichtgrijze voegenverf hebben. Klantenservice had me geadviseerd om wit en lichtgrijze voegenverf te mengen. Beide kleuren gekocht en gemengd. Voegen zien er nu geweldig uit. Precies de kleur die ik altijd wou. Oplossing was een beetje duur maar heb wel super mooie voegen nu die perfect bij de tegels passen.

Hans uit: Utrecht

09-06-2018

Ik heb gisteren en vandaag de voegen van onze badkamervloer ingekleurd met antraciet voegenstift. Het is prachtig geworden. Aanvankelijk lukte het niet goed, omdat ik de stift niet indrukte voordat ik een voeg behandelde. Moet je goed op letten, anders komt er te weinig inkt uit de stift en slijt de punt onnodig snel. Wat ik deed: op het 'kruispunt' van de voegen de pen indrukken en dan de stift in 1 rustige beweging door de voeg heen trekken. Dan werkt het perfect. Al met al een heel leuk klusje met prachtig resultaat: nieuwe vloer voor je gevoel

Angélica

06-06-2018

De chat op jullie website die mij eergisteren om 23:30 te woord stond wilt ik als eerst bedanken. Heel goed advies gekregen. Vandaag heb ik de voegenstiften binnen gekregen. Meteen aangebracht en wat zien de voegen in keuken nu er geweldig uit. Heel blij mee. Nogmaals bedankt voor de goede service!

Vincent Klussen BV

05-06-2018

Vandaag hebben we weer voor de zoveelste keer klant blij gemaakt met voegen verven. Klanten die niet blij zijn met hun voegenkleur of klanten die vieze voegen hebben en nooit meer schoon krijgen gebruiken we jullie Tulipaint voegenstiften en voegenverf. Service is prima en altijd volgende dag ontvangen.

Ingrid

02-06-2018

In een jaar tijd moest ik helaas twee keer verhuizen. De voegsel van de beide badkamers heb ik met jullie voegverf gedaan. Zeer goede ervaring.

Rene

02-06-2018

Prima voegenverf. Zeker aanrader!