Beoordelingen Voegenstift

• Snelheid/Levertijd 9,4

Esther

15-02-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

We hebben de voegenstift gebruikt in de keuken van de woning die we net hebben gekocht. Op een makkelijke manier heb je snel resultaat. We zijn heel blij dat dit zo makkelijk gaat!

Emiel uit: Hengelo

14-02-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Makkelijk aan te brengen. Dekt mooi de vieze voegen. Tot nu dus zeer tevreden! Ik geef nu een 8. Mocht deze over een tijdje nog steeds goed op de voet zitten. Dan is deze zeker een 10 waard.

Hermann

14-02-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Stift goed te hanteren resultaat voldoet aan de verwachting

Judith

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Echt super uitvinding! Voor de verkoop van ons huis moest ik de badkamer wat netter maken. Alle voegen even met voegenstift gedaan en het zag er weer fris en netjes uit! Ik heb met 2 stiften de hele badkamer gedaan, werkt super netjes en snel! Ik snap niet dat dit product niet verkocht wordt bij alle doe-het-zelf zaken. Ik heb trouwens de hele stift opgemaakt en geen nieuwe punten nodig gehad.

Karin uit: Dirksland

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Goed product. Muurvoegen wat lastig om met de stift te doen, punt moet naar beneden blijven om ‘inkt’ te geven. Nu nog een los potje met kwastjes besteld, verft denk ik wat makkelijker.

Tria

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

ideaal voor wat wij het nodig hadden.
Snelle levering en een aanrader.

Marc uit: Ekeren - België

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Gemakkelijk en snel aan te brengen,
vlot de 60m gehaald met één stift.
Geweldig resultaat !

G. uit: Meppel

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Prima product, voegen worden mooi fris weer. Jammer dat de punt snel gaat pluizen, dus bestel meteen extra punten mee.

Nathalie

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Astrid

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Wat een geweldig product, ik heb wit en antraciet besteld binnen 2 dgn in huis, de badkamer ziet er weer fantastisch uit en de keuken half gedaan, want ik moet er nog 1 bijbestellen. Het is niet moeilijk aan te brengen, dank jullie wel
Ben er blij mee