Beoordelingen Voegenstift

• Snelheid/Levertijd 9,5

P

10-12-2018

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Heb de 60 m niet gehaald en moest zoals aangegeven de voegen 2x bestiften. Maar dat stond aangeven, vandaar dat ik 2 stiften gekocht had. Verder tevreden

Agnes

10-12-2018

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Geweldig mooi resultaat. Gemakkelijk in gebruik. Ik zou wel extra punten meebestellen. Door het ruwe van de voegen, slijt de punt best snel.

Yasemin

09-12-2018
8,5

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Voegenstift is goed dekkend en de reservepunten zijn eenvoudig te wisselen. De voegen zien er weer uitstekend uit!

Ingrid

06-12-2018

Prima kwasten, er zit altijd de juiste maat bij, in de verticale hoekvoegen de wat bredere gebruikt en de puntkwasten in de kleine hoekjes. Ik zou ze zeker meebestellen! Voegenverf is ook prima, makkelijk om aan te brengen en dekt in één keer.

Jolande uit: Venray

06-12-2018

Prima oplossing om je voegen weer mooi wit te maken!

A.M. uit: Vlissingen

05-12-2018

Tulipaint voegenverf en de kwastjes zijn van uitstekende kwaliteit. De kwasten maak je makkelijk schoon. Ik gebruik ze nu nadat de voegen geschilderd zijn nog om te schilderen als hobby

Rixt

05-12-2018

De voeg stift werkt perfect, boven verwachting, mooie kleur, dekt in 1 keer, dik tevreden

A.

05-12-2018

Je voegen worden zo als gezegd erg wit. Het puntje van de stift mag alleen vervangen worden door een kwastje! 😉

F.M.

04-12-2018

Heb een tijdje gewacht met het schrijven van een review. Uitstekende voegenstift, makkelijk te gebruiken en resultaat is fantastisch. Prijs/ kwaliteit verhouding is perfect.

Isabel uit: Assen

04-12-2018

Goede stift!
Tip: goed schudden en vaak helpt het om de stift even tegen iets hards aan te slaan zodat de verf goed naar de punt toekomt. Op deze manier kun je het nog lang gebruiken