Beoordelingen Vocal Center

Motiverend, inspirerend, een vakman

Ellie uit: Nuenen

15-07-2018

Zangcoach: Joyce van der Sangen

Ik ben 55 jaar en heb eigenlijk nooit van mijn leven gezongen. Omdat ik bij een koor ga, neem ik nu zangles. Joyce speelde hier erg goed op in. Ik heb erg genoten van haar les, helemaal top!

Bertine uit: Hardenberg

9,8

Zangcoach: Robin van Beek

Robin heeft mij binnen een half uur noten laten zingen waarvan ik niet wist dat ik dat kon.

Daarnaast neemt zijn bevlogenheid en passie over de stem je mee waardoor iets wat ingewikkeld en onbereikbaar leek begrijpelijk en bereikbaar werd. Terug naar de essentie...... zoals t ooit bedoelt is.

Karin uit: Hoorn

Zangcoach: Marcel Swerissen

Van koorlid naar solist. Ontzettend leerzaam, gezellig en leuk om te doen. Leuke -persoonlijke- oefenruimte waar je je snel op je gemak voelt. We waren de eerste die de cursus deden en ik zou niet veel veranderen, Misschien niet te grote groep 5 is max maar dat heb ik al tegen Marcel gezegt.ik vind t top en zal het zeker aanbevelen! Misschien nog een klein vervolg?😊

Ton uit: Waddinxveen

Zangcoach: Marcel Swerissen

Top training gehad Van koor tot Solist.

Super veel geleerd in een paar uur tijd.

Eveline uit: Zwaag

Zangcoach: Marcel Swerissen

Voor de allereerste keer de workshop van koorzanger naar solist gedaan. Het sprak me meteen aan om meer verdieping te vinden en dat lukt. In 4 uur maak je grote sprongen, komt alles aan bod en werk je aan je eigen lied. Super spannend om deze 3x te zingen voor je medecursisten maar wat smaakt dit naar meer.
Podiumpresentatie, wie ben je? Zingen met microfoon komt allemaal aan bod.
Marcel legt goed uit, begeleid je individueel en geeft je zelfvertrouwen zodat de laatste keer performen heel goed gaat. Ik heb thuis nog nagenoten kom maar op met deel 2 de verdieping.

Anne-Marie uit: Abbekerk

Zangcoach: Marcel Swerissen

Super masterclass, erg leerzaam, en Marcel hoort en ziet alles en brengt op een prettige manier verbeteringen aan waar het anders kan en soms moet. Ik vond het superleuk en hoop, in de toekomst, nog eens een masterclass met Marcel te mogen doen.

camiel uit: sittard

11-07-2018

Zangcoach: Iris Goessens

Thomas uit: Zwolle

09-07-2018

Zangcoach: Marcel Swerissen

Toffe eerste les bij Marcel gehad vanmiddag. Handige korte tips gekregen, die snel toepasbaar zijn en de kwaliteit van mn stem duidelijk verbeteren. Daarnaast ook inzicht gekregen in de verschillende klanken die je kunt maken hoe je die technisch kunt gebruiken. Ik ga de komende tijd oefenen en heb volgende week een nieuwe afspraak!

Mike uit: Liempde

09-07-2018