Beoordelingen Vocal Center

• Lesinhoud 8,9

Celeste uit: Rotterdam

14-12-2017

Zangcoach: Iris Goessens

I have no suggestions for improvement. Iris is the perfect balance of professional and fun, and I love lessons with her.

Linda uit: Wervershoof

12-12-2017

Zangcoach: Duncan Laurence

Ik was mee op de Vocal Center reis naar Terschelling. En wat was dat super! Deze beoordeling geld zowel voor Duncan als Robin, ze hebben de week samen verzorgd. Ik heb al wel vaker wat zelf geschreven, maar altijd met iemand anders. Als ik zelf moet beginnen vind ik het wat lastig. Ik was op zoek naar inspiratie en ik ben zeker geïnspireerd geraakt. Ik heb dus precies gekregen wat ik zocht. Buiten het schrijven van een nummer is er deze week veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling met gave documentaires en gesprekken. Gesprekken die je doen nadenken over wat voor jou de essentie is in het maken van de muziek. Waar je zelf als artiest staat en wat voor jou daarin belangrijk is. Er is bij mij weer een moter aangegaan om bepaalde dingen te ondernemen. Je wordt op een hele fijne en goede manier gemotiveerd. Dankjulliewel voor een fantastische week!

Mardi uit: Etten-Leur

Zangcoach: Chantal van Brummelen

Leuke les met praktische tips die ik meteen kon toepassen.

Michelle uit: Eindhoven

Zangcoach: Paula Snoeren

De 1e les was een introductie, ik heb super veel geleerd, Paula is een heel fijn mens ik heb goede tips gekregen waar ik veel mee kan. Ik kan niet wachten tot de volgende les

Tycho uit: Purmerend

9,5

Zangcoach: Duncan Laurence

Een hele fijne manier van lesgeven. Duncan is iemand met heel veel passie en liefde voor muziek, daardoor word ik zelf ook meer en meer gedreven. Je kan van Duncan heel veel leren, dus ik beveel hem zeker aan!

John uit: Zevenaar

09-12-2017

Zangcoach: Linda Wagenmakers

Gebouw Rozet Arnhem is een geweldig mooi gebouw ik wist niet wat ik zag toen ik daar de 1e keer kwam.
Voor mijzelf probeer ik de lat hoog te leggen, de afgelopen les heb ik met Linda Wagenmakers, Andrea Brocelli - Con te patiro geoefend. Linda heeft een geweldige dosis ervaring en kennis in huis. Zij verbaasd mij iedere keer weer met haar vocale bereik. Maakt niet uit pop, rock, jazz of klassiek, zij weet jouw stemgeluid zo te coachen dat je daar het maximale uithaalt. Ze tackelt jouw fouten en laat je verstelt staam met wat je wel kunt. Steeds gaat er weer een wereld voor mij open wanneer ze mij laat ervaren wat je met je stem kunt. Ze straalt, ze is blij en enthousiast en dat positieve voelt als een echte band. Ik kan niet anders zeggen dan geweldig !

Noortje uit: Breda

08-12-2017

Zangcoach: Petra van Haren

Eerste zangles van Petra was een fantastische beleving, waarin ruimte voor onzekerheid en durf zich afwisselen­čśâ

Annemiek uit: Velserbroek

07-12-2017

Zangcoach: Robin van Beek

Bram uit: Goirle

07-12-2017

Zangcoach: Duncan Laurence

Ik heb zeer concrete dingen gekregen om mee aan de slag te gaan. Er werd heel positief gereageerd als ik iets goed deed, wat fijn is. En hij kon heel goed in kaart brengen waar aan gewerkt moest worden om mijn doelen te bereiken. Over het algemeen een heel fijne ervaring en ik kom zeker terug.

Saskia

05-12-2017