Beoordelingen Vocal Center

15-08-2017
8,5

Zangcoach: Michelle Splietelhof

Beste heer of mevrouw,

Michelle is een super coach. In korte tijd weet ze de stof op een enthousiaste manier over te brengen. De reden dat ik een workshop ging volgen is om meer te weten te komen over vocal essence techniek. Een struikelblok bij mij is o.a. het ritme. Het zou een mooie aanvulling zijn als technieken om je ritme te verbeteren ook in de vocal essence techniek wordt opgenomen. Ten slotte nog heel erg bedankt voor de leuke avond. Met vriendelijke groet, Ferdinand Diesman

Lucas uit: Veenendaal

11-08-2017

Zangcoach: Duncan Laurence

Ik wil Duncan bedanken voor de introductieles. Ik vind Duncan in alle opzichten heel professioneel en denk dat ik veel van hem kan leren. Ik hou van uitdagingen en wil naast zang ook o.a leren songwriten. Ik denk dat ik bij Duncan en bij Vocal Center op de juiste plek ben.

Laura uit: Zwaag

08-08-2017

Zangcoach: Linda Meester

De lessen bij Linda zijn zeer waardevol voor mij geweest. Zij heeft mij geholpen door bruikbare tips te geven. Zo kan ik nu een aantal noten zingen die ik eerder niet haalde. Ik ben zeer tevreden over de lessen bij Linda en ik zou haar zeker aanraden.

Chiara uit: Amsterdam

08-08-2017
9,8

Zangcoach: Duncan Laurence

was echt top!

Kirsten uit: Gouda

03-08-2017

Zangcoach: Marcel Swerissen

Superleuke ervaring! Zeker nieuwe dingen geleerd die ik in praktijk zal proberen te brengen. Een iets andere benadering kan soms zoveel bewerkstelligen. Zou graag meer lessen van Marcel willen volgen want ik kan zoveel van hem leren maar het is een beetje ver weg helaas.. Wie weet op een later moment.

Esila uit: Weesp

28-07-2017

Zangcoach: Emy Perez

Esila heeft de beoordeling zelf gedaan ik als moeder was er niet bij dus zou ik het zo wie zo niet kunnen beoordelen.

Henny uit: GELDROP

28-07-2017

Zangcoach: Paula Snoeren

Paula heeft een grote mate van ervaring en tevens een groot empatisch vermogen. Als ik op de zangsessies kom is zij direct gericht op mij en mijn vragen. Zij helpt en coached op een fijne wijze. Je voelt je als student altijd gehoord op je gemak en als de les voorbij is ben ik als amateurzanger weer een stuk wijzer. Ik ben zeer tevreden over haar zangcoaching en ik en andere (publiek, medezangers, vrienden en muzikanten) zien en horen de vorderingen van mijn lessen bij vocal center....daarom bedankt vast, Henny.

Eline uit: Zeist

27-07-2017

Zangcoach: Michelle Splietelhof

Marieke uit: Castricum

26-07-2017

Zangcoach: Marcel Swerissen

Ik was opzoek naar een methode en docent die mij verder kunnen helpen.
Had niet verwacht dat te vinden maar het tegendeel is bewezen.
Hele duidelijke uitleg, goede coaching. Pakte goed op waar ik vast liep. Luisterde goed naar wat ik wou.