Beoordelingen VMD Koster verzekeringen

• Deskundigheid 9,2
  • Betrokkenheid 9,1

Simon uit: Katwijk aan zee

21-03-2018

Goed geholpen en advies gegeven over de verzekeringen

Jan Bootsman/Dekker Hout Den Haag uit: Den Haag

18-03-2018

Ik ben al lang (volgens mij sinds 1985) bij u verzekerd met alle auto's en monteren die ik in mijn bezit heb gehad.
Wat goed is en goed bevalt verander je niet.

Wonderful BV uit: Amsterdam

19-02-2018

Jon

19-02-2018
7,6

Ik blijf zaken rondom verzekeringen lastig te beoordelen. In dit geval is een verzekering overgesloten en dan blijf je onzeker of het klopt dat tegen lagere premie je dezelfde dekking hebt. Zou niet zo goed weten hoe dat beter zou kunnen. Ik wil ook niet heel veel tijd er zelf instoppen, dus ook lastig om de betrokkenheid duidelijker te maken naar mij.

Danielle uit: Alphen a/d Rijn

16-02-2018

Wij zijn fijn geholpen met het aanpassen van onze verzekeringen.

Restaurant de Zeeger uit: Alphen aan den Rijn

15-02-2018

Ze nemen goed de tijd om te analyseren wat belangrijk kan zijn voor jou bedrijf en helpen je goed om te helpen met de afwegingen wat wel en niet te verzekeren. Daarnaast helpen ze altijd direct als je een vraag hebt of iets moet afhandelen met een verzekeraar. Ik raad VMD Koster zeker weten aan!

Bram uit: Vianen

15-02-2018

Na een telefoontje de auto verzekering geregeld en even later de mail binnen ter bevestiging, netjes geregeld zo!

Mevr. C Veenswijk uit: Aarlanderveen

12-01-2018
n.v.t.

Sorry, ik ben te kort op internet bezig om een oordeel te vormen. En .... ik heb alle papieren veel liever over de post. Dus..... ik heb spijt dat ik de telefoon niet heb gepakt om dit op die manier te bespreken