Beoordelingen VMD Koster verzekeringen

• Deskundigheid 9,0
  • Betrokkenheid 9,0

Ronald uit: Alphen aan den Rijn

19-06-2018

vanaf 1980 doe ik al zaken zoals koop van ons 1e huis in de Zaalbergstraat met Deerenberg. Altijd een goed contact gehad . verder lopen (bijna) al onze verzekeringen via jullie. (Helaas jammer dat wij pas geleden na een fietsongeluk van mijn vrouw waardoor haar bril van ca 1400 euro total loss was te horen kregen dat dit niet verzekerd was. )

Marco Blommers uit: Leiderdorp

18-06-2018
7,4

Een pakket aan verzekeringen afgesloten met de afspraak dat de bestaande verzekeringen voor me zouden worden beëindigd.
Na nieuwe afschrijving van mijn oude verzekeringen zelf actie genomen en beëindigd. Mail die ik hierover stuurde werd niet beantwoord helaas.

WEKU BV uit: Bodegraven

30-05-2018
8,2

G.C.J. Houdijk uit: Alphen aan den Rijn

30-05-2018

Adequaat aangepakt. Wordt duidelijk en regelmatig geïnformeerd over het verloop.

Chris Ester uit: Maarssen

29-05-2018

Prettig contact.
Goede adviezen!

Harold uit: Alphen aan den rijn

29-05-2018

perfect en professioneel

Fred uit: Bodegraven

24-05-2018

Sylvana

24-05-2018

Ik heb een kennismakingsgesprek gehad betreft WA en inboedelverzekeringen. De verzekeringen zijn een klein beetje duurder dan gemiddeld, maar daarvoor zit er wel een groot aanvullend servicepakket bij. Ik heb uiteindelijk kwaliteit boven een goedkope prijs gekozen omdat ik dat in geval van schade ook zeer ruim weer heb terug verdient. Natuurlijk hoop ik nooit schade te hebben, maar als het gebeurt heb ik meer vertrouwen in een MKB bedrijf als Koster als bemiddelaar dan in een rechtstreekse verzekering bij een grote verzekeraar.