Beoordelingen Vloerplus.nl

E uit: Alkmaar

17-03-2018
3,5

Negatieve ervaring:
tot uitvoering is het niet gekomen... na een offerte gebeld om te laten inmeten en laten leggen. voor het inmeten zou ik een dag worden teruggebeld door de planningsafdeling (dat klinkt redelijk luxe). niets gehoord en na een week zelf maar weer gebeld. in plaats excuus een hele discussie op welke dag en wie gesproken een week eerder. toch maar een afspraak gemaakt voor inmeten en tevens voor het leggen. halve dag thuis gebleven voor het inmeten, echter niemand langsgekomen... toe was mijn vertrouwen op. werd ik een dag voorafgaand voor de legafspraak gebeld dat het tapijt er nog niet was. dat kwam goed uit, want het leggen hoefde ook niet meer. ik begrijp nog steeds niet wat er allemaal fout is gegaan en ben verbaasd dat dit bedrijf rendabel kan werken. wel blij dat er bij mij niet gelegd is, dan had ik weer zitten wachten zonder resultaat en bij problemen betwijfel ik of deze opgelost zouden worden. verder zoeken dus...

Petra uit: Haarlem

16-02-2018

Positieve ervaring:
Je wordt perfect geholpen in de winkel

Nvt

Mir uit: Alkmaar

06-02-2018
2,9

Ervaring met: Vinyl

Negatieve ervaring:
in overleg besloten om ons huis te beleggen met vinyl. De ondervloer zou van rubber worden, geluiddempend en goed te stofzuigen. En het zou niet nodig zijn om de vloer aan het beton vast te maken, omdat de rubberlaag dik genoeg zou zijn. Wij waren heel blij met deze oplossing. Resultaat:
Geen rubberen ondervloer
Niet geluiddempend
En absoluut niet te stofzuigen
Vloer krult spontaan op.
Wat een drama, en wat zonde van onze duizenden euro's.

Na een paar weken geklaagd bij de verkoper. Hij zou na 2 weken nog met ons contact opnemen om te kijken wat hij voor ons kon betekenen. Dit heeft hij nooit meer gedaan.

Jammer, iedere keer stofzuigen met grote frustratie, vinyl blijft plakken aan de stofzuigermond, ook al staat hij op zacht afgestemd. Wat een afknapper!!!!Ik dacht dat ik goed geinformeerd was en dat er een goede ondervloerbedekking zou zijn van rubber, er ligt nu een heel dun laagje onder van een een of ander synthetisch spul. Ik voel me echt miskocht en dit is niet iets wat je zomaar gaat vervangen, dit vinyl ligt door het hele huis....... Balen! En echt zonde van het geld!!!!

M. uit: Heemstede

31-05-2017

Ik ben: Vaste klant

Ervaring met: Laminaat

Positieve ervaring:
Alles weer zeer positief ervaren, zoals ik gewend ben en daarom ook graag terugkom! De vloer is met de nodige aandacht gelegd en afgewerkt met hoge plinten en waarnodig een plakplintje.

A uit: Alkmaar

15-05-2017

Ervaring met: PVC vloeren

Positieve ervaring:
Perfect gelegd in de 15 meter lange kamer. En dat vindt iedereen die onze oaktree pvc vloer ziet..
Zeer tevreden over de verkoopadviezen.

Jack uit: Basel Stadt, Switzerland

29-04-2017
1,6

Ervaring met: Overige artikelen

Negatieve ervaring:
We ordered a shelf in December. It arrived damaged. We were promised a replacement which never arrived. I called back each couple of weeks from January to end of April and still have not got this resolved. I am always told to call back when Eric Schokker is available. I have several times been promised a call back and never got one

Please, it should not take 4 months to fix a simple order for a shelf. I would like my money back!

01-04-2017

Ik ben: Vaste klant

Ervaring met: PVC vloeren, Laminaat

Henriette uit: Voorhout

14-03-2017

Ervaring met: Tapijt, Laminaat

Positieve ervaring:
goede service en snelle levering

Henk J uit: Nieuw-Vennep

11-03-2017
8,5

Ervaring met: Parketvloeren

Positieve ervaring:
Mooie vloer, mooi gelegd, goed contact met Vloerplus