Beoordelingen Vloeroptimaal

• Nazorg en garantie 8,7

Mark uit: Nieuwkuijk

09-11-2018

Ervaring met: Schuren en oliën

Vloeroptimaal heeft optimaal gereageerd op last minute wijzigingen en vervolgens keurig werk afgeleverd!

Linda uit: Zuidland

29-10-2018

Ervaring met: Schuren en oliën

Na 12,5 jaar was het tijd om onze walnoothouten vloer te renoveren. Vloeroptimaal heeft netjes gewerkt, professionele apparatuur. Door de 2 componentenolie snel droog, de vloer heeft nu een moderne matte uitstraling, we kunnen er weer mee vooruit! Blij mee.

Melinda uit: Schiedam

27-10-2018
9,8

Ervaring met: Schuren en oliën

Goed advies, reageert onwijs snel op aanvraag en zijn ontzettend kundig. Weten waar ze het over hebben. Werken netjes en snel!!!

K uit: Breda

20-10-2018
7,9

Ervaring met: Schuren en colorwash

Fijne ervaring met vloeroptimaal. Veel werk gehad aan het schuren van onze vloer ivm oudere vloer. Vervolgens afgewerkt met white wash. Erg mooie vloer geworden. Fijne communicatie en goed advies.

Mieke uit: Roosendaal

19-10-2018
5,4

Ervaring met: Marmer polijsten

Verschil welk deel wel is gedaan en niet is gedaan is zeeeeer gering.

Janine uit: Ridderkerk

14-10-2018

Ervaring met: Schuren en oliën

Via de contactpagina heb ik informatie opgevraagd voor een persoonlijk onderhiud over de renovatie van de huiskamervloer. Binnen enkele uren werd ik teruggebeld, werd een afspraak ingepland en er volgde een informatief gesprek. Tijdens dit gesprek werd oa toegezegd, dat de offerte zou worden gemaild hetgeen binnen 2 uur na het gesprek een feit was. De communicatie was duidelijk, klantvriendelijk, behulpzaam en vooral gericht op een zo comfortabel mogelijk contact tussen klant en bedrijf. Een week voor de uitvoerdatum heeft bedrijf berichtje ingesproken over de gang van zaken op de dag van de werkzaamheden. Op de dag zelf werd na de werkzaamheden uitgebreid de tijd genomen voorlichting over het knderhoud te geven. Ik ben meer dan tevreden en super dankbaar dat mijn vloer er prachtig uit is komen te zien.

Tamara

12-10-2018

Ervaring met: Schuren en oliën

Ik heb 2 vloeren laten reinigen door Vloer optimaal, een houten vloer die is geschuurd en geolied. Dit is echt een prachtige vloer geworden!

De ander is een natuurstenen vloer die geschuurd en gereinigd is, deze is weer redelijk goed schoon geworden. Een beter resultaat was niet mogelijk volgens Vloer optimaal. Ze hebben hun best gedaan, zeiden ze.

Verder, topservice! En vooral de houten vloer is echt prachtig geworden. Gewoon doen dus!

Lida uit: Spring capelle

10-10-2018
7,4

Ervaring met: Schuren en oliën

Mijn zus wil zaken met u gaan doen. Betere reclame is er niet.

Marry uit: Oud-Beijerland

08-10-2018
7,3

Ervaring met: Schuren en skylt lak

Kamer en gang goed geschuurd en 3 x in de skylt lak gezet

Hans uit: Rotterdam

05-10-2018

Ervaring met: Schuren en skylt lak

Via www.devloerderij.nl hadden wij een offerte aangevraagd. Al vrij snel werden we gebeld door Vloeroptimaal met de vraag of zij bij ons langs konden komen om de vloer te bekijken en een passende offerte te maken.
Het was meteen duidelijk dat we met een vriendelijk familiebedrijf te maken hadden, waarbij service en persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staan.
Het advies ter plekke was prima, en de uiteindelijke uitvoering door schoonzoon Dylan is keurig afgehandeld. De vloer was er slecht aan toe, met kleurverschillen, krassen en deuken, maar na de behandeling niets meer van te zien. Het toont als een geheel nieuwe vloer, maar dan voor een veel lagere prijs!
Kortom geheel tevreden met het resultaat.