Beoordelingen Vloeroptimaal

• Nazorg en garantie 9,0

Jan uit: Etten-Leur

15-10-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Na telefonische afspraak, voor inspectie en per omgaande offerte. Correcte, professionele en vlotte communicatie volgt een uitvoering zoals overeengekomen. Goede instructie over nazorg en onderhoud. Een aanrader

Sander uit: Rotterdam

27-09-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Goede ervaring met Marcel & Co gehad. Konden snel een afspraak maken en gaven goed advies. De werkzaamheden werden zoals afgesproken en op tijd uitgevoerd. Ook voor een kleine aanpassing achteraf kwamen ze nog even langs en ze waren bereikbaar voor vragen.

Bert uit: Leerdam

21-09-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Perfect bedrijf die precies begreep wat onze wensen waren en ons ook vakkundig heeft geadviseerd en de wensen ingevuld. Kortom een aanbeveling voor anderen.

Silva uit: Laan van Roos en Doorn 29A

15-09-2017

Very good service

Evelien uit: Tilburg

08-09-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Keurig netjes gedaan alleen jammer dat je zelf met het afval blijft zitten !

Dennis uit: Breda

31-08-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Mijn houten eiken vloer laten opschuren en oliën. Na een offerte te hebben aangevraagd kon ik gelijk een eerste (oriëntatie) afspraak maken. Prijs afgesproken en binnen twee weken kwam er een specialist langs om al te beginnen.

Leuke spontanen mannen die goed luisteren naar wat de klant wil. Dit hebben ze na een dag werken ook waargemaakt en ik ben dan ook zeer tevreden met het resultaat. Deze mannen tonen aan dat laminaat niet kan tippen aan een parketvloer!!

Tevens ben ik voorzien van goede adviezen. Ik raad iedereen vloer optimaal aan.

Elly uit: Den Hout

11-08-2017
9,6

Ervaring met: Parket renovatie

Uitmuntend advies en zeer vakkundige en precieze uitvoering. Mijn parket en stenen vloeren zien er weer als nieuw uit. Niet verder zoeken.... je zult net als ik heel tevreden zijn

Anita en Leo uit: Mijdrecht

15-07-2017
9,7

Ervaring met: Overige

Na een zorgvuldige analyse van Marcel is onze massief eiken vloer door Dylan en Frank geschuurd, gerepareerd, gepolijst en in de lijnzaadolie gezet. Wij zijn zeer blij met het resultaat en de goede en praktische adviezen van deze experts.
De vloer is als nieuw. Alles binnen de vooraf afgesproken offerte en tijdlijn nagekomen.
Een super bedrijf met oog voor kwaliteit. Bedankt en succes verder.

Bart uit: Oosterland

14-06-2017

Ervaring met: Overige

Sneller dan het geluid heeft Vloeroptimaal onze eiken houten vloer geschuurd en "als nieuw" weer achter gelaten. Dit alles in een tijdsbestek van 3 dagen ......
Mail, offerte, afspraak, langskomen, werken en afronden.... Hulde. Wij zijn er blij mee.

Carel Jan uit: Den haag

01-06-2017

Ervaring met: Parket renovatie

goede en heldere uitleg; afspraken zijn stipt nagekomen.De vloeren zien er prachtig uit. Een klein verbeterpuntje ( reeds gemeld) om de zakken voor het schuurafval iets minder te vullen, zodat zij eenvoudiger in de afvalcontainer passen.