Beoordelingen Vloeroptimaal

• Nazorg en garantie 9,0

Peter uit: Rotterdam

08-12-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Professioneel, gemakkelijke communicatie, deskundig advies en goed werk afgeleverd.

Ton en Meta uit: Reigerlaan 5

04-12-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Heel erg fijn geholpen als eerste door Marcel.
Dylan heeft onze vloer weer tiptop gemaakt.
Vriendelijke kerel en weet waar hij over praat!
Zal zeker aan fam en vrienden dit bedrijf aanraden!

paula uit: ROTTERDAM

18-11-2017

Ervaring met: Parket renovatie

mijn vloer ziet er weer prachtig uit. Het advies van eerst color wash en daarna half mat lakken heeft een prachtig resultaat en het onderhoud is erg prettig

Kok uit: Steekkant 95, 2993 DB Barendrecht

13-11-2017

Ervaring met: Overige

Op zaterdag gebeld voor informatie en direct gekregen.
Ook toen de afspraak gemaakt werd, werd ik heel snel geholpen. Vriendelijke mensen en afspraken worden nagekomen.

Marianne uit: 'S Gravendeel

06-11-2017

Ervaring met: Overige

Goede service en uiterst vriendelijke bekwaam personeel. Mijn eiken vloer is prachtig gerenoveerd. Hij is gewoon super nou geworden. Top gedaan!

Eelco uit: Heenvliet

22-10-2017
7,6

Ervaring met: Parket renovatie

Parket aanhelen, schuren en lakken door Vloer Optimaal.
9 april leeg ruimen en 10 april de mensen van Vloer Optimaal.

In de offerte was er uitgegaan van een 1 componenten lak wat niet de bedoeling is.
Wij willen een hardere lak wegens het meer onderhoud arme van de vloer.
Er word door Vloer Optimaal een Skylt lak geadviseerd van het merk Rigostep. En we zien foto's van een vloer met een Skylt ultramatte lak er op die de vloer lichter maakt.
Wat ons gezien de donker houtsoort van de vloer (merbau) erg aanstaat.

Er word begonnen met schuren en aanhelen van het ontbrekende stuk parket in de woonkamer waar bij oplevering van het huis een kast is weg gehaald door de vorige bewoners. Dat aanhelen is met een bijzonder goed resultaat gelukt.

Op 12 april word er begonnen met lakken in de woonkamer en na de opgegeven droog tijd vertoont eerste laklaag strepen, die zullen met de tweede laag verdwijnen is de veronderstelling.
14 april tweede laag en strepen trekken niet weg en ook niet alle spijkergaatjes zijn goed opgevuld.

Na een wachttijd er zijn andere afspraken, Paasdagen, en er is iemand ziek word er in onze vakantie (mijn dochter blijft thuis) de laklaag verwijderd en opnieuw begonnen met lakken op 6 mei met het zelfde resultaat op 9 mei als wij terug komen.

Na 2 x opnieuw lakken en nog een lak laag met een hardere toplaag en een bezoek van lakfabrikant Rigostep met daar van de opmerkingen “de laklaag is goed, en weten jullie hoeveel vierkante meter vloer oppervlak wij jaarlijks lak voor leveren” word er op 16 mei nogmaals een poging gedaan onder supervisie van Rigostep. Er zou te dun zijn opgezet door de firma Vloer Optimaal. Ook word de vloer in twee gedeeltes gesplitst d.m.v. tape bij de gang. Dit alles met het zelfde resultaat. Strepen.
Op 28 mei nog steeds geen goede laag op de vloer en lopen er zoveel strepen over de vloer dat wij denken achter tralies te zitten als we er naar kijken.

Er komt bij ons de nodige frustratie naar boven. Een klusje van 5 dagen duurt nu al meer dan een maand. We zitten dus al meer dan een maand op 8 m2 in de keuken of op onze slaapkamers.

De Pinksteren staat voor de deur en wij gaan 2 weken weg. Op 6 juni komt Vloer Optimaal nogmaals de vloer doen en trekken daar weer 2 dagen voor uit. Mijn dochter is dan weer thuis en kan dan de heren toegang verschaffen. Wel word er een andere lak opgezet. Dus is de ultramatte uitstraling niet meer van toepassing. De vloer is uiteindelijk een aantal tinten donkerder. Op 14 juni komen wij terug en halen opgelucht adem. Het is gelukt om met de andere lak van Rigostep een aanvaardbaar resultaat te behalen. De vloer is niet geheel streep loos maar wel is het resultaat zo dat we er mee kunnen leven.

Waarom zo lang gewacht met een recensie?
Ik wilde niet in een impulsieve daad deze recensie schrijven, en daarmee de frustratie van mij afschrijven over een wachttijd van twee maanden.

Hoe je het ook ziet de wachttijd is mede veroorzaakt door het aantal feestdagen in die periode en het feit dat het werk en de afspraken van Vloer Optimaal ook gewoon door gaan bij andere klanten.

Eindconclusie is dat ondanks alle tegenslagen er door Vloer Optimaal alles aan gedaan is om een aanvaardbaar resultaat te behalen. Over de lak fabrikant heb ik een ander oordeel, er is weinig ervaring met Rigostep Skylt lak ultramat op merbau vloeren en andere donkere hardhouten vloeren. Dat word niet vermeld. De lak word hoofdzakelijk gebruikt op eiken vloeren die aanmerkelijk lichter zijn van kleur en waarbij dus de strepen niet opvallen.

Maar al met al geen kwaad woord over de firma Vloer Optimaal die er alles aan gedaan heeft om het goed af te ronden. Wat het hen gekost heeft weet ik niet maar er is een goede vloer afgeleverd waar ik erg blij mee ben. Het heeft wel 2 maanden nodig gehad om tot dit resultaat te komen

Eelco Hartog

Jan uit: Etten-Leur

15-10-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Na telefonische afspraak, voor inspectie en per omgaande offerte. Correcte, professionele en vlotte communicatie volgt een uitvoering zoals overeengekomen. Goede instructie over nazorg en onderhoud. Een aanrader

Sander uit: Rotterdam

27-09-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Goede ervaring met Marcel & Co gehad. Konden snel een afspraak maken en gaven goed advies. De werkzaamheden werden zoals afgesproken en op tijd uitgevoerd. Ook voor een kleine aanpassing achteraf kwamen ze nog even langs en ze waren bereikbaar voor vragen.

Bert uit: Leerdam

21-09-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Perfect bedrijf die precies begreep wat onze wensen waren en ons ook vakkundig heeft geadviseerd en de wensen ingevuld. Kortom een aanbeveling voor anderen.

Silva uit: Laan van Roos en Doorn 29A

15-09-2017