Beoordelingen Vloeroptimaal

Elly uit: Den Hout

11-08-2017
9,6

Ervaring met: Parket renovatie

Uitmuntend advies en zeer vakkundige en precieze uitvoering. Mijn parket en stenen vloeren zien er weer als nieuw uit. Niet verder zoeken.... je zult net als ik heel tevreden zijn

Anita en Leo uit: Mijdrecht

15-07-2017
9,7

Ervaring met: Overige

Na een zorgvuldige analyse van Marcel is onze massief eiken vloer door Dylan en Frank geschuurd, gerepareerd, gepolijst en in de lijnzaadolie gezet. Wij zijn zeer blij met het resultaat en de goede en praktische adviezen van deze experts.
De vloer is als nieuw. Alles binnen de vooraf afgesproken offerte en tijdlijn nagekomen.
Een super bedrijf met oog voor kwaliteit. Bedankt en succes verder.

Bart uit: Oosterland

14-06-2017

Ervaring met: Overige

Sneller dan het geluid heeft Vloeroptimaal onze eiken houten vloer geschuurd en "als nieuw" weer achter gelaten. Dit alles in een tijdsbestek van 3 dagen ......
Mail, offerte, afspraak, langskomen, werken en afronden.... Hulde. Wij zijn er blij mee.

Carel Jan uit: Den haag

01-06-2017

Ervaring met: Parket renovatie

goede en heldere uitleg; afspraken zijn stipt nagekomen.De vloeren zien er prachtig uit. Een klein verbeterpuntje ( reeds gemeld) om de zakken voor het schuurafval iets minder te vullen, zodat zij eenvoudiger in de afvalcontainer passen.

Kimberley uit: Rotterdam

19-05-2017

Diana uit: Pernis Rotterdam

07-04-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Ik wilde als leek graag informatie en mogelijkheden voor een oude lelijke parketvloer. Na persoonlijk contact en advies wist ik meteen dat vloeroptimaal bij mij de vloer mocht komen renoveren. Goede services, meedenkendheid, leuke prijzen en fijne mensen!

Esther uit: Tilburg

06-04-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Binnen een dag de vloer geschuurd en in de olie gezet. Volgende middag konden we de meubels alweer terug zetten. Vloer ziet er weer als nieuw uit. Afdeklijsten konden ze nog niet plaatsen. Die komen ze over 2 weken nog doen. Dan is de vloer helemaal af.
Zeer tevreden!!

Kenny uit: papendrecht

26-03-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Parketvloer laten schuren door Vloeroptimaal! Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Zeker een aanrader!

Niko uit: Rotterdam

05-03-2017
1,0

Ervaring met: Parket renovatie

Wij hebben zeer slechte ervaringen met Vloeroptimaal opgedaan. Het advies van Vloeroptimaal was niet voldoende voor een vakman. Vloeroptimaal heeft ons niet gezegd dat kleuradvies eigenblijk op de vloer zelf moet worden gedaan omdat elk hout aparte eigenschappen heeft - advies op basis van stalen zoals door Vloeroptimaal gedaan is niet vakkundig. Helaas hebben wij daarop vertrouwd. Dus moesten wij uiteindelijk in twee kamers de vloer opnieuw laten scheuren en oliƫn omdat de kleur die wij op basis van de Vloeroptimaal stalen hebben gekozen (licht grijs) op onze vloer donker bruin/zwart was. Maar wat nog veel erger was, Vloeroptimaal heeft on sin de steek gelaten: Een medewerker heeft de vloer bekeken en een offerte gegeven die wij hebben aanvaard. Op de dag van uitvoering is Vloeroptimaal echter zonder met ons te overleggen na 2 uur uit het huis vertrokken. Pas later ontvingen wij een telefoontje dat de sleutel in de brievenbus is en dat men niet in staat zou zijn om de werkzaamheden uit te voeren - de spijkers zouden de groot zijn en het scheuren van de vloer daarom onmogelijk. Dat was onzin, een ander bedrijf heeft dat zonder problemen kunnen doen. Echter bleek later dat de offerte van Vloeroptimaal was gebaseerd op 2 dagen werk en dat dat een fout was - het heeft uiteindelijk 4,5 dagen geduurd. Het is ogenschijnlijk dat Vloeroptimaal dat heeft gezien op de eerste dag en daarom de werkzaamheden niet heeft uitgevoerd. Van een goed bedrijf verwacht ik dat zij dan met mij spreken ipv vertrekken. Het gedrag van Vloeroptimaal heeft ons veel geld en stress gekost omdat wij ivm de verhuizing op korte termijn een ander bedrijf moesten vinden en veel zelf moesten regelen. Dus: Vloeroptimaal is niet betrouwbaar, unfair, geeft slecht advies en wij bevelen hen zeker niet aan.

Henk uit: Schiedam

25-02-2017

Ervaring met: Overige

Goede service, snelle en nette afhandeling