Beoordelingen Brokking Vloerkledenspecialist

Carla Amstelveen

06-11-2017
8,2

Positieve ervaring:
Wij vonden het bijzonder prettig dat u royaal de tijd nam voor een gericht advies.
Daarnaast de bezorging aan huis van meerdere tapijten en de "op zicht" mogelijkheid.

Tips/ verbeterpunten:
De letterkleur van uw onderhoudsformulier is bijzonder slecht leesbaar. Mijn advies is een duidelijke kleur b.v. die gebruikt is in de koptekst.
Gaarne zou ik nog een exemplaar in die kleurtekst ontvangen, waarvoor mijn dank.

frans soestduinen

30-09-2017
9,6

vakkundig, duidelijk en betrouwbaar

28-09-2017
9,7

Positieve ervaring:
Konden met behulp van het deskundige personeel snel tot een passende keuze maken uit het grote aanbod.

Tips/ verbeterpunten:
De showroom komt wat overweldigend over gezien het grote assortiment. De oplossing van behulpzaam personeel werkt dan ook zeer prettig. Ik zou niet weten hoe e.e.a. nog te verbeteren alles is prettig en efficient, verlopen

Gea Boerefijn en Rika Stork Woerden

22-09-2017
7,9

Positieve ervaring:
Zeer plezierig ontvangen en geholpen. Uitstekende service!
Website kunnen we niet beoordelen, niet geraadpleegd. Garantie nazorg kunnen we ook nog niet beoordelen, net gekocht.

Jac. Eerbeek

13-09-2017

Positieve ervaring:
Plezierig en deskundig geholpen door een enthousist team

29-08-2017

Diane Utrecht

27-08-2017

Positieve ervaring:
deskundig, meedenkend, de tijd nemend

geen

Marco Utrecht

13-08-2017

Positieve ervaring:
In een korte en belangstellende kennismaking heeft Brokking zich een goed beeld gevormd van onze wensen. De karpetten die werden getoond sloten heel goed aan. Hele fijne service dat we een paar karpetten mee naar huis mochten nemen om te kijken hoe ze echt stonden, helemaal top. Ten slotte vond onze dochter van tweeënhalf het super om op haar blote voetjes rond te mogen rennen in de winkel. 1 karpet wat wij wel mooi vonden, prikte een beetje, die werd het dus niet :-) . TIP: wij hadden wat foto's gemaakt van de woonkamer waar het karpet is komen te liggen en dat hielp erg bij het advies.

Tips/ verbeterpunten:
Hoe kan Brokking haar expertise meer vanaf binnenkomst in de winkel laten zien?

12-08-2017

Positieve ervaring:
Zeer ruim assortiment, deskundig en klantvriendelijk geholpen door Kees Brokking. Aanrader voor als je een mooi vloerkleed zoekt!

Boudewijn Den Haag

08-08-2017
7,9

deskundig advies
Als het thuis niet bevalt, mag worden geruild