Beoordelingen Brokking Vloerkledenspecialist

Saskia Vleuten

20-10-2018
9,9

Positieve ervaring:
Zeer ruime keus, heel goed advies en prettig contact!

Ton Laren nh

19-10-2018
8,1

Positieve ervaring:
Mooie showroom, prettig geholpen en op voorraad wat wij zochten, zo mee in de auto, vlotter kan het niet.

Jeroen Kerkwijk

14-10-2018
9,9

Gekocht uit categorie: Tapijt , Gordijnen

Positieve ervaring:
Wat een verademing! Een bedrijf waarbij je niet wordt opgejaagd door een verkoper. Gewoon rustig winkelen met goed advies. We kregen duidelijke uitleg over kwaliteitsverschillen en de verkoper dacht aan de hand van onze interieurfoto's en zijn kennis over de enorme collectie goed met ons mee wat de mogelijkheden waren.

Tips/ verbeterpunten:
Ik kan er oprecht geen verzinnen. Dit kom je werkelijk nog maar weinig tegen.

John

12-10-2018

Ineke Doorn

03-09-2018

Positieve ervaring:
kwaliteit in aandacht en waar ik als klant behoefte aan heb. Luisterend oor en meedenken en zoeken naar wat passend is. Verder denken en handelen wat nodig is.Klasse!

Noelle Twello

30-08-2018
9,5

Positieve ervaring:
We hebben beide een heel goed gevoel overgehouden aan onze contacten met Brokking! Eerst in de winkel en daarna bij ons thuis.

Tips/ verbeterpunten:
Ik zou het echt niet weten. Ik heb bij het punt assortiment een 8 gegeven, omdat er voor ons eigenlijk maar 4 karpetten in aanmerking kwamen. Zie ik niet als een minpunt, maar als constatering van een feit. Maar gelukkig zat er bij de 4 een karpet wat bij ons past!!

Machteld Twello

25-07-2018

Positieve ervaring:
We zijn met een kleed thuisgekomen dat helemaal aansluit bij de inrichting! Zonder advies en het meedenken vd verkoper was dit ons niet gelukt.

Geen

ina monster

21-07-2018

Positieve ervaring:
alle tijd ,geen moeite te veel, goede adviezen en ongelooflijk veel prachtige tapijten.een feest om zoveel moois te zien en gelukkig is het gelukt.
snelle levering aan huis. we zijn blij met ons kleed.
dank jullie wel.

Tips/ verbeterpunten:
we zijn tevreden , zijn in de showroom geweest op woensdag en vrijdag lag het kleed in huis.
garantie en nazorg is (nog ) niet van toepassing,maar heb daar geen zorgen over.

fj rotterdam

20-07-2018

Gekocht uit categorie: Tapijt

Positieve ervaring:
via homepage tapijt uit gezocht en daarna telefonisch alles keurig afgehandeld , prima after sales .

geen

D. Wijchen

18-07-2018
8,5

Positieve ervaring:
Positieve kennismaking met Brokking. Om een oordeel over de kwaliteit van het karpet te geven is de periode dat het bij ons is o.i. nog veel te kort.