Beoordelingen Vivante Heerhugowaard, Jongkind

• Prijsniveau 8,3

Manuel uit: Heerhugowaard

10-10-2015

Positieve ervaring:
Ondanks drukte in de winkel nam men alle tijd voor ons. We hadden nog niet eens besteld en toch werd er thuis alles opgemeten en advies gegeven, zodat we een goed besluit konden nemen. Er werden verschillende mogelijkheden getoond en besproken.
Het is vakkundig gemonteerd en ziet er nu prachtig uit. Prima tevreden en komen zeker terug.

Negatieve ervaring:
geen enkele.

Astrid uit: Heerhugowaard

01-07-2015

Positieve ervaring:
Dankzij het deskundige, creatieve en complete stylingadvies van Marianne van Vivante Jongkind is onze woonkamer stijlvol gemoderniseerd. De bestaande vloer en meubels vormen een prachtig geheel met de nieuwe gordijnen en luxaflex. Dankzij het complete assortiment hebben wij ook een prachtig carpet, nieuwe plinten en een schilderij van Ad Verstijnen bij Vivante Jongkind gekocht. Deze toevoegingen maken onze 'nieuwe' woonkamer compleet!

Romy uit: Heerhugowaard

25-06-2015
7,9

26-03-2015
6,9

Evelien uit: Heerhugowaard

05-02-2015

Positieve ervaring:
Vlotte afhandeling van onze vraag.

Jolanda uit: Heerhugowaard

Ervaring met: interieuradvies

Jan uit: Heerhugowaard

01-12-2013

Positieve ervaring:
Goede en praktische adviezen, snelle en punctuele levering en dat alles tegen een redelijke prijs. We komen zeker weer terug!

Ervaring met: vloer

Maria uit: Heerhugowaard

09-11-2013
9,8

Positieve ervaring:
Vloer, zonwering en behang geleverd, gelegd en geplaatst.
Er is veel tijd en persoonlijke aandacht voor elke klant.
Er wordt meegedacht en goed geluisterd zodat een miskoop doen onmogelijk is. Vakmensen leggen en plaatsen.
Kortom ik ben enorm tevreden.

Ervaring met: interieuradvies

Liesbeth uit: Heerhugowaard

10-06-2013
7,9

Positieve ervaring:
Erg goed advies gekregen van Marianne, ik kwam in de winkel en we maakten meteen een afspraak bij ons thuis. Heel fijn en het is erg mooi geworden!

Negatieve ervaring:
Niet heel erg want we woonden inmiddels alweer in ons huis maar we moesten even iets langer wachten dan verwacht, maar nogmaals, geen probleem verder!