Beoordelingen Vivante Hilversum, Bekenkamp

• Levertijd 8,1

Hennie uit: Hilversum

13-02-2019

ervaring:
Prima had het alleen netter gevonden als de rekening ook per post had gekomen ipv de mail!
Verder keurig zijn heel blij met onze nieuwe vloer

Verbeterpunten:
Als het werk uitloopt bij anderen houdt de klant even op de hoogte zodat die gene weet waar hij/ zij aan toe is

Bas uit: Kortenhoef

08-02-2019
7,3

ervaring:
Op zich positief. Helaas waren de horen tot 2x toe niet goed geleverd. De installeur nam eel netjes het product mee terug alleen hierdoor heeft het toch veel langer geduurd.

Verbeterpunten:
Doorlooptijd / verwachtingen iets beter managen. Nu duurde het telkens best lang voordat we weer iets hoorde.

Ervaring met: maak een keuze

Jan uit: Laren

08-02-2019

Vriendelijkheid en vakmanschap

tiny uit: hilversum

07-02-2019

ervaring:
goede ontvangst, gesprek, advies en levering. Communicatie is goed. Bedrijf ziet er verzorgd uit.

P.H. uit: Bussum

prima service en kwaliteit

Astrid uit: Muiderberg

29-12-2018

ervaring:
Wij kenden Vivante Bekenkamp niet en vonden de winkel in Bussum heel toevallig via internet.
Twee keer in de winkel (Bussum) geweest voor advies t.a.v. gordijnen. Altijd lastig, want je ziet een staal, maar uiteindelijk is het een grote oppervlak dat bedekt wordt, dat ziet er altijd anders uit. De tweede keer was men nog even bereidwillig m.b.t. advies. Verder werd er geen enkele druk uitgeoefend om te beslissen.
Uiteindelijk keuze gemaakt. Er werd een voorlopige orderbon gemaakt, die we niet hoefden te tekenen, wat bijzonder is en vertrouwen naar de klant uitstraalt.
Vervolgens kwam iemand van de buitendienst alles precies inmeten met als uitgangspunt: "Ontzorgen van de klant".
De levertijd van de gordijnen bleek vrij lang. Dat vonden we niet erg, we werden hierover geinformeerd.
Gordijnen zijn netjes gemonteerd. Toen we nog een zorgpunt hadden is men - zonder gemor of gezeur - nog een keer langsgekomen. Het zorgpunt bleek overigens niet terecht, maar men bleef even attent.
Pas toen alles was afgehandeld kregen we de factuur. Kortom: keurige klantbenadering: men ontzorgt de klant en geeft vertrouwen aan de klant.

Geen verbeterpunten.

Ben uit: Muiderberg

23-12-2018

ervaring:
Prima materiaal en service.

Verbeterpunten:
Maat goed opnemen van cassette bij vernauwingen.

Ad uit: Laren nh

14-12-2018

ervaring:
Bij Bekenkamp voldoende keuze, keurig opmeten en deskundig gelegd, alle rommeltjes meegenomen, de grote reststukjes bleven na vraag keurig achtergelaten voor gebruik in kasten ,daarom krijgt bekenkamp een 10.

Frederik uit: Naarden

12-12-2018
5,0

ervaring:
Een levertijd van 3 maanden voor een eenvoudige loper is veel te lang. Oorzaak: zie verbeterpunten.

Verbeterpunten:
Controle uitvoeren op goederen, die u van uw leverancier ontvangt, voordat u ze aflevert bij de klant. De loper is bij u binnen, dan duurt het nog 10 dagen voor de aflevering plaatsvindt.