Beoordelingen Visser Tuinvormgeving en -realisatie

Ineke uit: Rijnsaterwoude

11-12-2017

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
Visser Tuinen heeft een prachtige tuin voor ons aangelegd met mooie bomen en degelijk gelegd straatwerk. Alles volgens tekening en afspraak. We zijn er heel blij mee!

Marion uit: Leimuiden

05-12-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinplannen, tuinaanleg, tuinonderhoud

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Laatst is bij ons een groendak op de garage aangelegd. Omdat we 6 jaar geleden al de tuin hadden laten ontwerpen en aanleggen en sindsdien het tuinonderhoud door Visser tuinen wordt verzorgd hebben we ook het groendak door hun laten doen. Alle werkzaamheden, in het verleden, en nu worden naar onze volle tevredenheid gedaan.

Geen!!

Nadine uit: Amstelveen

10-11-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben onze voor-en achtertuin volledig aangepakt, van tuinontwerp t/m beplanting.
Op de website krijg je een goede indruk van wat VisserTuinen doet. Zelf hebben we voor VisserTuinen gekozen omdat de ontwerpen net iets meer bijzonder waren dan de standaard ontwerpen bij andere bedrijven.
Ondanks dat het zeker niet goedkoop is, zijn wij enorm tevreden over het ontwerp, de klantvriendelijkheid, de vriendelijke en nette heren die de tuin hebben aangelegd en de service ook na oplevering van de tuin. Daarnaast is alles netjes opgeleverd binnen planning en budget. Ik zou het zeker aanbevelen aan anderen.

Verbeterpunten:
het zou fijn zijn als er van tevoren meer duidelijkheid gegeven kan worden wanneer men aan de slag kan gaan. Nu moest ik zelf bellen voor een datum, en het was steeds bij benadering ivm andere klussen die liepen. Dit is onhandig voor de klant aangezien die graag thuis wil zijn op de eerste dag; dit maakt het lasting plannen met je eigen agenda.

02-11-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinonderhoud

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Afspraken zijn afspraken en de opvolging daarvan is perfect. De tuin heeft er nog nooit zo goed bijgestaan.

Verbeterpunten:
Zeker geen slecht punt, maar om iets te noemen dat verbeterd zou kunnen worden; de 'kracht' van sommige van de nieuwe planten (het aanslaan daarvan.)

Claire uit: Amstelveen

31-10-2017
8,5

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
Top werk, prachtige tuin geworden. Van advies tot ontwerp en uitvoering alleen maar positief!

09-09-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinaanleg

Positieve ervaring:
- Levering totaal pakket, van ontwerp tot oplevering
- Vriendelijkheid personeel
- Kundig en gedegen werk
- Mogelijkheid tot wijzigingen tijdens de aanleg
- Persoonlijke begeleiding

Robert uit: Nieuwveen

09-09-2017
8,1

Positieve ervaring:
Het eerste contact met Visser Tuinen was professioneel en zij hebben onze wensen verwerkt in een bijna compleet nieuwe tuin, ook de realisatie hiervan is met zorg uitgevoerd. We zijn erg blij met het resultaat en genieten van een mooie tuin.

Verbeterpunten:
Voor de start hadden we beter kunnen aanmerken welke beplanting hergebruikt zou worden.

Rebecca uit: Leiden

09-08-2017
8,5

Positieve ervaring:
I was delighted with the advise and innovative designs provided by your garden designer (Pieter), and the final result is exactly as I hoped it would be. The garden is beautifully laid out, finished to a high quality and is a pleasure to be in. During the whole process the staff of Visser Tuinen were helpful, polite and informative.

Verbeterpunten:
The original (wonderful) designs turned out to be over budget, which was a little disappointing. Also, the 'example' prices on the website were rather optimistic. This meant that we had to adjust our garden plans a couple of times, which delayed the whole process somewhat. It would have been great to have a clearer picture of the costs at an earlier stage.

Mylene uit: Zoeterwoude

07-08-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
De ontwerpen kon goed luisteren en heeft onze wensen goed geinterpreteerd. Contact zowel via telefoon als direct was prettig. We zijn blij met het resultaat.

Verbeterpunten:
We zijn niet helemaal tevreden over het resultaat van de beplanting; hier en daar is de beplanting wat tegengevallen, waardoor deze vakken nogal pover ogen. Maar dat kan ook zijn, dat dat komt doordat het het eerste jaar is. Wel is gezegd,dat we er over kunnen bellen. Dat had ik nog niet gedaan.

Jurjen uit: Alphen aan den Rijn

27-06-2017