Beoordelingen Visser Tuinvormgeving en -realisatie

Rebecca uit: Leiden

09-08-2017
8,5

Positieve ervaring:
I was delighted with the advise and innovative designs provided by your garden designer (Pieter), and the final result is exactly as I hoped it would be. The garden is beautifully laid out, finished to a high quality and is a pleasure to be in. During the whole process the staff of Visser Tuinen were helpful, polite and informative.

Verbeterpunten:
The original (wonderful) designs turned out to be over budget, which was a little disappointing. Also, the 'example' prices on the website were rather optimistic. This meant that we had to adjust our garden plans a couple of times, which delayed the whole process somewhat. It would have been great to have a clearer picture of the costs at an earlier stage.

Mylene uit: Zoeterwoude

07-08-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
De ontwerpen kon goed luisteren en heeft onze wensen goed geinterpreteerd. Contact zowel via telefoon als direct was prettig. We zijn blij met het resultaat.

Verbeterpunten:
We zijn niet helemaal tevreden over het resultaat van de beplanting; hier en daar is de beplanting wat tegengevallen, waardoor deze vakken nogal pover ogen. Maar dat kan ook zijn, dat dat komt doordat het het eerste jaar is. Wel is gezegd,dat we er over kunnen bellen. Dat had ik nog niet gedaan.

Jurjen uit: Alphen aan den Rijn

27-06-2017
8,1

Goof uit: Hoofddorp

06-05-2017

Positieve ervaring:
Voor de prijs die je betaalt mag je heel goede kwaliteit en service verwachten. Dat wordt volledig waargemaakt door Visser.
Het maken van tuinontwerp ging in heldere stappen. Daarna worden afspraken goed nagekomen. Heldere communicatie. Tuinplan is heel nauwgezet opgevolgd. Tijdens werkzaamheden zorgen de vriendelijke medewerkers voor minimale overlast. Netjes opruimen aan het eind van iedere werkdag. Ook voor buren/omgeving zorgen de medewerkers voor minimale overlast.

Nico uit: Woubrugge

15-03-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Een bedrijf wat goed luistert naar de klant en dit uitstekend omzet in resultaat.

Isabelle uit: Amstelveen

04-12-2016
8,2

Positieve ervaring:
Erg blij met ontwerp en aanleg nieuwe tuin. Bijzonder aardige medewerkers.

Verbeterpunten:
Meer ongevraagd advies over onderhoud tuin. Wij hebben geen groene vingers en zouden het waarderen als jullie met meer tips komen over onderhoud (bv samen door de tuin lopen en tips geven -hoeft niet gratis) etc. Verder: Vorige week kwamen jullie nog even bollen planten, als jullie hadden aangeboden de tuin winterklaar te maken, hadden we daar graag voor betaald.
Verder: de tuin is in eerste instantie echt te vol geplant, wij hebben veel (10 +) planten weggehaald. Dat vinden we zonde

Eva uit: Leiden

01-12-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
We hebben een zeer goede ervaring gehad met Visser Tuinen. Van begin tot eind is de communicatie goed geweest en de hoveniers waren kundig en enthousiast en konden goed meedenken voor oplossingen. Een erg prettige ervaring!

Annemarike uit: Noorden

01-11-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: zakelijke klant

Het gaat hier om: tuinonderhoud

M.J. uit: Leiden

09-07-2016

Positieve ervaring:
Zeer goed service. Nog een keer teruggeweest om beplanting te herschikken omdat het toch niet helemaal mooi stond. Heel erg tevreden!

Petra uit: Leimuiden

07-07-2016
9,5

Positieve ervaring:
De medewerkers zijn zeer deskundig, vriendelijk en denken mee! Complimenten aan Lars en Perry en de rest van de medewerkers.