Beoordelingen Visser Tuinvormgeving en -realisatie

Remco uit: Haarlem

05-07-2018
9,5

Positieve ervaring:
Heldere offerte en planning. De uitvoering werd gedaan door een tweetal medewerkers waarover we zeer tevreden waren. Prettig en bescheiden contact en zij hadden een goed oog voor detail. Daarbij werkten zij heel nauwkeurig en dat laat zich zien in de uiteindelijke afwerking die hoogstaand is.

Karin uit: Oude Wetering

10-05-2018

Positieve ervaring:
Voor in communcatie en dienstverlening erg goed. Je wordt altijd (terug)gebeld als er iets is, afspraken worden snel en adequaat nagekomen.
Fijn dat er ook altijd "nazorg" is.

Verbeterpunten:
Puntjes op de I in geval van aangelegd pad: beter met fijn zand uiteindelijk afmaken?

C. uit: Rijsenhout

09-05-2018

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinrenovatie

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Het meedenken bij eventuele problemen, alsmede het secure vakmanschap en ook het netjes achterlaten van de werkplek, wordt als zeer positief gezien.

Celine uit: Leiden

04-05-2018
8,1

Positieve ervaring:
De tuin ziet er prachtig uit. Perry en collega’s hebben de tuin snel, strak en mooi aangelegd. De heren zijn erg prettig in de omgang. We zullen zeker enorm genieten van onze tuin!

Verbeterpunten:
Ik heb een aantal keer moeten vragen om de beplantingsplannen en over de daadwerkelijke datum waarop de start van de aanleg zou beginnen.
Iets duidelijkere en snellere communicatie hierover is prettig.

Eric uit: Amstelveen

09-04-2018

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinonderhoud, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Deskundige, klantgerichte en vriendelijke medewerkers die goede tuinadviezen geven en een prachtig resultaat in de vorm van een schutting met beplanting en verlichting hebben gerealiseerd.

geen

Miranda uit: Roelofarendsveen

09-04-2018
7,9

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
Na een eerste niet zo'n positieve ontmoeting, goed opgepakt en zijn we constructief verder gekomen. Esther begreep heel goed onze wensen en heeft dit mooi vertaald in een tuinplan. Alles moet nog gaan groeien maar we zijn heel benieuwd naar wat er allemaal gaat gebeuren in de tuin. De mannen die aan het werk zijn geweest zijn bikkels! Bijna dagelijks een update of overleg over de werkzaamheden of eventuele aanpassingen. En ze zijn ook erg netjes met opruimen enz. De totale indruk is erg goed.
Het was fijn om met Wiljan door de offerte te lopen om zo op een verantwoorde en realistische manier onderdelen te schrappen om kosten te besparen. De tuin is er niet minder mooi van geworden!

Verbeterpunten:
Tussen schets en realiteit zitten soms onderdelen die niet helemaal kloppen, zoals het op hoogte brengen van de tuin maar na overleg met de mannen snel opgelost.
De website vind ik erg druk en misschien staat daar wel teveel informatie op. Wat ik wel heel fijn vond bij de kennismaking dat je al meteen een soort inschatting kunt maken over kosten (alleen moet daar niet het accent op liggen). Bij een tuin aanleggen realiseer je je niet dat er zoveel kosten aan vast zitten.

Marco uit: Ouderkerk aan de Amstel

28-03-2018

Positieve ervaring:
Goed bedrijf, prettige en nette medewerkers en zorgvuldig en professionele werkwijze. Met name de dagelijkse afstemming is adequaat en goed. Materialen van zeer goede kwaliteit en gedegen afronding. Wij zijn een promotor (in kader van de nps-score)

Mart uit: Lisse

22-03-2018

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinrenovatie

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Visser Tuinvormgeving onderhoudt al 18 jaar onze tuin. Renovatie was noodzakelijk. Na aangenaam overleg, kwam een mooi ontwerp, dat door de medewerkers superieur is uitgevoerd. Ze nemen de tijd voor een perfect resultaat.

Verbeterpunten:
Kan geen verbeterpunten noemen.

Joop uit: Alphen aan den Rijn

18-12-2017

Positieve ervaring:
Vanaf het moment van het 1e bezoek tot aan de oplevering werden wij goed geïnformeerd over de gang van zaken. Discussie over het ontwerp, kosten en uiteindelijke resultaat waren mogelijk en hebben geleid tot de uiteindelijke realisatie van onze tuin

Verbeterpunten:
Vooraf goed duidelijk maken aan welk budget wordt gedacht. Nu waren er voorstellen die inspirerend en creatief waren, maar wel veel te duur. Dat werkt teleurstellend.

Ineke uit: Rijnsaterwoude

11-12-2017

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
Visser Tuinen heeft een prachtige tuin voor ons aangelegd met mooie bomen en degelijk gelegd straatwerk. Alles volgens tekening en afspraak. We zijn er heel blij mee!