Beoordelingen Visser Print & Sign

• Persoonlijk advies 9,4

Norbert uit: Hengelo

09-04-2019

Tot zover ik nu kan zien goed werk geleverd. Afspraken worden goed nagekomen. Betrouwbaar bedrijf.

Jan Peter uit: Hoorn

08-04-2019

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Een beletteringsbedrijf met veel expertise en leuke medewerkers

Lars uit: Zuidlaren

9,7

Alles wordt direct en zorgvuldig opgepakt door Jasper z'n team in Assen

Geartsje uit: Damwoude

08-04-2019

Snelle en heldere service, ook voor ons last minute verzoek.

Ronald uit: Assen

05-04-2019

Jan uit: Barendrecht

03-04-2019

Voor een omvangrijk werk hebben we 6 BudgetBusters laten leveren. Korte lijnen bij dit bedrijf. Prettig om mee samen te werken!

jarno uit: assen

14-03-2019

Super werk afgeleverd. De bus is zeer goed beplakt. Jolanda en haar collega's hebben fantastisch werk afgeleverd. Goed advies gegeven.

n uit: Ermelo

07-03-2019
7,0

Een tip, jullie doen aan reclame materiaal, nu krijgen we de doos met spullen van Visser assen met oranje, niet echt handig. Wees duidelijk in welk bedrijf wat doet.
Ook het factuur gaat vanuit visser assen, maak ook daar echt duidelijk verschil in . succes!!

Theodorus uit: Rijssen

25-02-2019

Wij hebben 2 BudgetBusters laten plaatsen en zijn erg tevreden over het resultaat en de manier van samenwerken.
De prijzen zijn aanzienlijk lager dan soortgelijke leveranciers en dat is ook niet onbelangrijk. De volgende wordt zeker weer een BudgetBuster.

Japke

04-02-2019

Naar aanleiding van jullie Instagram foto zijn wij geïnteresseerd geraakt in bouwborden voor verkiezingen. Goede service en vooral het eindresultaat is zeer geslaagd! Alle vier bouwborden staan op locatie. Mvg Japke Veensma