Beoordelingen Visser Print & Sign

• Persoonlijk advies 9,4

Jan uit: Heerenveen

25-09-2018
9,7

Heel aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding, vandaar eens hier besteld i.p.v. bij onze oude leverancier. De afhandeling van mijn bestelling ging top, het pakket is veilig en snel bezorgd. Nogmaals bedankt.

Heidi uit: Zoetermeer

01-09-2018
9,7

Goede prijs kwaliteit verhouding. Bestelling waren 3 spandoeken in frame voor o.a. aan ons bedrijfspand. Heel gaaf geworden. Keurig bevestigingssyteem (voordelig, ziet er top uit). Ik ben zeer tevreden.

Frank uit: Apeldoorn

16-08-2018

Behulpzaam, vriendelijk. Mooie kwaliteit en leveren volgens afspraak.

Warner uit: Luttelgeest

28-07-2018
9,7

Spandoeken met frame (2x) zijn erg mooi geworden. Heel tevreden. Behulpzaam en net personeel!

Hippe uit: Assen

15-07-2018

Dik tevreden! Onze truck is prachtig geworden!

Johannes uit: Meppel

11-07-2018

Zeer tevreden over de service en afwerking van mijn bestelling! Per telefoon heel goed geholpen en uitleg gekregen hoe we de (ingewikkelde) bestelling het beste kon doorvoeren.
We zullen hier zeker vaker bouwborden bestellen, bedankt BudgetBusters!

Hilda uit: Haren Gn

05-07-2018

Had een beknopte vraag om bestickering neergelegd, dit is uitmuntend en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Communicatie ook uitstekend.

Barend uit: Ureterp

29-06-2018
9,7

BudgetBusters doet wat is afgesproken. Zeer tevreden over de service. Mijn 2 projectborden op betonnen voet zien er perfect uit.

Ferdinand uit: Haaren

07-06-2018
9,7

Onlangs een bouwbord op betonnen voet besteld. De zeer snelle service ging gepaard met lage kosten. Ze hielden goed rekening met onze mening en wensen. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Jan uit: Bitgummole

17-03-2018