Beoordelingen Visser Print & Sign

Jaap uit: Sumar

19-11-2018

Leo uit: Groningen

24-10-2018

Van ontwerp tot uitvoering zeer goed bevallen. Ontwerp wat aansluit bij de wensen.

Marten uit: Tilburg

21-10-2018

Wat een top service! Ik heb bij BudgetBusters een bestelling geplaatst voor 4 bouwborden op betonnen voet. Moesten in noord brabant worden geplaatst, dit allen voor een scherpe prijs. Ook zijn al mijn vragen telefonisch tot in de puntjes uitgelegd, fantastisch. Jullie zullen mij zeker nog eens treffen.

Jan uit: Heerenveen

25-09-2018
9,7

Heel aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding, vandaar eens hier besteld i.p.v. bij onze oude leverancier. De afhandeling van mijn bestelling ging top, het pakket is veilig en snel bezorgd. Nogmaals bedankt.

Heidi uit: Zoetermeer

01-09-2018
9,7

Goede prijs kwaliteit verhouding. Bestelling waren 3 spandoeken in frame voor o.a. aan ons bedrijfspand. Heel gaaf geworden. Keurig bevestigingssyteem (voordelig, ziet er top uit). Ik ben zeer tevreden.

Frank uit: Apeldoorn

16-08-2018

Behulpzaam, vriendelijk. Mooie kwaliteit en leveren volgens afspraak.

Warner uit: Luttelgeest

28-07-2018
9,7

Spandoeken met frame (2x) zijn erg mooi geworden. Heel tevreden. Behulpzaam en net personeel!

Hippe uit: Assen

15-07-2018

Dik tevreden! Onze truck is prachtig geworden!

Johannes uit: Meppel

11-07-2018

Zeer tevreden over de service en afwerking van mijn bestelling! Per telefoon heel goed geholpen en uitleg gekregen hoe we de (ingewikkelde) bestelling het beste kon doorvoeren.
We zullen hier zeker vaker bouwborden bestellen, bedankt BudgetBusters!

Hilda uit: Haren Gn

05-07-2018

Had een beknopte vraag om bestickering neergelegd, dit is uitmuntend en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Communicatie ook uitstekend.