Beoordelingen Visser Groen BV

Boy uit: Zwijndrecht

16-08-2017
9,5

Ervaring met: Tuinaanleg

Geheel naar wens weer een prachtige tuin aangelegd door zeer vriendelijke, behulpzame, meedenkende en nette tuinmannen. Wij zijn erg tevreden.
Minpuntje: De email-communicatie loopt niet altijd even vlot.

Johanna uit: Ridderkerk

08-08-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: consument

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Groenvoorziening, Interieurbeplanting, Anders

Goede ervaring met de medewerkers, nette en keurige medewerkers. Kortom... dik tevreden

SANDRA uit: barendrecht

25-06-2017

Ervaring met: Anders

prettig bedrijf om mee samen te werken, komen afspraken na, vriendelijke, nette medewewerkers

André uit: HENDRIK IDO AMBACHT

01-06-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Onze ervaring met Vissergroen is positief. Dat begint al bij het ontwerp, zo wordt er actief meegedacht aan een passend ontwerp met budgetgerichte oplossingen. Het nakomen van afspraken, planning en uitvoering verliepen naar tevredenheid. Kortom wij zijn tevreden over het eindresultaat en hopen nog lange tijd te kunnen genieten van onze "vernieuwde" voor- en achtertuin.

Budd uit: Zwijndrecht

17-01-2017
8,5

Ervaring met: Tuinonderhoud

Bijzonder prettige medewerkers met veel eigen initiatief. doen af en toe extra klusjes buiten de in de offerte genoemde.

Brigitte uit: Zwijndrecht

15-11-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij hebben de diensten van Visser Groep BV als zeer positief ervaren. Na het eerste gesprek met Korne hebben we besloten om alles uit handen te geven, het ontwerp en de aanleg. Er hebben nog wel diverse gesprekken/mails wisseling aan vooraf gegaan, waar men alle tijd voornam en was nooit te veel gevraagd.
De tuin is keurig aangelegd door vakkundige jongens met verstand van zaken. Daar waar we iets nog graag anders wilde hebben tijdens de aanleg was geen probleem, alles ging in goed overleg. We hebben nu een onderhoudsvriendelijke tuin.De kwaliteit van het geleverde werk is goed, de begeleiding gedurende het gehele proces is prettig en men heeft duidelijk verstand van zaken. Een aanrader!

Cees

10-11-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: zakelijke klant

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Groenvoorziening, Interieurbeplanting, Boomspecialisme, Dak en gevelbegroening

Al 35 jaar doet Vissergroen het onderhoud op al onze locaties naar grote tevredenheid. Extra opdrachten worden snel uitgevoerd en eventuele problemen worden direct opgelost.

Jordy uit: Hendrik Ido Ambacht

08-11-2016
7,5

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Groenvoorziening

Robin uit: Hendrik-Ido-Ambacht

04-11-2016
6,9

Ervaring met: Tuinaanleg

De voor en achtertuin zijn fraai aangelegd.
Jammer is wel dat sommige zaken die eerder per e-mail of mondeling zijn besproken vervolgens niet zijn nagekomen (materiaal schutting). Tevens is in de factuur ook niet opgenomen van welk materiaal, merk is gebruik gemaakt. Gelukkig is de onjuist materiaal qua stenen bak wel na melden vrij snel doorgevoerd welke nu naar ons zin is zoals mondeling was afgesproken. Het zou goed zijn als vanuit Visser Groen bepaalde zaken vooraf beter op papier hadden gestaan qua type en materiaal keuze en ook op de factuur zodat hier niet naderhand onduidelijkheid over kan ontstaan. Het gebruik van de vurenhouten schutting t.o.v. grenen schutting zit ons nog steeds niet lekker wat dat betreft.

Tab uit: Hendrik ido ambacht

28-10-2016
9,5

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij zijn erg tevreden met het ontwerp, de aanleg en resultaat van onze voor- en achtertuin.