Beoordelingen Visio Vireo Tuinen

Desiree uit: Zevenbergen

03-10-2015

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Wauw, bedankt voor onze prachtig opgeleverde tuin. Een prachtig plan met een heel mooi eindresultaat. Jullie hebben altijd netjes gewerkt en erg op details gelet. Wij zijn kritische klanten maar hebben jullie met plezier over de vloer gehad. Jullie zijn altijd welkom om nog eens een kroketje te komen halen.

Als gezin gaan we enorm genieten !

Geen in onze beleving

Eric en Yvonne uit: Steenbergen

03-08-2015

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen

Positieve ervaring:
Wij kwamen in contact met Viseo Vireo doordat ze bij onze buren de tuin aan het renoveren waren. Omdat wij ook aan het nadenken waren over een nieuwe tuinindeling zijn wij met John Bijlsma in gesprek geraakt. John heeft de tijd genomen om naar onze wensen te luisteren en kwam met ideeen die ons het, door hem genoemde, "tuingeluk" moeten geven. John ging aan de slag met het ontwerpen van onze nieuwe tuin en stuurde ons conform afspraak tekeningen. Vanuit de eerste ontwerpen hebben we aanpassingen door laten voeren in de tekening en ook deze werden vlot doorgevoerd en daarna uitvoerig besproken. Voor ons een "eye opener" als het gaat om wat je aan/met je tuin kan doen in de stijl die het dichts bij je ligt. De ervaring en de passie voor tuinen straalt er van af bij John daarnaast is hij geduldig en zoekt hij naar de mogelijkheden om het tuingeluk werkelijkheid te laten worden. Een absolute aanrader.

Edwin uit: Zevenbergen

19-07-2015

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Eind vorig jaar zijn we aan het oriƫnteren geweest voor het realiseren van een tuin voor onze nieuwbouw woning. Tijdens een bezoek aan de Wouwse tuinen, zijn we bij toeval in contact gekomen met Visio Vireo. Op basis van een aantal gesprekken met John is er een tuinontwerp gemaakt, waarin rekening is gehouden met onze wensen en budget uitdagingen. Kosten technisch hebben we met John een hele mooie afspraak kunnen maken, waardoor we ondertussen kunnen genieten van onze voor- en achtertuin. Er is een fijne balans tussen bestrating, mooie beplanting en speelruimte voor de kinderen. We zijn ook erg tevreden over Michael en Mark die de aanleg van de tuin gedaan hebben; aardig, deskundig, werken netjes en prima communicatie. We kunnen Visio Vireo dan ook van harte aanraden.

jan uit: bergen op zoom

08-07-2015

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinrenovatie

Positieve ervaring:
De reacties van anderen geven ons het gevoel dat het geheel mogelijk wat gewaagd was, maar het resultaat mag er beslist zijn. De geleidelijke verdere aanplanting maakt de tuin tot een plaats waar het graag vertoeven is. De medewerkers van het bedrijf hebben door hun communicatie ons steeds positief naar de resultaten zien uitkijken. Al met al een grote verandering met verrassende resultaten.

korien uit: welberg

11-06-2015

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinonderhoud

Positieve ervaring:
Visio Vireo, John Bijlsma, heeft voor ons een ontwerp gemaakt, rekening houdend met onze wensen. Het plan is uitvoering gepresenteerd en besproken en op ons verzoek op aantal punten veranderd. Alles in goed overleg. De uitvoering van het plan/aanleg van onze tuin is uitstekend verlopen door ervaren, deskundig personeel. John is bijna dagelijks komen kijken om alles goed in de gaten houden. Wij zijn uitermate tevreden met het resultaat! Het is prachtig geworden. Dank John Bijlsma en collega's voor de prettige samenwerking en het prachtige resultaat!!

Fam. uit: Roosendaal

18-05-2015
8,2

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Vorig jaar tuin laten ontwerpen en aanleggen door Viseo Vireo.
Beplanting, graszoden: alles nog volgens afspraak voor de feestdagen de grond in. Kwaliteit planten, materiaal en arbeid zeer goed. Alles begint nu (voorjaar) prachtig tot bloei te komen en de tuin krijgt steeds meer vorm.
De creatieve geest van Jelle was de aanzet tot het ontwerp en de afwerking en finesse een krediet van John. Veel deskundigheid/kennis aanwezig bij Arno en Ivo; een mooie vijver, terrassen, palenwanden en verlichting. .Communicatief sterk, meedenkend en klantvriendelijk. Er wordt zeer secuur gewerkt, ook door de rest van het personeel en alles wordt iedere dag netjes achtergelaten. Kortom: een fijne groep mensen die hun vak goed verstaan en zeer begaan is met het resultaat en betrokken bij wat wij als klant willen.

Verbeterpunten:
tijdige en duidelijke inschatting van meerwerk en het aantal uren wat daar voor nodig is.

Walter uit: Wouw

17-05-2015

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Begonnen met John voor een beplantings-ontwerp voor de voortuin.
Door de goede klik en deskundig advies van John volgde ook het aanplanten van de voortuin en het ontwerpen en aanleggen van de achtertuin.
Arno en Ivo hebben echt vakwerk geleverd, zeker gezien de lastige start met het slechte weer.
Eindresultaat is echt helemaal naar ons zin en wij hopen hier nog lang van te genieten.
Tevens afspraak gemaakt voor het toekomstige onderhoud, om onze mooie tuin ook mooi te houden.

Iedereen van Visio Vireo die bij heeft gedragen aan het mooie resultaat: nogmaals heel erg bedankt!!

Herman uit: Steenbergen

20-01-2015

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinonderhoud, tuinrenovatie

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Wij zijn al langere tijd een zeer tevreden klant van Visio Vireo. Onze schutting (van ruim 20 jaar) was duidelijk aan vervanging toe. Ik ben op zoek gegaan naar aanbieders van schuttingen. Ook heb ik Visio Vireo aangeschreven omdat zij standaard mijn tuin verzorgen. De aanbieding van Visio Vireo was qua prijs een van de goedkoopste plus mijn eerdere ervaringen heb ik Visio Vireo gevraagd de nieuwe schutting te plaatsen.
De uitvoering was ondanks het bij tijd en wijle slechte weer, perfect. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang waar zij rekening hielden met het weer en mijn beschikbaarheid. Na afloop is de gehele tuin weer netjes opgeruimd. Alles is schoongemaakt en netjes achtergelaten. De tuin zag er zelfs netter uit dan voor het plaatsen van de schutting.
Kortom niets dan lof over de voortreffelijke uitvoering en vriendelijkheid van de medewerkers van Visio Vireo.

Geen

Monica uit: Roosendaal

03-12-2014

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
Ik ben met Visio Vireo in contact gekomen toen ze bij mijn buren aan het werk waren en Michael de gesnoeide takken die in mijn tuin waren gevallen kwam opruimen. Gelijk een prettig gesprek gevoerd.
Daarna met John en Jelle een ontwerp gemaakt wat erg lastig was gezien mijn onduidelijke wensen maar prima gelukt is.
De aanleg door Michael is uitstekend verlopen (had niet anders verwacht gezien de eerste contacten), alles is perfect uitgevoerd, netjes opgeruimd, in overleg nog aanvullende wensen opgepakt en het eindresultaat is HELEMAAL TOP naar mijn en mijn kids zin.
We kijken uit naar de zomer dat we kunnen loungen

Verbeterpunten:
Er is helder gecommuniceerd welke werkzaamheden meerwerk is en op nacalculatie gefactureerd worden. Verbeterd kan worden dat er betere indicaties over het aantal uren dat voor dit meerwerk nodig is gegeven wordt. Geen fixed prijs maar wel een voorcalculatie.

Duo-Wonen uit: Roosendaal

20-11-2014

U heeft zaken met ons gedaan als: zakelijke klant

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
Wat is er hard gewerkt door Visio Vireo Tuinen!
Wij als bedrijf Duo-Wonen kregen een verzoek binnen om deel te nemen aan het LifestyleXperience programma van RTL4.(uitzending 14 en 20 december 2014)
De Unieke te bezichtigen mantelzorgwoning van Nederland was op dat moment gereed, behalve de tuin...
John Bijlsma van Visio Vireo Tuinen heeft zijn schouders eronder gezet en in een moordend tempo de tuin gerealiseerd en hoe!
Zijn team, met als vakkundig voorman Arno, hebben keihard gewerkt en een prachtige tuin voor onze mantelzorgwoning aangelegd.
De opnames voor RTL4 kunnen nu alsnog gemaakt worden met dank aan de snelheid, flexibiliteit en vakkundigheid van Visio Vireo Tuinen.
Een bedrijf dat wij zeker aanbevelen als u op zoek bent naar een tuin die als rode loper uw bedrijf of woning een geweldige uitstraling geeft.
Mannnen van Visio Vireo ontzettend bedankt namens Duo-Wonen.