Beoordelingen Visio Vireo Tuinen

• Nakomen afspraken 9,4

Dick uit: Bergen op Zoom

24-05-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Personeel is enthousiast en meedenkend en heeft een positieve instelling. Alles werd elke dag netjes achtergelaten. De werkzaamheden werden goed gecommuniceerd en uitgevoerd. Er waren een paar kleine "schoonheidsfoutjes" bij de uitvoering maar die zijn direct gecorrigeerd. Kortom; wij zijn zeer tevreden met het resultaat!

Piet uit: Steenbergen

10-05-2017
9,6

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
Goede communicatie, deskundig advies, kwaliteitsmateriaal. Weten wat je wel kan en wat je niet kan; hiervoor een goed alternatief aanbevelen.

Verbeterpunten:
Iets betere planning vooraf.

Dennis uit: Steenbergen

10-04-2017

Positieve ervaring:
Van begin tot eind zijn wij zeer enthousiast. Concrete communicatie tijdens het eerste gesprek, waarbij een mooie vertaling werd gemaakt van onze wensen. De uitvoering was zeer professioneel, waarbij Visio Vireo vakmensen in dienst heeft. Geen opleverpunten, gewoon direct goed, waarbij wij enthousiast zijn over het eindresultaat. Dat is ook te merken aan de voorbijgangers. Kortom: een zeer tevreden klant

Geen, first time right!

Ellie uit: Bergen op Zoom

16-02-2017

Het gaat hier om: tuinaanleg

Positieve ervaring:
Alle tijd genomen om de plannen en wensen door te nemen. Goed geluisterd naar wat wij wilden. Goed overleg over de te gebruiken materialen.
Bij de aanleg duidelijke communicatie. 1 aanspreekpunt. Zeer vriendelijk en correct personeel. Deskundig. Altijd overleg als er een probleem was.
Eindresultaat voldoet geheel aan verwachting. Ook eindoplevering naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Ik kan niets bedenken

Marianne uit: Bergen op Zoom

27-11-2016
9,6

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Mooi ontwerp van zowel de voortuin als de achtertuin waarbij rekening wordt gehouden met alle wensen van ons als klant.
Heldere afspraken en het nakomen daarvan.
Vakbekwame, vriendelijke en hardwerkende medewerkers.
Constructief meedenken over tussentijdse aanpassingen en uitvoering daarvan.
Er wordt met de buren gecommuniceerd en dagelijks wordt alles aan het eind van de dag netjes achtergelaten.
De tuin is net opgeleverd en we kunnen het voorjaar haast niet afwachten....
Bij de oplevering wordt kritisch naar het resultaat gekeken en worden heldere afspraken gemaakt tav laatste puntjes op de i.
Al met al zeer tevreden!

Kan ik niet bedenken

Claudia uit: Halsteren

21-09-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinonderhoud

Duidelijke communicatie
Klantvriendelijk
Kwaliteit werk

Jessie uit: Bergen op Zoom

08-08-2016

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Via De Tuinen van Appeltern en een ontwerp van Gilbert bij Visio Vireo terecht gekomen en geen spijt van gehad. Ze hebben ons, ondanks een "buurprobleem", een fantastische tuin gegeven waar we vast nog jaren van gaan genieten...

Verbeterpunten:
Misschien iets meer contact houden als de aanvangstdatum voor het aanleggen van de tuin opschuift...

uit: Roosendaal

18-04-2016
9,5

Positieve ervaring:
Wij kwamen bij Visio Vireo terecht tijdens een bezoek aan van de Heijden in Wouw. Hier was een stukje modeltuin dat ons aansprak.
In de gesprekken bij ons thuis met John is hij uitgebreid ingegaan op onze persoonlijke wensen en heeft daar een prachtig ontwerp bij gemaakt.
De werknemers, Arno en Ivo, hebben ruim 3 weken gewerkt aan de tuin en het resultaat mag er zijn. Geweldige mensen, harde werkers, altijd de boel netjes en opgeruimd achterlatend en vooral steeds meedenken.
Wij zijn blij dat we met jullie in zee zijn gegaan en raden anderen zeker aan dat te doen bij plannen voor de tuin.

Eigenlijk geen.

fam uit: Halsteren

03-02-2016

Positieve ervaring:
Zeer prettige samenwerking gehad met John en medewerkers van Visio Vireo Tuinen. De werkzaamheden zijn volledig naar wens uitgevoerd.

Desiree uit: Zevenbergen

03-10-2015

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Wauw, bedankt voor onze prachtig opgeleverde tuin. Een prachtig plan met een heel mooi eindresultaat. Jullie hebben altijd netjes gewerkt en erg op details gelet. Wij zijn kritische klanten maar hebben jullie met plezier over de vloer gehad. Jullie zijn altijd welkom om nog eens een kroketje te komen halen.

Als gezin gaan we enorm genieten !

Geen in onze beleving