Beoordelingen Visie Partners

• Tevredenheid 9,0

Rick uit: Herten

07-03-2017

Gevolgde training: APICS CPIM BSCM

Opmerking training: Uitdagende training met zeer gedreven instructeur

Frederik uit: Amsterdam

23-01-2017

Prettige lessen waarbij voldoende tijd werd genomen voor vragen. Er werd ook gelegenheid geboden om naast de lessen om de docent te spreken en bijlessen bijwonen. Al met al was het duidelijk dat Derk de stof goed kent en hier ook veel voorbeelden voor kan verzinnen, ook uit persoonlijke sfeer. Prettige studie en interessant onderwerp.

Ruud uit: Almelo

18-07-2016

Derk Kuiper is zeer deskundig en weet op een boeiende manier de onderwerpen toe te lichten. Ook de voorbeelden uit de praktijk zijn verhelderend.

Marco uit: Maassluis

07-11-2015

Mijn docent, Derk kuiper, is een zeer kundig en gedreven persoon die de juiste kennis weet over te brengen aan de hand van voorbeelden uit de praktijk

Sander uit: Deventer

03-11-2015

Ik heb bij Visie Partners de APICS CPIM klassikaal gevolgd. Dit is mij uitstekend bevallen. De opleiding is pittig (HBO+) maar door Derk was te behappen. De 2-wekelijkse "les" heb ik altijd nuttig en verhelderend ervaren.

nico uit: hardenberg

13-09-2015

Alfred uit: Ommen

31-08-2015

Met name de verbinding leggen tussen theorie en praktijkervaring heeft de lessen extra waarde gebracht. Ook het uitzoeken van detailvragen telt daarin mee.

Ruud uit: Groningen

11-08-2015

Training wordt in juiste tempo gegeven aan de hand van heldere slides. Trainer illustreert / verheldert theorie aan de hand van eigen praktijk ervaringen. Goede interactie tussen groep en trainer en tussen deelnemers onderling.

Hans uit: Nijeveen

11-08-2015

Ik heb APICS-CPIM opleiding klassikaal gevolgd en dat is uitstekend bevallen. De interactie tussen de groep studenten en Derk was erg goed, waardoor theorie enerzijds en praktijk situaties vanuit de groep anderzijds, veelvuldig werden besproken.

Bob uit: Almelo

15-07-2015

APICS CPIM gevolgd en afgerond. Ik ben zeer tevreden over de inhoud van de cursus aan de ene kant, en de kennis van Derk Kuiper aan de andere kant. Zijn jarenlange werkervaring in combinatie met een goede kennis van de stof waarin hij les geeft geven een grote voorsprong als je de lessen volgt. Het zorgt soms net voor een andere manier van naar de stof kijken, die helpt met het behalen van de studie.