Beoordelingen Vinylwood

• Afspraken nakomen 9,5
  • Website 9,0

Rik uit: Oirschot

13-10-2017

We zijn bijzonder tevreden over het geleverde werk. Maarten komt altijd zijn afspraken na en is zeer flexibel. Mooie kwaliteit materialen en de vloer is met vakmanschap gelegd. Absolute aanrader!

Karin uit: Eindhoven

06-10-2017

Vakwerk en daarbij erg klantvriendelijk. Zeker aan te raden.

Fam. uit: Eindhoven

13-09-2017

Wij hebben in september 2017 een nieuwe vloer laten plaatsen door Maarten van Vinylwood. Onze ervaring met Maarten kon niet beter vanaf het moment dat wij voor het eerst zijn nieuwe showroom binnen liepen.

Maarten neemt iedere klant serieus en luistert aandachtig naar zijn/haar wensen. Vervolgens heeft hij alle ervaring en vakkennis in huis om goed te kunnen adviseren.

In zijn nieuwe showroom heeft hij tal van materialen en voorbeelden waardoor wij snel een goed beeld kregen van het hele scala aan mogelijkheden. En er is nogal wat mogelijk!

Wij zijn meerdere keren in de showroom geweest omdat wij twijfelden tussen de verschillende opties. Maarten nam daar de tijd voor en wij konden het zeer waarderen dat wij de tijd konden nemen voor onze keuze! Bovendien mochten we stalen in goed vertrouwen mee naar huis nemen om te zien hoe het thuis zou uitpakken.

Wij zijn zelf niet aanwezig geweest toen maarten de vloer legde, maar toen we thuiskwamen was de vloer helemaal af en was alles netjes achtergelaten. Je ziet en voelt direct het vakmanschap en de kwaliteit van de gebruikte materialen, wij zijn heel tevreden met onze nieuwe vloer en verwachten hier zonder problemen jaren mee vooruit te kunnen!

Conclusie:
Maarten is een echte vakman en bovendien en heel prettig persoon in de omgang. Hij begrijpt dat een nieuwe vloer een hele investering is, en hij geeft je de tijd en advies waar nodig. Hij is altijd bereikbaar en laat je niet zitten als er iets anders loopt dan verwacht. Na afloop kregen wij zelfs een bloemetje! Het tekent maarten en de ervaring die wij met hem hadden.

Kortom; ben je op zoek naar een pvc vloer, dan kunnen wij Vinylwood alleen maar van harte aanraden!

Nick uit: vlijmen

10-09-2017

zeer tevreden over onze pvc visgraad vloer.
helemaal precies zoals we hem wilde hebben

Nelly uit: Eindhoven

19-07-2017

Snelle, deskundige, klantgerichte houding van de verkoper. Uitgebreide keuzemogelijkheden!

chris uit: weert

29-06-2017

goede prijs kwaliteit verhouding
netjes en schoon werk afgeleverd
prettige samenwerking
zeer tevreden

Alexandra uit: Denhaag

05-04-2017

Ontzettend blij met mijn nieuwe pvc vloer.
Vooral de trap ziet er schitterend uit.
Ondanks de best wel grote afstand van het bedrijf Vinylwood. Toch in fases kunnen leveren. Top!!!

Henk en Dia uit: Vlijmen

24-03-2017

Maarten kwam bij ons aan huis met het door ons van tevoren uitgekozen assortiment. Gaf goede adviezen en kwam vakbekwaam over. Ook recenties van andere klanten
waren goed. Afspraken werden goed nagekomen. We zijn zeer te spreken over het eindresultaat en bevelen Vinylwood van harte aan. Als de showroom klaar is gaan we zeker een kijkje nemen.

Harm uit: Eindhoven

23-09-2016

Snelle levering en keurig gelegd volgens afspraak.

Theo uit: Eindhoven

19-07-2016

Het werk werd met grote nauwkeurigheid en verantwoordelijkheid, volt verricht.