Beoordelingen Vinylwood

• Afspraken nakomen 9,4
  • Website 9,0

Jules uit: Hapert

22-07-2018

Ga gerust in zee met Maarten, plezierig en vakbekwaam, ruimt ook alles netjes weer op!

Marcel uit: Best

20-07-2018
9,5

Goed advies, neemt de tijd. Snelle actie i.v.m. oplevering van ons kantoorpand. Goede communicatie. Kortom: uitstekend!

Frank uit: Eindhoven

03-04-2018
9,7

Zeer goede service, kwaliteit vloeren, prijs-kwaliteit, hoge mate van prsessionaliteit.

Leander uit: Best

26-02-2018

Prettige ervaring in de showroom, veel en duidelijke uitleg, persoonlijk en vriendelijk. Denkt met je mee en geeft goed advies. Het leggen gaat snel en het eind resultaat is mooi.

Jeroen uit: Eindhoven

08-02-2018

Maarten is kundig, komt met een eerlijke prijs en is flexibel. (Zo kon de planning nog voor ons worden aangepast maar ook toen we enkele weken van te voren voor een 100cmx100cm pvc-tegel kozen ipv een 50cmx50cm pvc-tegel was dat geen probleem. Toen er vanwege een te vochtige vloer niet ge-egaliseerd kon worden kon er gelukkig in de planning een oplossing gevonden worden. En dan ook nog eens een top eindresultaat.

Kortom vinylwood is zeker aan te bevelen!

Rik uit: Oirschot

13-10-2017

We zijn bijzonder tevreden over het geleverde werk. Maarten komt altijd zijn afspraken na en is zeer flexibel. Mooie kwaliteit materialen en de vloer is met vakmanschap gelegd. Absolute aanrader!

Karin uit: Eindhoven

06-10-2017

Vakwerk en daarbij erg klantvriendelijk. Zeker aan te raden.

Fam. uit: Eindhoven

13-09-2017

Wij hebben in september 2017 een nieuwe vloer laten plaatsen door Maarten van Vinylwood. Onze ervaring met Maarten kon niet beter vanaf het moment dat wij voor het eerst zijn nieuwe showroom binnen liepen.

Maarten neemt iedere klant serieus en luistert aandachtig naar zijn/haar wensen. Vervolgens heeft hij alle ervaring en vakkennis in huis om goed te kunnen adviseren.

In zijn nieuwe showroom heeft hij tal van materialen en voorbeelden waardoor wij snel een goed beeld kregen van het hele scala aan mogelijkheden. En er is nogal wat mogelijk!

Wij zijn meerdere keren in de showroom geweest omdat wij twijfelden tussen de verschillende opties. Maarten nam daar de tijd voor en wij konden het zeer waarderen dat wij de tijd konden nemen voor onze keuze! Bovendien mochten we stalen in goed vertrouwen mee naar huis nemen om te zien hoe het thuis zou uitpakken.

Wij zijn zelf niet aanwezig geweest toen maarten de vloer legde, maar toen we thuiskwamen was de vloer helemaal af en was alles netjes achtergelaten. Je ziet en voelt direct het vakmanschap en de kwaliteit van de gebruikte materialen, wij zijn heel tevreden met onze nieuwe vloer en verwachten hier zonder problemen jaren mee vooruit te kunnen!

Conclusie:
Maarten is een echte vakman en bovendien en heel prettig persoon in de omgang. Hij begrijpt dat een nieuwe vloer een hele investering is, en hij geeft je de tijd en advies waar nodig. Hij is altijd bereikbaar en laat je niet zitten als er iets anders loopt dan verwacht. Na afloop kregen wij zelfs een bloemetje! Het tekent maarten en de ervaring die wij met hem hadden.

Kortom; ben je op zoek naar een pvc vloer, dan kunnen wij Vinylwood alleen maar van harte aanraden!

Nick uit: vlijmen

10-09-2017

zeer tevreden over onze pvc visgraad vloer.
helemaal precies zoals we hem wilde hebben

Nelly uit: Eindhoven

19-07-2017

Snelle, deskundige, klantgerichte houding van de verkoper. Uitgebreide keuzemogelijkheden!