Beoordelingen Vink Tandtechniek

F Maes

17-04-2018
6,0

Vestiging: Reusel

Na vragenstelling aan telefoon me laten doorverwijzen naar reusel omdat ze daar ook een tandarts hadden die mijn tanden kon trekken en me dan verder kon helpen met een klikgebit.
Dus afspraak maken maar en kon bij die tandarts een kleine 2 weken later terecht.
Groot was mijn verwondering dat er gelijk werd begonnen met fotos van het gebit te nemen alvorens je nog maar je verhaal hebt kunnen doen.
Een tandarts heb ik ik 5 seconden gezien die me vertelde dat ze graag een verder consult wou doen maar op latere datum (je maakt daar dan speciaal een afspraak voor)
Ik verklaar nog eens aan de tandtechnieker daar dat ik mijn tanden wil laten trekken en daarna een klikgebit
Waarbij men me voorstelt om een begroting op te stellen met prijsstelling 1 door tandarts 2 door kaakchrirurg
Je verlaat dan teleurgesteld de praktijk geen tandarts gezien 'geen info' je krijgt het gevoel naar daar gelokt te zijn om het fotoapparaat te laten opbrengen.
Groot was mijn verwondering dat na een paar dagen een assistente me belt ' omdat de tandarts me toch eerst nog eens wou spreken voordat ze een begroting kon maken.
Ze vertelde me ook dat ik geen afspraak had de eerste keer met een tandarts ' kortom rare gang van zaken
Heb voor mezelf dan maar beslist niet verder in te gaan op een verdere samenwerking.
Vermits je op internet blijkbaar maar alleen succesverhalen leest vond ik het nodig om deze versie ook eens te laten horen

De Wit

15-04-2018
9,9

Vestiging: Waalre

Snel en goed geholpen op zaterdag met een kleine reparatie aan mijn kunstgebit

Salvatore Pausania

13-04-2018
9,6

Super tevreden

amj meijs

02-04-2018

Vestiging: Maastricht

het zijn lieve mensen en goede verzorging want ik heb nergens pijn aan het nieuwe gebit super mensen zo door gaan

Van de rijdt

18-03-2018

Jansen

16-03-2018
9,8

Vestiging: Waalre

Wederom super prettig geholpen! Al jaren tevreden patiƫnt

Jan Rienstra

16-03-2018
9,6

Vestiging: Maastricht

Geholpen door een erg vriendelijke tandtechnieker, mijn kunstgebit zit weer naar behoren. Dank Philip

van de Ven

10-03-2018

Vestiging: Waalre

Heel erg goed en professioneel geholpen!

marly bakkes

09-03-2018

Vestiging: Maastricht

Nog vergeten,zoveel beter als in Belgie,top!

marly bakkes

09-03-2018

Vestiging: Maastricht

Zeer goede service,vooral Kim.