Beoordelingen Vink Tandtechniek

En geen lange wachttijden

Mevr. Peeters

14-10-2018

Vestiging: Waalre

Super tevreden! Heel vriendelijk team, snelle service, correcte informatie. Er werd ook echt naar me geluisterd en er werd ook echt rekening gehouden met mijn wensen. Een echte aanrader!

Bruce Muylkens

13-10-2018

Vestiging: Noordwijkerhout

Beugel was prima naar wens, mijn tanden staan nu weer recht en door de spalk ben ik ook niet bang dat ik in de voorzienbare toekomst terug hoef te komen

Henri(cus) de Vries

26-09-2018

Vestiging: Waalre

Bij de intake direkt afdrukken gemaakt van het gebit. Vandaag gepast, alles zat meteen alsof het nooit anders was geweest, kortom perfektie tot in detail. Met de complimenten aan het Vink team.
Ik kan nu weer breeduit en volmondig "lachen" !

Michel Daalman

13-09-2018

zeer goed !

annelies kalsbeek

13-09-2018

Vestiging: Waalre

gewelidig ik zal het iedereen aan bevelen en er werken leuke knullen

Wendy van Meel

12-09-2018

Vestiging: Waalre

Echt een aanrader. Fijne mensen, ook aan de receptie. Vriendelijk en warm en je zou er voor de lol op de koffie gaan. ( en dan heb ik de koffie er nog niet eens geproefd) Jammer dat mijn behandeling over een half jaar klaar is! :)

Diana Schillemans

10-09-2018
6,6

Vestiging: Nijmegen

In het begin was ik heel tevreden. Vooral toen tandarts Auw 2 implantaten en 6 kronen had geplaatst. Maar na deze behandelingen kreeg ik hem alleen niet meer te zien maar de mondhygiëniste zag ik wel elk haf jaar. Ik kon een keer niet komen door privéomstandiheden. Daardoor was mijn tandvlees er niet goed aan toe. De mondhygieniste zei tegen de tandarts dat mijn tandvlees in slechte conditie was. En het enige dat hij zei was; zonde van al dat dure materiaal. Dus ik ben echt heel goed gaan poetsen en rook nu bijna niet meer. Op dit moment zijn er weer mentale problemen met mijn partner maar ik vond dat ik nu echt wel moest gaan. Dus ik lette goed op een mail of een berichtje maar er kwam niets binnen. Ik heb hen toen gebeld, en toen bleek dat ik een week eerder een afspraak zou hebben gehad met de mondhygieniste. Ik kreeg te horen dat de snelste afspraak in februari 2019 zou zijn. Ik ben nu dus op zoek naar een andere tandarts die wat begripsvoller is. Want dankzij de problemen van mijn partner moet ik nu ook een medicijn gebruiken. Een middel tegen epilepsi. Ik heb deze ziekte niet maar het helpt mij om me staande te houden. En ik moest ook doorgeven aan mijn tandarts dat ik Topiramaat gebruik. Een beetje begrip zou veel beteken voor mensen zoals ik.

Rita Ruijters

24-08-2018
9,8

Vestiging: Waalre

Geweldige service! Er brak een tand af van mijn prothese en dat op zaterdag😰
Ik kon meteen komen en werd fantastisch geholpen!
De complimenten👍

Suzan Tamerus

20-08-2018
9,7

Vestiging: Zoetermeer

Tandarts Dehgan zeer deskundig, vriendelijk meeleven.
Techniek Dhr Mark vriendelijk ,mooi nood gebit ge maakt.
ik ben nog niet klaar maar ik heb er goede vertrouwen IN.