Beoordelingen Vink Tandtechniek

Frits

21-02-2018
9,6

Vestiging: Amstelveen

geweldige leuke meiden die daar werken.....voor mij geen straf om daar heen te gaan .....ik ben zo blij met jullie

Yvonne Meijer

20-02-2018

Vestiging: Nijmegen

Geweldig nieuw frame en betere pasvorm met voldoende stevigheid ben er super blij mee!

Petra Vloet

20-02-2018

Vestiging: Groningen

Het duurde wel even voordat er eindelijk tijd was gevonden in de agenda maar toen ik eindelijk werd geholpen was dit van hoge kwaliteit. Het wachten is dus niet voor niks geweest...

Ed Tessels

16-02-2018

Vestiging: Waalre

Via Vink Tandtechniek terecht gekomen bij Tandarts van Hek in Waalre. Onzichtbare beugel geplaatst en ben heel benieuwd naar het resultaat..Top ben zo blij. Dank je wel Bob en assistentes

Verburg

Vestiging: Zoetermeer

Goed bereikbaar en een mooie locatie!

C.J.P De Bruyn

Vestiging: Waalre

Voortreffelijk behandeld hier in Waalre, na meerdere malen voorbij te hebben gereden moest ik wel langskomen en dit is mij zeker niet in de koude kleren gaan zitten. Dank hiervoor.
De Bruyn

John Jansen

Vestiging: Nijmegen

Ik kon gelukkig erg snel terecht bij de praktijk in Nijmegen, dit heeft mij veel tijd en last bespaard. Dank hiervoor
John

Peter Meulendijk

14-02-2018
9,6

Vestiging: Wassenaar

Door mijn angst voor de tandarts ben ik al jaren niet meer bij de tandarts geweest, hierdoor was mijn gebit erg verslechterd. Ik was dus aangenaam verrast door het behulpzame personeel, zij hielden hier namelijk goed rekening mee. Ik ben enorm goed geholpen en in kan weer lachen zonder mij te hoeven schamen voor mijn gebit.

Klaas Jansma

12-02-2018

Vestiging: Groningen

Een aantal weken geleden enorm goed geholpen door het vrolijke personeel en bekwame tandtechniekers. Aan de kwaliteit is niks aan op te merken. Ik kom zeker terug, al denk ik dat dat niet nodig zal zijn.
Mvg Klaas