Beoordelingen Vink Tandtechniek

• Nazorg 9,3

bert coumans

23-04-2019

Vestiging: Roosteren

prima geholpen met nieuwe protese en de melding na de laatste afspraak als er klachten komen bellen dan gaan we kijken hoe we dit oplossen geeft mij de indruk dat er niet alleen zorg is tot de deur zeker aan te bevelen

Jean Nacken

20-04-2019

Vestiging: Roosteren

Nieuwe gebitsprothese. Zorg en behandeling op maat. Vriendelijke bejegening door behandelaar Philip.

JAN HUBERTUS JANSEN

03-04-2019

Vestiging: Nieuwegein

IK BEN ZEER GOEDT GEHOLPEN DOOR NICK ,HIJ LEG ALS GOEDT UIT WAT ER GAAT GEBEUREN,EN DOET ALLES PRECIES WAT ER GEDAAN WORDT BEN ZEER TEVREDEN OVER NICK,BEN BLIJ MET ME NIEUWE GEBIT IK GEEFT NICK 9,6 PUNTEN BIJ VOORBAAT DANK NICK.

Susan Wuyts

28-03-2019

Vestiging: Waalre

Super ! Geen lange wachttijden . Heel vriendelijk personeel. Kan het iedereen aanbevelen.

Ineke Sloeserwij

07-03-2019

Vestiging: Nieuwegein

Ben zeer goed geholpen door Nick. Hij leg alles goed uit en is heel precies in zijn werk. Het kunstgebit zit goed en is heel mooi geworden.

CORINA SMITS-VAN LELIEVELD

28-02-2019

Vestiging: Zoetermeer

Na veel gedoe gehad te hebben met gebit en kaak, na verhuizing bij Vink terecht gekomen.In het begin even wennen,maar nu een prachtig gebit,geheel naar mijn wens.En ook goed zittend,na veel pas en meet werk van Sander.Perfecte tandtechnieker.Bovengebit en klikgebit.
Ik ben eindelijk happy.

Hilda Huisma

27-02-2019

Vestiging: Nieuwegein

Mijn ervaring met tandarts maurice van de poort en tand technicus nick van vink ben ik uitstekend geholpen.onder klikgebit bij het hele proces werd alles goed uitgelegt en als je zenuwen hebt dan verdwijnen ze als sneeuw voor de zon .ik zal ieder aanraden om naar tandarts poort en tandtechnicus nick van tandtechniek vink aan te raden.fijne man passie voor wat hij doet 10 voor nick

Mariet Janssen

06-02-2019

Vestiging: Waalre

Na een lang traject met heel veel problemen ben ik enkele jaren geleden bij Vink Tandtechniek te Waalre terechtgekomen. Ik ben zeer tevreden over deze praktijk en zal die ook zeker bij iedereeen aanbevelen.
Vandaag is een nieuwe boven- en onderprothese geplaatst die voor mijn gevoel meteen goed paste.
Complimenten aan Kees Vink en zijn team.

Wim

26-01-2019
9,9

Vestiging: Waalre

Geweldig, nieuwe prothese gelijk aan vorige en nergens last van gehad. Zeer vriendelijk en deskundig.

Jan

25-01-2019

Vestiging: Waalre

Nieuwe prothese onder en boven laten maken 100% gelijk aan men oude prothese echt geweldig gemaakt zelfs nog geen drukplekjes gekregen een dikke pluim voor Kees vink geweldig!!!!!!!!!