Beoordelingen Vink Tandtechniek

• Nazorg 9,3

Mariet Janssen

06-02-2019

Vestiging: Waalre

Na een lang traject met heel veel problemen ben ik enkele jaren geleden bij Vink Tandtechniek te Waalre terechtgekomen. Ik ben zeer tevreden over deze praktijk en zal die ook zeker bij iedereeen aanbevelen.
Vandaag is een nieuwe boven- en onderprothese geplaatst die voor mijn gevoel meteen goed paste.
Complimenten aan Kees Vink en zijn team.

Wim

26-01-2019
9,9

Vestiging: Waalre

Geweldig, nieuwe prothese gelijk aan vorige en nergens last van gehad. Zeer vriendelijk en deskundig.

Jan

25-01-2019

Vestiging: Waalre

Nieuwe prothese onder en boven laten maken 100% gelijk aan men oude prothese echt geweldig gemaakt zelfs nog geen drukplekjes gekregen een dikke pluim voor Kees vink geweldig!!!!!!!!!

25-01-2019
9,8

Vestiging: Nieuwegein

Professionele tandtechnicus, hij werkt heel precies dat alles ook echt netjes en goed zit. Vriendelijke man.

Henselmand

19-01-2019

Vestiging: Waalre

Na een lang traject bij een andere tandtechnieker waarbij het gebit nog steeds niet goed paste, ben ik terecht gekomen bij Hr. Vink in Waalre.
Het geduld, zorg en tijd waarmee is gewerkt aan mijn prothese om het passend te maken is fantastisch.

18-01-2019
9,9

Na een kaakopbouw via bot uit mijn heup ben ik bij Vink terecht gekomen voor een klikgebit. Ik ben in Zoetermeer geholpen door Sander van Achteren. Alle lof voor deze man, zeer deskundig, zeer vriendelijk en meelevend. Al met al zeer tevreden.

Gadisa van Diessen

13-01-2019

Vestiging: Waalre

Na ‘n vreselijke ervaring bij ‘n andere tandarts ben ik bij Kees Vink in Waalre terecht gekomen. Door hun professionele, vriendelijke en geduldige aanpak kan ik met ‘n gerust hart zeggen dat ik weer voor de spiegel kan lachen en ook weer blij met mezelf kan zijn. Ben zo blij dat ik hier terecht ben gekomen, had me geen betere kunnen wensen!

14-12-2018

goede behandeling en ook accuraat heel vriendelijk en een perfecte behandeling, ik heb niets negatiefs mogen ervaren

Greet De Wacker

07-12-2018

Vestiging: Reusel

ONGELOOFLIJK !!VERBAZINGWEKKEND !!
Als Belgje in een Nederlandse praktijk terechtkomen is het beste wat ik in heel men leven beslist heb .
Binnenkomen met een gebit als een kerkhof ... en met een stralende glimlach buitenwandelen . Dank jullie !!

Trudy

01-12-2018

Vestiging: Venray

Heel goed geholpen, ik beveel U zeker aan mijn vriendinnen aan.