Beoordelingen Vink Tandtechniek

Eduard Post

08-08-2018
9,9

Vestiging: Groningen

Gewoon een woord top vanmorgen om 8 uur was het zover bovengebit terwijl ik met lood in de schoenen naar binnen ging liep ik er daarna vrolijk uit er wordt goed naar je geluisterd geen centje pijn bij trekken van tanden,kiezen gewoon een woord Top

Jan Tijssen

30-07-2018

Vestiging: Waalre

zeer goed heb ook gezegt kan niet hoger dan een 10 anders had ik een 11 gegeven bijzonder goed.

Aryanne Munsters

Vestiging: Waalre

Vandaag goed en snel geholpen door Philip en Kees Vink, super snel gehandeld en zéér tevreden !!Dank je wel vóór de goede service vandaag ...��

Gerard Rhijnsburger

Vestiging: Weert

Alle begin is moeilijk na een klacht van mij prima opgelost ben zeer tevreden

Cindy Royen

Vestiging: Maastricht

Een geweldige praktijk met veel liefde voor de patienten.
Mijn moeder 95jr oud moest een nieuwe boven en onder prothese wij ernaar toe met het invalide busje.
Gevraagd of het kon metrolstoel dat kon en was geen probleem.
Daar aangekomen zie ik tot mijn verbazing een trap ik vraag aan de bali medewerkster hoe en wat er gaat gebeuren.
Binnen enkele minuten stonden er twee artsen en tilde mijn moeder met rolstoel naar binnen alle keren dat we er geweest zijn.
Er was koffie en aandacht voor mijn moeder en het aller belangrijkste ze heeft prachtige tanden zoals zei ze graag wilde hebben .
Super team nogmaals mijn dank naar jullie allemaal van bali medewerkster tot de arts aan toe chapeau ik zal iedereen aanraden om naar jullie praktijk te gaan vooral als het om ouderen gaat het geduld en de tijd deed mij in ieder geval heel goed.
Nog maals bedankt Mevr A Royen en Cindy Royen

gertruda v.riet

16-07-2018

Vestiging: Weert

Algehele behandeling als goed ervaren.

Tonny Smulders

20-06-2018

Vestiging: Cuijk

Contact opgenomen via de chat. Ik kreeg snel reactie en daarna gebeld met een andere medewerker, ingepland om in Cuijk mijn prothese te laten vervangen. Ging snel en de praktijk zag er proper uit. Super.

Sjan Verpoorten

19-06-2018

Vestiging: Nijmegen

Heel spannend, maar voelde wel goed, dat ik 't besluit nam voor 't nemen van een klikprothese. Super vriendelijk en goed voorgelicht en behandeld.
Ben ontzettend blij met mijn prothese, 't ziet er heel natuurlijk uit. Klasse werk.

Marjo van Lakerveld

19-06-2018

Vestiging: Waalre

Via FB. Vink Tandtechniek gevonden. Mijn man is super blij dat hij nog snel voor de vakantie langs mocht komen. Superrr service en geen tandje pijn meer. Na 4 mnd tobben bij de tandarts.
Helemaal happy. Dank daarvoor.

Peter

17-06-2018

Vestiging: Waalre

Na jaren van twijfelen in juni 2015 de stoute schoenen aangetrokken en binnen gelopen bij Vink in Waalre. Mijn totale gebit was van dien aard dat normaal eten niet meer mogelijk was. Schrik voor de behandelingen die nodig waren om weer iets fatsoenlijks van mijn gebit te maken. Ik werd door Mevr. Vink zodanig op mijn gemak gesteld dat er een afspraak bij tandarts van Hek gemaakt is, dit was de eerste drempel waar ik over moest. Na uitvoerige inspectie door tandarts van Hek bleek dat er geen redden meer aan was, alles moest eruit. September 2015 was het zover, in 3 behandelingen is alles verwijderd en werd er een onder en boven prothese geplaatst, gemaakt door Vink. De prothese zag er natuurlijk uit maar heeft nooit echt vast gezeten. De oorzaak hiervan is dat ik te weinig bot heb. Na een jaar zijn er toen door kaakchirurg Gullix implantaten in mijn onder kaak geplaatst. Vink heeft het klikgebit gemaakt en het probleem onder was opgelost. Het probleem in mijn bovenkaak was daarmee nog niet opgelost. Samen met Gullix en van Hek hebben we toen een aanvraag bij het ziekenfonds ingediend voor een klikgebit in de bovenkaak. Na een uitvoerige keuring door een tandarts van het ziekenfonds is er uiteindelijke groen licht geven.
Gullix heeft de implantaten weer geplaatst en Vink heeft het klikgebit gemaakt. Ik ben nu een gelukkig mens die eindelijk na jaren weer normaal kan eten, lachen en praten. Het is geen gemakkelijk traject geweest maar doordat ik bij de juiste mensen ( kaakchirurg Gullix, Bob van Hek en Kees Vink onder behandeling ben geweest is het achteraf gezien zeker de moeite waard geweest en is er alles aangedaan om het voor mij zo aangenaam mogelijk te maken. De nazorg bij Vink in gewoon goed te noemen, is er een pijnlijk plekje of wil ik graag dat het klikgebit iets vaster gezet wordt dan kan ik altijd op zeer korte termijn terecht. Bovenstaand is een lang verhaal maar misschien trekt het sommige over de drempel om toch iets aan een slecht gebit te laten doen.

Mvg. Peter