Beoordelingen Vink Tandtechniek

• Nazorg 9,2

gertruda v.riet

16-07-2018

Vestiging: Weert

Algehele behandeling als goed ervaren.

Tonny Smulders

20-06-2018

Vestiging: Cuijk

Contact opgenomen via de chat. Ik kreeg snel reactie en daarna gebeld met een andere medewerker, ingepland om in Cuijk mijn prothese te laten vervangen. Ging snel en de praktijk zag er proper uit. Super.

Sjan Verpoorten

19-06-2018

Vestiging: Nijmegen

Heel spannend, maar voelde wel goed, dat ik 't besluit nam voor 't nemen van een klikprothese. Super vriendelijk en goed voorgelicht en behandeld.
Ben ontzettend blij met mijn prothese, 't ziet er heel natuurlijk uit. Klasse werk.

Marjo van Lakerveld

19-06-2018

Vestiging: Waalre

Via FB. Vink Tandtechniek gevonden. Mijn man is super blij dat hij nog snel voor de vakantie langs mocht komen. Superrr service en geen tandje pijn meer. Na 4 mnd tobben bij de tandarts.
Helemaal happy. Dank daarvoor.

Peter

17-06-2018

Vestiging: Waalre

Na jaren van twijfelen in juni 2015 de stoute schoenen aangetrokken en binnen gelopen bij Vink in Waalre. Mijn totale gebit was van dien aard dat normaal eten niet meer mogelijk was. Schrik voor de behandelingen die nodig waren om weer iets fatsoenlijks van mijn gebit te maken. Ik werd door Mevr. Vink zodanig op mijn gemak gesteld dat er een afspraak bij tandarts van Hek gemaakt is, dit was de eerste drempel waar ik over moest. Na uitvoerige inspectie door tandarts van Hek bleek dat er geen redden meer aan was, alles moest eruit. September 2015 was het zover, in 3 behandelingen is alles verwijderd en werd er een onder en boven prothese geplaatst, gemaakt door Vink. De prothese zag er natuurlijk uit maar heeft nooit echt vast gezeten. De oorzaak hiervan is dat ik te weinig bot heb. Na een jaar zijn er toen door kaakchirurg Gullix implantaten in mijn onder kaak geplaatst. Vink heeft het klikgebit gemaakt en het probleem onder was opgelost. Het probleem in mijn bovenkaak was daarmee nog niet opgelost. Samen met Gullix en van Hek hebben we toen een aanvraag bij het ziekenfonds ingediend voor een klikgebit in de bovenkaak. Na een uitvoerige keuring door een tandarts van het ziekenfonds is er uiteindelijke groen licht geven.
Gullix heeft de implantaten weer geplaatst en Vink heeft het klikgebit gemaakt. Ik ben nu een gelukkig mens die eindelijk na jaren weer normaal kan eten, lachen en praten. Het is geen gemakkelijk traject geweest maar doordat ik bij de juiste mensen ( kaakchirurg Gullix, Bob van Hek en Kees Vink onder behandeling ben geweest is het achteraf gezien zeker de moeite waard geweest en is er alles aangedaan om het voor mij zo aangenaam mogelijk te maken. De nazorg bij Vink in gewoon goed te noemen, is er een pijnlijk plekje of wil ik graag dat het klikgebit iets vaster gezet wordt dan kan ik altijd op zeer korte termijn terecht. Bovenstaand is een lang verhaal maar misschien trekt het sommige over de drempel om toch iets aan een slecht gebit te laten doen.

Mvg. Peter

Waijers

16-06-2018

Vestiging: Maastricht

Heb een leven lang last van tandvleesproblemen en ontstekingen gehad.Vorig jaar stap gezet naar Vink.Bovenprothese was hard nodig.Ik ben ontzettend goed geholpen en begeleid want dat is ook erg belangrijk.Het is niet niks maar ik ben blij dat ik daar geholpen ben.Moet nog terug voor het passend maken maar door omstandigheden kan dat nu niet.Maar dat komt nog wel.Zeer aan te raden tandartspraktijk.�

Dorothe Van Pommeren

14-06-2018

Vestiging: Nieuwegein

Na een eerder bezoek en uitgebrachte negatieve review hebben we gesprekken gehad hetgeen positief is opgelost. Om te beginnen aan Nick de Jong (Vink Tandtechniek) die zich inleefde in het probleem en oplossing gericht te werk is gegaan. Daarnaast tandarts Maurice Wijdht, die het voor 100% eens was dat de eerste prothese niet was, wat het moest zijn. Gelukkig we zijn 6 weken verder en het nu geplaatste onder en bovenprothese zijn super. Dit verdiend een absolute vermelding. Dan nogmaals Nick de Jomg Chapeau voor je inzet en je gevoel voor humor.

Nellie Reijnders

05-06-2018

Vestiging: Waalre

Professionele sympathieke tandtechnicus. Perfect passende en zeer mooie prothese.

Klaas Witteman

30-05-2018

Vestiging: Nijmegen

Ik ben een gelukkig man. Kan alles weer eten. Geen pijn. Dit klikgebit is een prefecte oplossing voor mijn bestaande problemen.

van Oosterhout

24-05-2018

Vestiging: Waalre

Al jaren tevreden patient in Waalre!