Beoordelingen Vink Tandtechniek

• Eigentijds/ modern 9,0
  • Nazorg 9,3

Rudolf Van der Veer

Vestiging: Nijmegen

Prima praktijk met goede kundige tandarts. Nu het nazorg traject in dus vertel jullie hierna meer.

Hans

Vestiging: Waalre

Na een minder gunstige periode bij AroDent in Waalre, ben ik via mijn zwager bij Vink Tandtechniek in Waalre terecht gekomen. Ik had nergens beter terecht kunnen komen! Vriendelijk personeel die ook echt daadwerkelijk te tijd voor me namen. Kosten werden met mijn verzekering volledig gedekt! Kees Vink, mijn dank aan jou is groot!

Bep van Klef Van Klef

Vestiging: Waalre

Snelheid van de behandeling was super en mensen zeer meelevend vriendelijk en zeer goed advies, kwaliteit was ook boven verwachting. Zeer tevreden

Thomas Huld

Vestiging: Maastricht

Jonas Munster

Vestiging: Zoetermeer

Super ervaring met meneer Dehgan, vriendelijke man die zijn vak verstaat. Goed geholpen, goede ervaringen.

Mw. Veldhuijsen

20-11-2017
5,0

Vestiging: Zoetermeer

Mijn echtgenoot zit bij een goede tandartspraktijk maar....de proteticus....Het gebit van mijn echtgenoot past nog steeds niet niet en kost handen vol geld. Hij moet steeds terug komen en maar betalen. Verschrikkelijk.

Sheila Heck

07-11-2017
9,8

Vestiging: Amstelveen

Ik heb de beste tandarts ever!!...Ai Lien Oei dank je wel voor mijn tanden...

Peter en Jolanda Adams van Elderen

22-10-2017

Vestiging: Waalre

Super goede service en ze leveren echt mooi vakwerk. Peter en Jolanda Adams van Elderen

Margriet Vissenberg

15-10-2017

Vestiging: Waalre

Alleen maar goed ! Zag er tegenop een volledige boven protege maar.......nog niemand heeft dit gezien . Alles is zo natuurlijk gemaakt ,ben er zo blij mee!
Vriendelijk en zorgzaam en als het moet staan ze voor je klaar ,al is het elke week !

Mevr. Salden- Sassen

20-09-2017

Vestiging: Maastricht

Heel goed behandeld door Philip, niks op aan te merken! Super!