Beoordelingen Vink Tandtechniek

• Nazorg 9,2

Margriet Vissenberg

15-10-2017

Vestiging: Waalre

Alleen maar goed ! Zag er tegenop een volledige boven protege maar.......nog niemand heeft dit gezien . Alles is zo natuurlijk gemaakt ,ben er zo blij mee!
Vriendelijk en zorgzaam en als het moet staan ze voor je klaar ,al is het elke week !

Mevr. Salden- Sassen

20-09-2017

Vestiging: Maastricht

Heel goed behandeld door Philip, niks op aan te merken! Super!

Ingrid Curfs-Oosterhof

10-09-2017

Vestiging: Maastricht

De meelevendheid en het vakmanschap van philip zijn super! Philip verstaat zijn vak als geen ander.
Ik werd keurig benaderd en alles is tot in details doorgesproken. Hij denkt echt mee over hoe hij je het beste kan helpen. Vakmanschap ten top! Philip, bedankt en ga zo door! Chapeau voor jou!!!

jose Even

07-09-2017

Vestiging: Weert

Heb alleen maar positieve reactie op alles .Daniel Vos is niet alleen een goede implantoloog maar ook nog eens een geweldig persoon waar ik me vanaf het eerste moment me vertrouwd en veilig voelde,wat mij betreft heel erg belangrijk is.

Peter

15-08-2017
7,8

Vestiging: Waalre

In september 2015 zonder afspraak binnen gelopen bij Vink i.v.m. gebitsproblemen. De eerste kennismaking was erg positief en dit heeft bijgedragen om de stap te nemen naar een volledige gebitsprothese. Tandarts van Hek heeft de behandelingen uitgevoerd en Kees Vink heeft daarna de prothese gemaakt. Helaas zijn nu bijna twee jaar later mijn problemen nog niet volledig opgelost, veroorzaakt door te weinig bot. Onder heb ik inmiddels een klikgebit, gemaakt door Vink dat perfect zit. Helaas was de wachttijd op het klikgebit erg lang, dit is me erg tegengevallen. In oktober 2017 worden door de kaakchirurg in de bovenkaak 4 implantaten aangebracht waarna ik zeker weer naar Vink ga voor het klikgebit, hopelijk is de wachttijd dan minder lang. Mijn ervaring met Vink is erg positief en ben over het algemeen erg tevreden.

Huub Berends

13-08-2017

Vestiging: Maastricht

Mijn gebit zit lekker en kan zo in een appel bijten heb onder wel klikgebit niet gedacht dat dit ooit nog zou kunnen.nu afwachten hoe het in de toekomst blijft.

C. Rozenbrand

03-08-2017

Vestiging: Waalre

Heel erg tevreden over de behandelingen

Mevr. Schipper

03-08-2017

Vestiging: Breda

Philip is ontzettend kundig, Fijn geholpen!

De Haan

28-07-2017

Vestiging: Waalre

Ik kom al heel lang bij Vink Tandtechniek in Waalre.
Ben erg tevreden.

Maryanne Bongers

26-07-2017
9,8

Vestiging: Weert

Fijne moderne tandarts met zeer behulpzaam
en deskundig personeel.