Beoordelingen Vindjeklant

Joke

24-01-2019

jokeagteres.nl Natuurlijk Zelfvertrouwen

Coaching

Adinda is een zeer enthousiast en vrolijk mens. Door haar ruime ervaring doet ze met veel kennis van zaken haar werk.

Ze heeft me goed gecoacht en laten inzien wat er specifiek in de basis nodig is voor het vernieuwen van mijn praktijk.

Door de ‘heisessie’ en het ‘talentenspel’ wordt het coachingstraject zeer persoonlijk. Nu heb ik een goed basisoverzicht van het profiel van mijn cliënt en van daaruit een plan van aanpak ontwikkeld hoe ik ze kan bereiken. Adinda laat je enthousiast zien hoe je ook nieuwe zaken kunt aanpakken. Dit alles wordt vooral vormgegeven door je eigen persoonlijke talenten, dit werkt motiverend.

Adinda is tussen twee coaching-gesprekken in ook makkelijk bereikbaar voor adviezen/tips.

Als Psycho Energetisch Therapeut koos ik voor Adinda omdat zij in het verleden ook een opleiding tot Energetisch Therapeut heeft afgerond.

Dit gaf voor mij de doorslag. We hebben dezelfde (basis) kennis van energetische methoden en zo was er direct begrip voor mijn beroep. Adinda heeft mij dan ook duidelijk laten omschrijven wie ik ben, wat ik doe en hoe ik mijn beroep uitvoer. Het is nu een begrijpelijk verhaal geworden voor mijn (potentiele) cliënten.

Bedankt Adinda, ik heb nu voldoende nieuwe plannen om met mijn ondernemerschap aan de slag te gaan. Joke Agteres

Brigitte

13-01-2019

Brigitte Wellness and Care

Coaching

Ik beveel het zeker aan, ondanks de afstand. Persoonlijke benadering, geen standaard verkoperstrucs. Er wordt meegedacht wat er bij je past als persoon. Praktische tips en tools, waar je echt wat mee kunt zonder dat het veel geld kost. Adinda doet wat ze leuk vindt, reageert snel op vragen via mail en neemt je serieus. Ze is niet belerend, zonder “juffrouw” te zijn leer je veel van haar. Alle sessies waren een dag uit en ik ging met nog meer positieve energie naar huis.

Esther

27-12-2018

VA Goed Geregeld

Coaching

Adinda Keizer heeft mij in 2018 enorm geholpen om mijn bedrijf goed in de markt te zetten. Haar directe manier van aanspreken zet je tot nadenken. En altijd deelt zij goede en creatieve ideeën.

Peter

14-12-2018

Stressreductie in Onderwijs

Coaching

Ik heb zojuist een traject van 6 maanden met Adinda afgesloten. Van alleen een hoop chaos in mijn hoofd staat er nu een duidelijk concept waarmee ik de markt op kan. Mijn kernwaarden, klant en doelgroep zijn helder en mijn web site staat als een huis! Adinda is een zeer energieke dame die je de goede kant op helpt door je lekker buiten je comfort zone aan het werk te zetten zodat je de noodzakelijke meters maakt om iets goed neer te zetten. Dank Adinda!

Wendy

14-12-2018

Juist Jij

Coaching

Op een fijne manier aan de slag met je bedrijf. Je vindt je merkwaarden en verwerkt deze in je bedrijf.
Adinda confronteert, stelt vragen, denkt met je mee, is betrokken en neemt de tijd voor je.
Super fijn om samen aan de slag te zijn geweest, thanks Adinda.

Gerdien

13-11-2018

TOP voor dementie

Coaching

Adinda heeft mij heel erg geholpen om mijn dromen te formuleren, mijn merkwaarden scherp te krijgen en vervolgens om gericht in de actiestand te komen! Ze hielp me met focus, overzicht, vertrouwen en daadkracht. Hierdoor is mijn startende bedrijf in een enorme versnelling terecht gekomen! De energie van Adinda werkt aanstekelijk!

Paulien

22-10-2018

studio de WOON FACTOR

Coaching

Wij, Dian en Paulien, zijn interieurontwerpers die door een heel proces van omschakeling zijn gegaan binnen ons eigen bedrijf. Het doel was meer zakelijke interieuropdrachten binnen halen.
Daarvoor hebben wij Adinda ingehuurd om ons meer wegwijs te maken hoe we dit moesten gaan aanpakken.
En dit is een heel mooi proces geworden.
Wij hebben Adinda als een zeer prettig persoon ervaren. We spreken dezelfde taal.
Wij zijn ook zeker door Adinda uit onze veilige comfortzone getrokken en hebben meer licht uit andere hoeken dan voorheen over onze werkzaamheden laten schijnen. Eigenlijk zou iedereen dit een keer moeten doen met hun bedrijf.

Angelique

20-09-2018

Eigen-Wijs-Heid&Co-

Coaching

Adinda heeft mij, op een heel prettig confronterende wijze, laten kennis maken met mijn eigen wijsheid en hoe deze in te zetten in mijn bedrijf. Haar manier van kijken naar mijn talenten, kennis en mogelijkheden heeft geresulteerd in een bij mij passend werkmodel.

Marga

06-08-2018

Praktijk Meegaand

Coaching

Adinda weet precies in kaart te brengen wat je doelstelling is en je merkwaarden vinden is geen probleem voor haar. Ze is ontspannen, doortastend, vrolijk en de werkomgeving is prachtig.

Judith

19-07-2018

Beleef de gastvrijheid

Coaching

Als zelfstandig ondernemer is het heel fijn om af en toe met iemand te kunnen sparren. De coaching bij Adinda heeft mij en mijn bedrijf heel goed gedaan! Adinda is enthousiast, nuchter, energiek, motiverend, ze leeft en denkt actief met je mee en geeft je (zelf)vertrouwen. In haar communicatie is ze helder en duidelijk, ze zegt waar het op staat. Echt een aanrader als je in korte tijd stappen wil maken met je bedrijf!