Beoordelingen Vindjeklant

Peter

14-12-2018

Stressreductie in Onderwijs

Coaching

Ik heb zojuist een traject van 6 maanden met Adinda afgesloten. Van alleen een hoop chaos in mijn hoofd staat er nu een duidelijk concept waarmee ik de markt op kan. Mijn kernwaarden, klant en doelgroep zijn helder en mijn web site staat als een huis! Adinda is een zeer energieke dame die je de goede kant op helpt door je lekker buiten je comfort zone aan het werk te zetten zodat je de noodzakelijke meters maakt om iets goed neer te zetten. Dank Adinda!

Wendy

14-12-2018

Juist Jij

Coaching

Op een fijne manier aan de slag met je bedrijf. Je vindt je merkwaarden en verwerkt deze in je bedrijf.
Adinda confronteert, stelt vragen, denkt met je mee, is betrokken en neemt de tijd voor je.
Super fijn om samen aan de slag te zijn geweest, thanks Adinda.

Gerdien

13-11-2018

TOP voor dementie

Coaching

Adinda heeft mij heel erg geholpen om mijn dromen te formuleren, mijn merkwaarden scherp te krijgen en vervolgens om gericht in de actiestand te komen! Ze hielp me met focus, overzicht, vertrouwen en daadkracht. Hierdoor is mijn startende bedrijf in een enorme versnelling terecht gekomen! De energie van Adinda werkt aanstekelijk!

Paulien

22-10-2018

studio de WOON FACTOR

Coaching

Wij, Dian en Paulien, zijn interieurontwerpers die door een heel proces van omschakeling zijn gegaan binnen ons eigen bedrijf. Het doel was meer zakelijke interieuropdrachten binnen halen.
Daarvoor hebben wij Adinda ingehuurd om ons meer wegwijs te maken hoe we dit moesten gaan aanpakken.
En dit is een heel mooi proces geworden.
Wij hebben Adinda als een zeer prettig persoon ervaren. We spreken dezelfde taal.
Wij zijn ook zeker door Adinda uit onze veilige comfortzone getrokken en hebben meer licht uit andere hoeken dan voorheen over onze werkzaamheden laten schijnen. Eigenlijk zou iedereen dit een keer moeten doen met hun bedrijf.

Angelique

20-09-2018

Eigen-Wijs-Heid&Co-

Coaching

Adinda heeft mij, op een heel prettig confronterende wijze, laten kennis maken met mijn eigen wijsheid en hoe deze in te zetten in mijn bedrijf. Haar manier van kijken naar mijn talenten, kennis en mogelijkheden heeft geresulteerd in een bij mij passend werkmodel.

Marga

06-08-2018

Praktijk Meegaand

Coaching

Adinda weet precies in kaart te brengen wat je doelstelling is en je merkwaarden vinden is geen probleem voor haar. Ze is ontspannen, doortastend, vrolijk en de werkomgeving is prachtig.

Judith

19-07-2018

Beleef de gastvrijheid

Coaching

Als zelfstandig ondernemer is het heel fijn om af en toe met iemand te kunnen sparren. De coaching bij Adinda heeft mij en mijn bedrijf heel goed gedaan! Adinda is enthousiast, nuchter, energiek, motiverend, ze leeft en denkt actief met je mee en geeft je (zelf)vertrouwen. In haar communicatie is ze helder en duidelijk, ze zegt waar het op staat. Echt een aanrader als je in korte tijd stappen wil maken met je bedrijf!

Gerda

22-06-2018

In trance Ede

Coaching

Een heel prettig gesprek gehad, eerlijk en duidelijk. To the point zodat ik er echt iets aan heb en er mee aan de slag kan.

Peter

21-06-2018

Peter Coacht

Coaching

Adinda heeft me goed geholpen met het in kaart brengen van mijn klant en heeft goede ideeƫn gegeven om beter te netwerken.

Mascha

20-06-2018

Mascha Greuter Fotografie

Coaching

Adinda heeft met haar expertise precies de vinger op "de zere plek" gelegd in mijn acquisitie, door figuurlijk op de stoel van mijn klanten te gaan zitten. Het was voor mij zowel een bevestiging van dingen die beter kunnen als dat het heeft gezorgd voor nieuwe inzichten en oplossingen. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat na het doorvoeren van alle suggesties. Het was een hele productieve middag door Adinda haar enthousiaste aanpak en prettige manier van communiceren die goed bij mij past.