Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,1

Arnoud

02-12-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes - Manoir du Sartay

Wat mij met name goed beviel tijdens dit weekend was om twee dagen naar buiten te gaan en in de heuvels te wandelen met een groep. Modder aan de schoenen en schone lucht in de longen, heb je tijdens de wandelingen de tijd om te praten met andere deelnemers die met een open vizier naar het weekend zijn gekomen. Er zitten altijd een paar bij met een bijzonder verhaal dat inspireert of je raakt. En verder veel gelachen - ook belangrijk. Goed gegeten en bij het knapperende haardvuur alle gelegenheid om spellen te spelen en op ontspannen manier nog meer mensen beter te leren kennen.

Gisela Huininga uit: Amersfoort

28-11-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Manoir du Sartay

De vlag van Villa Vibes wappert als je het pad neemt richting villa Manoir du Sartay! Het (mini)vakantiegevoel komt gelijk binnen. Een warm welkom van de crew die je uitnodigt voor een hapje en een drankje. Je maakt kennis met allemaal gelijkgestemden en je hebt gelijk het gevoel dat je niet alleen bent gekomen! De haard brandt en de geur uit de keuken is verrukkelijk! Lekker tafelen, lekker eten, muziekje, een dansje en ik beland voldaan in mijn bedje! De ochtend is relaxed. Alle tijd om te ontbijten wat de crew heerlijk heeft verzorgd. Het programma is wandelen, fietsen of dingen die je zelf wilt gaan doen. In de middag heeft Lennart heerlijke dingen voor ons gemaakt. Soepjes, kaasjes, broodjes met allerlei tapenades. We spelen een spelletje, we babbelen, we lachen! De avond weer met lekker eten en de sfeer is gemoedelijk. Ik verbaas me erover dat ik weer rond 03.00 in bed lig. Geen benul van tijd en zo is het al snel zondag. Een dagje dat mensen gaan klimmen, wandelen of een museum bezoeken. Ik ga met een aantal mensen naar de brouwerij van La Chouffe. Een echte aanrader! Mocht je dit willen doen dan twee weken van te voren boeken😊. Wij missen daardoor wel de lekkernijen in de middag van Lennart maar het avondeten smaakt daardoor extra goed. Na het eten is er een leuke pub quiz georganiseerd door de crew. Deze avond lig ik er toch iets vroeger in, de vermoeidheid slaat toch een beetje toe. Maandagochtend ons laatste ontbijt samen. We nemen afscheid van elkaar. Wat heb ik genoten! Iedereen reuze bedankt voor dit leuke weekend. Complimenten natuurlijk aan de crew: Roy, Erik, Lennart, Rob en Barbara!

Joop

27-11-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Manoir du Sartay 17-20 november

Super leuk weekend gehad. Heerlijke ongedwongen sfeer, leuke activiteiten en heerlijk gegeten.
Heb de volgende VillaVibes vakantie alweer geboekt!

Ellen uit: Nuenen

27-11-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Manoir du Sarter 17-20 november

Mooie locatie, fantastische crew en een geweldige kok. Ik heb me prima vermaakt. Niets moet, alles mag. Als je wat wilde hebben (verse munt, speciaal bier) werd het voor je geregeld.
Kortom een aanrader!

Patricia uit: Wormerveer

26-11-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Manoir du Sartay 17-20 november

Best spannend zo een eerste keer meegaan. Helemaal omdat ik eigenlijk samen met een vriendin zou gaan en ik ook nog eens als allerlaatste en veels te laat aankwam (het verkeer wilde niet helemaal meewerken). Ik kwam gelukkig in een warm bad terecht. Roy, Rob en Barbara vingen me super lief op en ik kon nog net op tijd aanschuiven voor een heerlijk dessert van Lennart. Dit zette de toon voor de rest van de dagen. Een hele ongedwongen sfeer, gezellige mensen, heerlijk eten en leuke activiteiten in een prachtige omgeving. En wat een prachtig huis! Absoluut voor herhaling vatbaar.

Agnes Bremer uit: Zaandam

26-11-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Manoir

Wat een geweldig weekend heb ik gehad! Ik vond het doodeng van te voren, had dit nog nooit gedaan en wist niet precies wat ik kon verwachten. Maar vanaf het eerste moment was het een warm bad. Een heerlijk ontspannen weekend met leuke activiteiten, leuke mensen en een geweldige begeleiding. Niks moet, veel mag en kan. Ideaal. Mijn energie stroomde voluit het weekend,zo gezellig! Dank jullie wel!

Marc uit: Terneuzen

24-11-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? 17 Nov. Manoir du Sartay, ardennen weekend

Voor de eerste keer mee en het was een hele belevenis. De crew was ontspannen, de open haarden branden goed en de groep was geweldig.
Er zijn leuke activiteiten en volop mogelijkheden om zelf iets te organsieren. Eten en drinken goed verzorgd.
Kleine disclaimer op de site dat je drie extra dagen vrij moet nemen na een weekend in de Ardennen is aan te raden.

Evelien

21-11-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Manoir du Sartay 17-20 november

Topweekend gehad! Weer zat mee, prachtige wandeling gemaakt, heerlijke biertjes geproefd, geweldige gesprekken gehad, veel gelachen, gedanst, heerlijk gegeten (en gedronken...), mooi gezelschap. En dat onder de bezielende leiding van de immer enthousiaste Roy. Kan het iedereen aanraden!

Dennis Van klaveren uit: Rotterdam

15-11-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Ardenne

Goed georganiseerd, zelfs ondanks het non-stop regenen

Aimée

04-11-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Weekendvibes 27-30 oktober

Weekendvibes zijn altijd top, maar dit weekend was echt super. Wat een enthousiasme en positieve vibes van deze crew! Bedankt!