Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,1

Sonja T uit: Nijmegen

21-02-2018
2,0

Over welke reis geef je een beoordeling? Snowvibes

Kritiek wordt niet professioneel opgepakt, leuke deelnemers maar helaas dat de organisatie zichzelf een 10 geeft.

Mariska uit: De Lier

20-02-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Snowvibes Italië

Dit was mijn tweede wintersport met VillaVibes. Het was wederom een erg leuke week waarbij alles goed was geregeld. De ski-safari groepen zouden wat mij betreft wel iets kleiner mogen. Verder was de sfeer helemaal goed, de feestjes waren top, het ski-gebied erg mooi en de aprés ski erg gezellig.

Ellen

19-02-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? VillaVibes Vechtdal 16 februari 2018

Super leuk weekend gehad. Verschillende nieuwe mensen leren kennen. Leuke activiteiten door crew georganiseerd. Mooie locatie. Villavibes is een aanrader en alles is/wordt perfect georganiseerd. Niet twijfelen maar gewoon meegaan.

Melissa Bouw uit: Arnhem

12-02-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Kirchberg

Topvakantie gehad. Leuke groep mensen, ervaren gidsen en een goede locatie. Absolute aanrader.

Glenn V

08-02-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Vechtdal

Dit weekend was voor mij een eerste ervaring met een single reis organisatie. Gevoelsmatig keek ik eerst sceptisch naar dit soort reizen maar na aanbeveling van een vriendin toch de gok gewaagd.

Het weekend is erg goed bevallen. Vooral de gemoedelijke sfeer (niks moet, alles kan), het lekkere eten en gezellige "mede-vibers" maakte dit een geslaagd weekend weg.

Een aanrader voor mensen die op een laagdrempelige manier andere gelijkgestemden willen ontmoeten!

Roswitha

05-02-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Santa Christina

Top week, professionele en vooral zeer enthousiaste begeleiding en onwijs gezellige groep. Voor mij een eerste keer villa vibes en zeker voor herhaling vatbaar!
Dolomieten staat in mijn top drie van wintersportbestemmingen. De skidag met helicopter onder begeleiding van Bas (uitbater van het hotel) was echt helemaal gaaf! Dank alles voor deze mooie ervaring.

Diederick Stoffers uit: Amsterdam

05-02-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Santa Christina Wolkenstein 27 januari - 3 februari

Leuke gidsen, ultiem skigebied, goede après ski, werelds fout feestje en een super gezellige groep; hoeveel Vibes wil je hebben?

Mark

04-02-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Santa Christina SnowVibes Jan2018 25-39

Voor het eerst mee geweest met een VillaVibes reis, weer eens skien na een lange periode. Super gezellige reis gehad met een gelijkgestemde groep waarin door de groepsgrote er altijd iemand zit waarmee het klikt.
Leuk "programma" waarin alles ongedwongen is "Niks moet - alles MAG".
Zeer enthousiaste en gemotiveerde crew/begeleiding die altijd klaar staan voor vragen, opmerkingen, gezelligheid en nieuwe uitdagingen/ideeën.
Mooi en goed hotel, geweldig groot skigebied, top SnowBar voor de ApresSki en leuke hotelbar voor het meer ontspannen (bier)drinken.

SnowVibes is echt een aanrader!

Hester

29-01-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Santa Christina

Eerste keer met VillaVibes op pad geweest en zeker niet tegen gevallen. Gezellige groep, door de grootte altijd iemand met het klikt en zeer ongedwongen. Goed hotel, fantastisch skigebied, gezellige apresski, maar ook tijd om te relaxen in de sauna, jacuzzi of in de lounge met een spelletje. Wordt van alles georganiseerd, maar niks is verplicht. Crew staat altijd klaar voor vragen/opmerkingen of gezelligheid!

Mariska

27-01-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Snowvibes o&n St. Cristina

Wederom een fantastische week gehad met Villavibes in de sneeuw. Ongedwongen sfeer, gezellige groep, perfecte pistes en heel erg veel gezelligheid! Een 4-gangendiner was wat mij betreft een gang teveel, 3-gangen is prima, kunnen we daarna wat langer borrelen, feesten of spelletjes spelen!