Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,1

Petra uit: Arnhem

27-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Diverse reizen Villavibes

Inmiddels diverse reizen van Villavibes gedaan en het is elke keer leuk! Ik ben een paar keer met Hike & Bike meegeweest. Wat ik hier zo leuk aan vond is dat je met een groep gelijkgestemden heerlijk sportief bezig bent. En aangezien je met een hele groep bent is er altijd wel iemand bij die op jouw niveau fietst.
Verder meerdere keren met snowvibes meegeweest, zowel in hotel als chalet en beide was ook goed bevallen. Weekendvibes is weer een hele andere belevenis maar ook erg leuk, sportieve activiteiten maar ook gezellig borrelen en de voetjes van de vloer!

Wat voor alle reizen geldt is dat de verzorging altijd goed geregeld is (lekker eten!) en enthousiaste reisbegeleiding. Verder is het ook een ontzettende leuke manier om andere singles te ontmoeten, zeker als steeds meer vrienden in je eigen omgeving een relatie krijgen. Ik heb nog steeds met heel veel mensen contact van de verschillende reizen, erg leuk!

Ik zou een villavibes reis zeker aanraden!

Robert

24-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen

Mijn eerste keer
Kort voor aanvang van het weekendje Ardennen blijkt er 'last minute' een plaats vrijgevallen te zijn voor deze trip. Om 2 uur krijg ik dit bericht onder ogen. Ik had tot dan toe geen ervaring opgedaan met VillaVibes (of andere organisaties die single reizen aanbieden) en ik twijfelde of dit iets zou zijn voor mij. Spontaniteit en nieuwsgierigheid doen mij besluiten om een uur later in de auto te springen en de uitdaging aan te gaan. Vanaf het moment van aankomst heerst er een positieve sfeer met mensen die iets willen maken van deze trip. Dit samen met de uitstekende organisatie, de gedrevenheid van de begeleiders hebben dit weekend voor mij tot een onvergetelijk avontuur gemaakt! Hulde aan VillaVibes'

Jacqueline uit: Den Haag

22-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Beach Vibes Dubrovnik

Twijfelde ik eerst of een 'beach vibe' wel mijn ding zou zijn.... maar wat een fijne week!
Heerlijk ontspannen: niet niks doen, maar juist afwisseling tussen leuke activiteiten, mooie stad en relaxen op het strand. Een gezellige groep en super enthousiaste reisleider, ik heb genoten van een topvakantie!

Aniel Bipat uit: Hoofddorp

19-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Ibiza

Na mijn eerste reis (weekendje weg: vechtdal) dacht ik: "de tweede keer kan nooit zo leuk zijn", dus ik moet er niet teveel van verwachten. Maar nu mijn 2e reis (weekje ibiza) met villavibes erop zit, weet ik nu dat het geen toeval was. Het avontuur, de groep, de accommodatie en begeleiding/ voorbereiding heeft ervoor gezorgd dat het weer geslaagd was. Ik heb erg genoten en binnenkort ben ik weer van de partij.

Angela van Ginkel uit: Vleuten

11-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Dubrovnik

Prachtige omgeving, sfeervolle stad, heerlijk weer, goed hotel en lekker kort vliegen. Gezellige sfeer in de groep, leuke tripjes, de vrijheid om te doen waar je zin in hebt, fijne reisleider... Wat wil je nog meer?

Renate Van Maaren uit: Gorinchem

10-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Dubrovnik

Tot op heden is elke vakantieweek/weekend een succes geweest.

Edwin Mensink uit: Brielle

09-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Dubrovnik

Ik had een weekje nodig om bij te tanken en aangezien al mijn vrienden getrouwd zijn en dus niet weg kunnen, zocht ik een alternatief. Ik had al een reis gemaakt met Villavibes (weekend zeilen op de Wadden), dus waarom niet nog een keer. Vorige keer was erg ontspannen.
Ik ben blank ingestapt en bij het ophalen van de bagage op de luchthaven in Dubrovnik bleek al snel dat het een gezellig groep zou worden. Gedurende de week bleek dat ook waarheid.
Gezellige mensen en een mooi hotel hebben bijgedragen aan een super week. De inzet van de reisleider was enorm. Hij heeft voor iedereen een passend programma samengesteld. Niks hoeft maar alles mocht. Enorm genoten.

Rob uit: Etten-Leur

07-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Dubrovnik

Perfecte combi tussen stad, strand en de 'vibes' van de clubs en cafés. Bij binnenkomst in de oude stad van Dubrovnik ervaar je geijk de goede sfeer en zie je hoe mooi en bijzonder de stad is.
Zeer tevreden over totale reis. Leuke mensen ontmoet, veel lol gehad en gelachen, goede gesprekken gehad maar bovenal: heel de week genoten van begin tot eind waarbij de waan van alledag even niet aan de orde was.

Suzanne uit: Aalsmeer

07-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Dubrovnik

Fantastisch geregeld, heerlijk hotel, veel mogelijkheden wat betreft uitjes/excursies en tegelijkertijd geen enkele druk om mee te gaan, dus lekker niks doen was ook oké. Enorm leuke groep waarin iedereen openstaat voor gezelligheid en goed gesprekken. Heerlijke vakantie en zéker voor herhaling vatbaar!

Chantal

28-06-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen

Alles is tot in de puntjes verzorgd. Er is van alles te doen en ook als je helemaal niets wilt doen, is dat prima! Er ontstaan allerlei leuke gesprekken, je leert mensen kennen die je normaal nooit zou spreken, er is gezelligheid, leuke activiteiten, heerlijk eten en genoeg te drinken :)
Ik was er de 1e keer een beetje bang voor dat het erg gericht zou zijn op 'single ontmoet andere single', maar zo is het totaal niet. Het is gewoon een grote gezellige groep die allemaal komen om een leuk weekend te hebben, zonder druk en zonder dat er iets moet.

Ik ben nu voor de 2e keer mee geweest en heb een nóg leuker weekend gehad dan de 1e keer. Ik ga deze zomer dus misschien weer richting dat prachtige huis in de mooie Ardennen! :)