Beoordelingen Villa Schoolthoff

Hedwig uit: Sliedrecht

20-09-2018
9,8

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij waren hier een weekend met 42 personen variƫrend in leeftijd van 74 jaar tot 2 maanden. De zeer ruime opzet van deze accommodatie zowel binnen als buiten is door de hele familie als ideaal ervaren.
Bij deze accommodatie past maar een juiste beoordeling: UITMUNTEND

Gwen uit: Hilversum

27-08-2018
9,5

Reden bezoek: Muziek/sport evenement

We hebben een fantastische zangweek gehad met 40 zangers. Wim en Ria waren super behulpzaam. De locatie is prachtig. De kampvuurkuil was top en de slaapkamers en badkamers brandschoon en comfortabel. Het is een heerlijke plek. We komen zeker terug!!

Hayward en Jolanda uit: Columbia SC USA

03-08-2018

Reden bezoek: Iets anders

O het was weer prachtig dit jaar. Het weer was geweldig dus veel buiten gezeten en genieten van het mooie weer met tafeltennis, water gevechten, dancen en gek doen met de Familie Dit jaar zijn we geweest om ons 25 jarig huwelijk te vieren en hebben ook onze Familie uit de USA en Zwitzerland uitgenodiged en er zijn er 12 extra overgekomen om dit te beleven. Ook onze zwager heeft special zijn oude gerestaureerde leger wagen mee genomen en ons allemaal een rondje meegenomen door de omgeving op de holterberg en omgeving deze truck reed 1 op 2. En het hele gebouw was weer wel voorzien van alles wat je ook maar zocht het was in het huis gewoon geweldig voor de hele familie. En we wilden Wim en Ria bedanken voor dit geweldig verblijf we voelden ons erg thuis en ook de poes die er niet mocht wezen maar toch bleef rondhangen voor een meer thuis gevoel.

Yolanthe uit: Laren

30-07-2018
9,7

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben een meer dan geweldig familieweekend gehad in Villa Schoolthoff. Het huis is zo compleet ingericht, er ontbrak werkelijk niets. Heel comfortabel, super schoon en gezellig met een zeer professionele keuken. De slaapkamers zijn mooi en groot, hebben fijne bedden en ruime badkamers. We komen volgend jaar graag weer. Veel dank!
Yolanthe Becker

Paul uit: Nieuw vennep

26-07-2018

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij komen hier al 9 jaar een lang weekend met de hele familie. De locatie is echt fantastisch, het buiten terrein ook super mooi en ruim en ideaal met kinderen.. Wij hebben 30 verschillende locaties gehad maar gaan hier nooit meer weg!

Trudy uit: Alphen aan den Rijn

13-04-2018

Geweldige locatie / gastvrijheid/heerlijke ruimte
Mooie schone kamers
Alles was geweldig!

Theo

03-04-2018

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Prima locatie met veel privacy geschikt voor grote gezelschappen van uiteenlopende leeftijden.

Er is voor iedereen iets te beleven.

Jan uit: Voorhout

19-03-2018

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Een prachtige locatie. Ideaal voor jonge kinderen. Ruimte en vrijheid. Schitterende kamers met prima bedden. Gewoon een voortreffelijk plaats om een weekend met de famile door te brengen. Vriendelijke en gastvrije eigenaars. Staan altijd voor je klaar. Top locatie.

Harriƫt uit: Hilversum

16-03-2018
9,9

Reden bezoek: Bedrijfsuitje

We hebben bij Villa 't Schoolthoff twee dagen gebruikt om te werken aan ons team en het jaarplan. Alle faciliteiten waren aanwezig om daar een succes van te maken! Complimenten voor jullie ! Deze locatie is een aanrader.

Petra uit: Enter

04-02-2018