Beoordelingen Villa Schoolthoff

• Prijs/kwaliteit verhouding 8,7

Marga uit: Sint Michielsgestel

12-06-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Prachtig gelegen, ideaal met kinderen. De kampvuur plek is erg leuk en mooi gemaakt.

Ben en Mies uit: Harderwijk

21-05-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij komen al jaren voor ons familieweekend naar Villa Schoolthoff. We zijn met ca. 50 personen in de leeftijd van 1 tot 70 jaar. Een betere accommodatie kunnen wij ons niet bedenken. Jong en oud geniet met volle teugen. Volgend jaar al weer gereserveerd.

Bep uit: Zevenhoven

19-05-2017
9,7

Reden bezoek: Spiritueel/levensbeschouwelijk

We kwamen voor de tweede keer en zijn opnieuw ontzettend enthousiast!! Wat een mooie accommodatie en omgeving.

G. uit: Lisse

16-02-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

In 2001 en 2004 hebben wij hier al naar volle tevredenheid een familieweekend gehad. Nu zijn wij hier weer geweest. Door de uitbreiding van de slaapkamers kon mijn hele familie (46 personen) hier slapen. Wij gaan hier zeker naar terug.

Maria uit: Stiens(friesland)

21-10-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

erg gezellig, mooie locatie, veel ruimte, gemoedelijke sfeer.

Mary uit: 'S-Gravenhage

22-08-2016
9,8

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Tien jaar achter elkaar ,dat wil dus zeggen een prima lokatie zowel binnen als buiten.
De ontvangst is 10 jaar heel goed geweest,het is jammer dat we dit nu gaan afsluiten. Misschien in de toekomst nog eens terug

Caroline uit: Den Haag

25-07-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Een toplocatie voor grote groepen, met veel ruimte, zowel binnen als buiten, met gelegenheid voor persoonlijke privacy.
Prachtige, praktische keuken met alle benodigde apparatuur, van tosti-apparaat tot turbo-vaatwasser. Heerlijke bedden, prima sanitair op elke kamer. Infra-rood sauna beviel goed. Fijne grote groene speelweide. Van de airconditioning in de serrekamer hebben we dankbaar gebruik gemaakt. Het sympathieke echtpaar Scholthof was tijdens het verblijf makkelijk telefonisch bereikbaar en stelde zich flexibel op. Deze locatie is een juweel.

Frans uit: Capelle aan den IJssel

11-07-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Ons jaarlijkse familieweekend hebben we (wederom) in Villa Schoolthoff gevierd en volgend jaar komen we graag terug.

Dorien

23-05-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

zeer behulpzame eigenaren, geven veel goede tips voor winkels (slager, bakker etc) in de buurt.
ook behulpzaam met (faciliteren) fietsverhuur en fietstocht
t/m kampvuur stond klaar, kampvuurkuil is zeker een aanrader.
Zer praktisch ingericht, vooral inhoud van de keuken

Jan uit: Voorhout

01-05-2016

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij werden heel vriendelijk verwelkomd door Ria en Wim en kregen een rondleiding en een prima uitleg. De villa was grandioos. Het slaap gedeelte was heel mooi. Goede bedden en geen geluid te horen vanuit de woonkamer. Echt een aanrader. Het was allemaal prima verzorgd. Iedereen was heel enthousiast en vol lof over de accommodatie. Meteen geboekt voor volgend jaar.