Beoordelingen Vijfhart IT-Opleidingen

Frank Schouten

13-07-2017

Training: Java 8 Programming Language deel 1

Jeroen is een deskundige docent. Veel geleerd in één week. Lokaal en verzorging waren prima. Jammer dat er geen OCA-boek bij geleverd werd terwijl daar wel regelmatig naar gerefereerd wordt vanuit het lesmateriaal.

van Leeuwen

11-07-2017
6,0

Training: Vijfhart Red Hat System Administration part 2

Training was wat rommelig in combinatie met het boek. Deel 1 had ik gevolgd bij Global Knowledge en dat was met het officiele Red Hat boek. Het boek wat hier gebruikt werd was van Sander van Vught. Tevens vond ik de laptop zonder virtuele omgeving niet afdoende. De accomodatie was verder prima!

Michiel Schalkx

11-07-2017

Training: Mastering requirements in een Agile project

De cursus bevatte een goede opzet en ik heb er goede informatie en handzame tips aan overgehouden.

Wel heb ik één verbeterpunt. Wat mij betreft had er iets meer tijd besteed kunnen worden in het doornemen van de uitgewerkte casussen en minder tijd over de historie omtrent agile development.

Ruud de Rooij

07-07-2017

Training: Java Architectuur

Een goed overzicht werd verkregen over java architectuur. Veel dingen vielen voor mij op zijn plaats. Dit gbeurde door veel informatie van de trainer, ook zijn persoonlijke ervaring werd gedeeld met betrekking tot java architectuur wat het verhaal interessnt maakt om naar te luisteren. Daarnaast waren er een aantal oefeningen. De meeste ware het tekenen van architectuur oplossingen., maar ook een klein beetje java programming. De oefeningen met de presentaties waren goed in balans.

kovacevic

06-07-2017

Training: Oracle Database 12c: SQL fundamenten deel 1

5hart biedt goede begeleiding. Het tempo kan men bij de zelfstudie zelf bepalen wat voor mij prima werkt. Als je zelf niet uitkomt dan is er een kundige begeleider aanwezig die je op de weg helpt.
Ik vind het jammer dat we (nog steeds) een heel dik boek als cursusmateriaal mee naar huis krijgen; maak het alsjeblieft digitaal.

Serife Guvec

22-06-2017

Training: Excel Basis 2010

Ik vond de cursus nuttig. Veel geleerd van de docent. Eigenlijk meer dan ik van een basiscursus verwacht. Wel was een hele dag best intensief. Wellicht een idee om de opleidingsdag op te knippen in 2 dagdelen. De docent heeft het prima gedaan.

Stijn Broers

16-06-2017

Training: Business Analyse

Zeer goede, gevarieerde opleiding. Deze opleiding bevat onder ander een grote portie BPMN. Dat smaakte wat mij betreft naar meer (bijv. een specifieke BPMN cursus). Onmisbare inhoud voor iedereen die zich met BA bezighoudt.

Piet Peiren

15-06-2017

Training: Tableau Introductie

Deze training geeft een goed overzicht van Tableau en de nodige tips & tricks om snel aan de slag te gaan. De trainer is zeer ervaren en kan heel goed met vragen omgaan.

Wieb de Groot

14-06-2017

Training: XML deel 1: Introductie

Leren in eigen tempo is fijn. Je wordt niet opgehouden door cursisten die wat achterlopen. En je houdt andere cursisten die al verder zijn niet op.
Ik had wel gemerkt dat ik bij een bepaald onderdeel te lang ben blijven hangen. Dat werd niet tijdig gezien, waardoor ik op het eind stevig door moest werken.

Helder Bernardo

06-06-2017

Training: Big Data science met Python

Goed:
-Introductie naar big data maar ook hands on met praktisch voorbeelden.
-Docent met de juist kennis
-Goede niveau
-Flexibel en behulpzaam over de vragen van de cursisten
Minder goed: Te veel gedreven naar regressie en predictie en minder in analyse van data.