Beoordelingen Vijfhart IT-Opleidingen

Ebert Zeilstra

19-10-2017

Training: OCP Java SE 7 Programmer Examentraining (1Z0-804)

Goede cursus als laatste stap voor het examen. Boek en oefenexamens worden bijgeleverd. Veel ruimte voor de punten waar je nog niet zo goed in bent. De docent liet ook voorbeelden zien over Java 8 examen.

Westerbroek

06-10-2017

Training: Excel Basis 2016

Duidelijk en goed te volgen.

Echter het opleidingsmateriaal was via mail aan ons toegestuurd, wat aangemerkt werd als SPAM. Hier dus opletten. Heb dus nu geen opleidingsmateriaal gehad.
Meerdere cursisten hadden hier last van.

Ricardo Janssen

06-10-2017

Training: Oracle Database 12c: SQL fundamenten deel 2

Ik heb veel geleerd over verschillende SQL statements die ik goed kan toepassen in mijn eigen werkomgeving. Ook heb ik meer duidelijkheid over de functionaliteit van deze statements. Goede aanvullende cursus als je al goede basis SQL kennis hebt!

Vogel

29-09-2017

Training: Puppet Basis Training

De organisatie was erg rommelig, ik had de sterke indruk dat men vergeten was dat de cursus ├╝berhaupt zou plaatsvinden. Inhoudelijk heb ik precies geleerd wat ik zocht en wil mij zeker nog meer in dit product verdiepen. Voor mensen zonder Linux kennis is deze cursus niet geschikt.

mg stork

26-09-2017

Training: Vijfhart Red Hat Systems Administrator

Kon beter, voorbereiding was niet optimaal, (niet alle laptops konden verb. maken met de beschikbare schermen)
Bepaalde opdrachten zijn afh. van andere NIET beschikbare servers ( voor een cursus van deze prijs, mag je wel verwachten dat dat wel ingeregeld is. Kennis van cursus leider is wel voldoen al leunt hij regelmatig wel op de oudere versie (en daar kom je niet voor)
Verzorging/locatie was verder prima in orde.

Thomas Van Schaik

22-09-2017

Training: Groepskorting Bootcamp Front-end webtechnieken voor Developers

Inhoudelijk begon het niveau erg laag. Doordat het een kleine groep was kon Mark daarop inspringen door de groep te verdelen. Uiteindelijk ook jquery en javascript toe kunnen voegen aan de cursus. Het was wellicht beter geweest als er iets minder onderwerpen besproken werden zodat de kwaliteit omhoog zou gaan.
Al met al veel geleerd en de basis rechtgezet.

Nijman

Training: PRINCE2 Foundation

Een goede combinatie van zowel zelfstudie, de memotrainer in de portal, gebruik van video's als een klassikale les van een docent met goede praktische voorbeelden. Hierdoor landt de informatie heel goed, waardoor je goed bent voorbereid op het examen.

Robin Middelburg

Training: Groepskorting Bootcamp Front-end webtechnieken voor Developers

Een interessant bootcamp dat over veel onderwerpen gaat met ruimte voor individueel tempo.
De cursusleider Mark is iemand die veel van het web weet. Je kan met alle vragen bij hem terecht.

Fons Brand

Training: PHP Programming

Tempo lag wel hoog.
Veel geleerd. Trainer is zeer kundig en kan de stof goed uitleggen. Trainer heeft de hele cursus uit het hoofd gedaan en heeft het boek verder niet behandeld, hij heeft wel verwezen waar de informatie terug te vinden was. Ook veel voorbeelden aangehaald. Zal deze cursus zeker aanbevelen.

Walter de Bruin

20-09-2017

Training: Oracle Database 12c: SQL fundamenten deel 1

Docent die de stof goed wist over te brengen en te verduidelijken met voorbeelden. ook de alternatieve oplossingen voor de vragen hielpen mee. Hij wist ook onderscheid te maken tussen stof die de cursisten nodig hadden en stof die eigenlijk alleen voor beheerders van toepassing was.