Beoordelingen Vijfhart IT-Opleidingen

Lenting

11-01-2018

Training: SAP BusinessObjects - Enterprise Web Intelligence: Report Design 4.x

Zeer leerzame cursus, docent heeft heel veel ervaring en brengt dit goed over naar cursisten, meer tijd voor oefeningen in BO zou nog beter zijn, map met sheets is ook heel handig.

Cees Meester

10-01-2018

Training: Sharepoint 2010 Fundamentals

Nuttige training. Veel kunnen oefenen. Altijd tijdens training de trainer kunnen vragen om uitleg/hulp. Trainer zeer deskundig op gebied van sharepoint. Goede aanvulling op wat mijn organisatie wil met sharepoint

Pepijn Veldhuizen

10-01-2018

Training: Oracle Database 12c: SQL voor Applicatiegebruikers

Erg prettige individuele manier van cursus geven. Kundige trainer en goed les materiaal. De stof neemt je op een duidelijke manier door de basics heen en laat je vervolgens oefenen met opdrachten welke worden gecontroleerd door de trainer. Top!

Martin Liefting

29-12-2017

Training: Agile Project Management Foundation

Goede training. Ik had al ervaring met Prince2 en IPMA en Agile en Scrum, maar dan los van elkaar. Agile Project Management is een goede combinatie en aanvulling. Jeroen Stern, de trainer speelde goed in met het hanteren van de werkvormen op de behoefte van de deelnemers.

André Versloot

11-12-2017

Training: Linux/UNIX Fundamentals

Ik heb de begeleide zelfsutudie variant gedaan, waardoor ik de cursus geheel in mijn eigen tempo kon doen, en dat is prima bevallen. Heldere teksten, en goede opdrachten om zelf de werking van Linux uit te proberen.

Corné Vriends

04-12-2017

Training: Oracle Database 11g: SQL fundamenten deel 2

Zeer vakkundige mensen die de training geven, Helma en Gerard. Verder was de hele dag goed verzorgd bij 5Hart. Het enige wat nog handig zou zijn is om cursisten vooraf een diagnostische test te laten uitvoeren. Misschien was dit wel het geval alleen heb ik er helaas niks van gehoord.

Buren

04-12-2017

Training: ArchiMate 3.0 Foundation en Practitioner - Examens

Zeer goede cursus. Duidelijk uitgelegd door iemand met praktijkervaring. Er wordt ook steeds bij het examen stilgestaan, tijdens de behandeling van de lesstof. Ook Eigen ingebrachte designs kunnen worden behandeld. Het examen werd hierdoor behoorlijk vergemakkelijkt.

Johan kooi

24-11-2017
7,0

Training: PostgreSQL DBA

Lesgeven was goed, kent het product en was ook in staat situaties uit de praktijk over te brengen. Ook geeft hij veel hulp en inzicht bij de opgaven. time management kon beter.

Ferry Diederik

17-11-2017

Training: Excel Gevorderd 2016

Enthousiaste trainer die zeer bevlogen over Excel verteld en je van alles laat zien. En ook zelf laat oefenen. Na de cursus in de mailbox nog veel tips en tricks gekregen van trainer. De locatie was prima, evenals de lunch die verderop genuttigd kon worden.

Marius van Zanten

16-11-2017

Training: Oracle APEX 5.1 Fundamentals deel 2

In de cursus zijn, voor mij nog onbekende, functionaliteiten van APEX behandeld. Daarnaast veel geleerd over het combineren van programmeertalen (CSS, Javascript) in combinatie met APEX. De te behandelen stof was net teveel voor 3 dagen.