Beoordelingen Viervragen

• Deskundigheid 9,5
  • Kwaliteit 9,3

Fransje uit: Amsterdam

12-02-2018

Ik kreeg als tip om eens met Liane te gaan praten en na even twijfelen over de prijs heb ik toch een introductie bij haar geboekt. Het was het meer dan waard!

Ruim een half jaar geleden ben ik voor het eerst bij Liane gekomen. Ik heb al zoveel steun aan haar gehad. Vooral om mijn zelfvertrouwen weer terug te vinden en om wegwijs te worden van alles wat ik voel van binnen. En Liane steunt me enorm in het verwezenlijken van mijn dromen. Zo leuk allemaal! #blij

Anton uit: Amsterdam

12-02-2018

Liane is erg deskundig en prettig om mee te praten. Lijkt wel alsof de problemen bij haar achterblijven.

Nathalie uit: Amsterdam

12-02-2018

Mijn ervaring bij Liane is dat Liane heel goed situaties en mensen aanvoelt. Daardoor stelt ze de juiste vragen en wat ik zelf heel fijn aan haar vindt dat ze ook (als ze voelt dat het kan) je de waarheid durft te vertellen, die noodzakelijk is. Heel fijn dat ze in ieder geval bij mij heel direct kan zijn want ik waardeer haar mening en inschattingsvermogen enorm. Daarnaast leer ik altijd wat nieuws van haar. Liane heeft heel veel kennis en ervaring waardoor ik altijd de deur uit loop met nieuwe inzichten en tools om mezelf te verbeteren. Heerlijk, fijn en vertrouwelijk.

Arco uit: Katwijk

12-02-2018

Mijn ervaring met Liane en Viervragen is dat ik door de persoonlijke en doortastende manier van coachen en het verbluffende snelle resultaat haar van harte aanbeveel.
Liane is een super slimme vrouw die nadrukkelijk en super geconcentreerd ECHT kan luisteren en geen genoegen neemt met vage of ontwijkende antwoorden op de vragen die zij stelt. Ze heeft samen met mij de diepere lagen in mij wakker geschut. Door met Liane te werken heb ik een krachtige fundering gebouwd die mijn persoonlijk leven, de mensen om mij heen en mijn bedrijf een enorme boost hebben gegeven voor nu en voor de toekomst!