Beoordelingen Viervragen

• Kwaliteit 9,3

Brenda uit: Amsterdam

13-08-2018
8,5

Liane kwam in mijn leven en alles klopte, de juiste vragen op het juiste moment. Zorgzaam en uitdagend. Wijsheid en het grote vermogen om te schakelen naar welke uithoek dan ook. Liane, heel erg bedankt!

John uit: Heinenoord

28-07-2018

Liane legt het op een rustige en duidelijk manier uit!
ik heb nu bij Liane 5 sessies gevolgd en het is mij zoveel duidelijk dan in het begin. Ik kijk al zoveel anders tegen dingen aan, en dat door je gedachten om te zetten! En dat is echt een hele fijne ervaring!

Nieck uit: Amsterdam

12-04-2018

Ik kwam bij Liane omdat ik voelde dat ik, na enkele jaren aan zelfontwikkeling (gesprekken bij een psycholoog, coach, door meditatie, boeken lezen en ademsessies) nog niet het idee had dat ik was uitgeleerd. Sinds het moment dat ik de weg naar binnen inzette, was er geen weg meer terug. Ik ben gegrepen door het fenomeen dat bewustzijn heet - en dat heb ik geweten (en dat weet ik nog steeds).

De stappen die ik met Liane heb gemaakt (na ik denk nu 20 sessies) zijn onbeschrijflijk. Ik heb inzicht gekregen in belemmerende overtuigingen en gedragspatronen - waarvan ik dacht dat ik er al heel wat had ‘ontdekt'. Niets bleek minder waar, want nog steeds stroop ik continu laagjes af van mijn ‘onechte’ identiteit/ego (door conditionering, opvoeding, omgeving, ook wel: het leven als mens). Hierdoor voel ik me telkens een stukje lichter, vrijer en gelukkiger als ik bij haar ben geweest.

Sinds de gesprekken met Liane ben ik een bewuster, liefdevoller (vind ik zelf, hehe) en aanweziger mens geworden. Ik leef meer vanuit m’n gevoel en dat heeft impact op de (zakelijke) keuzes die ik maak in het dagelijks leven. Deze komen vanuit mijn hart, in lijn met mijn doel hier op aarde. Minder angst en zorgen betekent meer geluk, liefde en (persoonlijk) succes. Succes betekent voor mij dat ik kan leven vanuit mijn hart. Dat ik kan zijn wie ik ben, zonder te (want ja, dat was het geval) leven met beschermingsmechanismen om je werkelijke 'ik' te verbloemen.

En ja, het proces waar ik doorheen ga is niet altijd even makkelijk of leuk. Om je shit te integreren moet je het eerst (opnieuw) aankijken, dit is dan ook precies de reden waardoor de meeste mensen bang zijn (dit was ik ook) om te starten. De ene dag kan ik me energiek en opgewerkt voelen, de andere dag heel moe en sneller uitgeblust. Het verschil is dat ik deze tijdelijke struggles doorsta met een onbetwist ‘weten’ dat het weer goed komt. Dat dit een fase is waar ik doorheen moet of een les is die ik moet leren. En altijd blijkt dit weer het geval, het komt altijd weer goed en zelfs beter dan dat.

Ik kan Liane aanbevelen omdat ze in iedere situatie (bijvoorbeeld echtscheidingen, burn-outs of spirituele groei) jou kan helpen met de uitdaging waar je op dat moment voor staat. Liane is zorgzaam, liefdevol, biedt praktische handvatten en ze is lekker down to earth (zeker niet zweverig). Ze is voor mij een absolute held en ik ben alles en iedereen dankbaar dat zij op mijn pad is gekomen.

Een investering voor je leven.

Fleur uit: Amsterdam

21-02-2018

Ik vind Liane een waanzinnige coach met een hele fijne energie. Ze is scherp, invoelend en meedenkend. Ze tuned in en kan goed voelen waar je op dat moment zit in je proces. Ze ziet en begrijpt wat er gebeurt en helpt vervolgens met het verhelderen van je situatie en het zoeken naar wat je nodig hebt.

Ze is een echte coach, een kei in bekrachtigen en het laten voelen van je eigen kracht.

Ik raad het iedereen aan om naar haar toe te gaan :)

Liane haalt in mij

Ze

vertrouwd, fijne sfeer, veel levenservaring, kan zich ontzettend goed in de ander verplaatsen en met je mee voelen waardoor ze me volledig begrijpt.
analytisch vermogen.

Michiel uit: Amsterdam

20-02-2018

Ik beveel Liane zeker aan!

Liane is mijn tweede coach (in de afgelopen 1.5 jaar). Ik heb een burn-out gehad en na het starten van een nieuwe baan heb ik helaas weer een pittige tijd gehad. Op dat moment werd Liane me aanbevolen.

Ze analyseerde mij als client en kwam met meerdere opties om mijn situatie aan te pakken. Ze is duidelijk en direct, iets wat ik nodig had doordat er bij mij onzekerheid was ingeslopen.

Sinds november 2017 kom ik ongeveer om de 2 a 3 weken bij Liane. In de toekomst zal dit afnemen, maar ik zal voorlopig niet stoppen, ook als ik alles op de rit heb. Dit om te spiegelen en een licht te schijnen om gebieden waar ik te weinig aandacht aan geef.

Liane helpt mij om terug in balans te komen en die balans te houden.

Anne Marie uit: Utrecht

19-02-2018

Liane is coach en een expert op het gebied van het gedachtengoed van Byron Katie.
Ze neemt je mee en ondersteunt je zoektocht op een warme en doortastende manier. Niet zweverig, down to earth.

Rosa uit: Amsterdam

14-02-2018
9,8

Door mijn gesprekken met Liane heb ik meer zelfinzicht gekregen en een groot verdriet een plek kunnen geven. Ik voel mij lichter en fijner waar ik heel dankbaar voor ben.

Iris Divina uit: Utrecht

13-02-2018

Liane is een deskundig coach en 4 vragen specialist. Ze is een warme persoonlijkheid en weet jouw belemmerende gedachtes te verwoorden en (samen) te ontdekken zodat je ermee aan de slag kan. Ze creeert een veilige setting binnen de groep waardoor er een ontspannen respectvolle sfeer is met ruimte voor diepgang maar ook humor. Ik kan werken met liane ten zeerste aanbevelen: ze weet je als geen ander te helpen groeien en te zorgen dat 'the work' een makkelijke tool word.

Mary uit: Vleuten

13-02-2018

Viervragen werkt goed, zeker met behulp van Liane. Ze heeft mij geleerd dat je het negatieve in het positieve kunt veranderen door enkel de dingen opnieuw te bekijken vanuit een ander perspectief!

Denise uit: Amsterdam

12-02-2018

Liane laat me altijd op m'n gemak voelen, kan zich goed inleven en biedt een luisterend oor. Ze weet altijd de rode draad uit mijn, vaak warrige, verhaal te pakken, waar we vervolgens mee aan de slag gaan. Ze leeft zich in in mijn verhaal, maar vertelt me ook waar het op staat als dat nodig is. Ze weet me echt dat juiste zetje in de goede richting te geven, waardoor ik helemaal de beste versie van mezelf kan worden. Liane heeft mij geholpen nog meer in mijn kracht te komen staan.