Beoordelingen Videosnacks

02-04-2019

Dienst(en): Alleen montage

Naam: Mike Bedrijfsnaam: E-bike Stores

Dienst(en): Filmen & montage

Professioneel bedrijf en oprechte aandacht voor mij als klant. Videosnacks denkt mee en komt met creatieve ideeën die verfrissend zijn. Open communicatie en proactief. Fijne mensen om mee te werken en hebben een prachtige sociale en maatschappelijk achtergrond.

Naam: Coen Splinter Bedrijfsnaam: Aandacht Arbo

9,5

Dienst(en): Workshop, Filmen & montage, Alleen montage

Video Snacks verstaat "de kunst" om vanuit een theoretisch kader, met een stoffige branche imago een toegankelijk verhaal te maken. De passie die wij in dit enerverend vak neerzetten laat ze via de video ervaren. Dus je krijgt geen snack maar een diner!

Naam: Dennis 't Hart Bedrijfsnaam: Aandacht Arbo

9,5

Dienst(en): Workshop, Filmen & montage

De communicatie met Videosnacks, met Jane en Mariska zorgt er mede voor, dat de kwaliteit zo hoog is. Zeer betrouwbaar, jullie komen afspraken na. Uit de workshop kwam duidelijk naar voren dat jullie deskundig zijn.
Fijn om met jullie te kunnen samenwerken...

Naam: Thomas Paardekooper Bedrijfsnaam: Brantjes Makelaars

Dienst(en): Filmen & montage

Wij hebben Videosnacks ingeschakeld om onze bedrijfsvideo en een aantal informatieve video's te maken. Jane weet precies hoe ze mensen moet interviewen en heeft een aantal handige trucs voor mensen met koudwatervrees. De mannen die bij Jane werken hebben oog voor detail waardoor het eindresultaat super is geworden. Kortom, een professionele partij als je op zoek bent naar kwalitatieve videomarketing!

Groet,

Thomas Paardekooper.

Naam: Raymond Brand Bedrijfsnaam: Haprotech

13-03-2019

Dienst(en): Filmen & montage

helemaal top. Eerste keer dat ik een dergelijke dienst nodig had, maar meteen in de roos. Zowel qua communicatie, meedenken als prijs-kwaliteit verhouding zeer tevreden!

Naam: Peter van Kampen Bedrijfsnaam: theConceptables

19-02-2019

Dienst(en): Filmen & montage

Opnames op locatie gemaakt en in samenspraak een video voor een kick-off dag voor een klant gemaakt. Met video snacks zijn er korte lijnen en uiteindelijk een video gemaakt voor een tevreden klant.

Naam: arjan van den Bosch Bedrijfsnaam: de Buch

11-02-2019

Leuke korte workshop

Naam: Ruud van Diepen Bedrijfsnaam: Werkorganisatie deBUCH

07-02-2019
7,0

Dienst(en): Workshop

Leuke workshops gehad over het maken van filmpjes met je Mobiel

Naam: Philip Verzellenberg Bedrijfsnaam: Teams die werken

07-11-2018
7,0

Dienst(en): Workshop

Ik vond het een mooie dag met veel informatie! Ik heb veel geleerd en ga dit zeker toepassen. Ik vond de dag aan de korte kant, zeker als ik kijk naar het gevraagde tarief en de structuur van de dag.
Tip: laat het de volgende keer zeker tot 17.00 uur duren.

Andere tip: laat de opdrachten die je ons vraagt te doen ook echt terugkomen in het monteren van de filmpjes. Het was voor mij echt buffelen in de tijd en mijn andere prioriteiten om het qua voorbereiding voor elkaar te krijgen. Vervolgens werd er in het middagdeel niet echt op teruggekomen. Dit kun je voorkomen door het aantal voorbereidende filmopdrachten in het vervolg te halveren en in het middagdeel in een gestructureerde opdracht terug te laten komen. Dan heb je aan het einde van de dag één filmpje af dat publiceerbaar is. Nu ging ik ergens onaf naar huis.
Verder zijn jullie een leuk stel, met fijne energie, goede pit en heerlijke betrokkenheid!

Succes en tot een volgende keer!

Groet, Philip

p.s. ik snap niet goed waarom ik de AVG van DTG moet accorderen terwijl ik voor videosnacks dit formulier invul. Dat roept bij mij allerlei vragen op. Om jullie te helpen toch maar aangevinkt!