Beoordelingen Videosnacks

Naam: Philip Verzellenberg Bedrijfsnaam: Teams die werken

07-11-2018
7,0

Dienst(en): Workshop

Ik vond het een mooie dag met veel informatie! Ik heb veel geleerd en ga dit zeker toepassen. Ik vond de dag aan de korte kant, zeker als ik kijk naar het gevraagde tarief en de structuur van de dag.
Tip: laat het de volgende keer zeker tot 17.00 uur duren.

Andere tip: laat de opdrachten die je ons vraagt te doen ook echt terugkomen in het monteren van de filmpjes. Het was voor mij echt buffelen in de tijd en mijn andere prioriteiten om het qua voorbereiding voor elkaar te krijgen. Vervolgens werd er in het middagdeel niet echt op teruggekomen. Dit kun je voorkomen door het aantal voorbereidende filmopdrachten in het vervolg te halveren en in het middagdeel in een gestructureerde opdracht terug te laten komen. Dan heb je aan het einde van de dag één filmpje af dat publiceerbaar is. Nu ging ik ergens onaf naar huis.
Verder zijn jullie een leuk stel, met fijne energie, goede pit en heerlijke betrokkenheid!

Succes en tot een volgende keer!

Groet, Philip

p.s. ik snap niet goed waarom ik de AVG van DTG moet accorderen terwijl ik voor videosnacks dit formulier invul. Dat roept bij mij allerlei vragen op. Om jullie te helpen toch maar aangevinkt!

Naam: Tienko Siersema Bedrijfsnaam: Groei door Doen

Dienst(en): Filmen & montage

Als je Jane vraagt video’s op te nemen krijg je haar waardevolle coaching erbij. Topvideo’s van dito persoon!

Naam: Lotte Bedrijfsnaam: Miss Bean

Dienst(en): Filmen & montage

Jane is kundig en supercreatief! Dat maakt samenwerken een feest!

Naam: Geoffrey Smith Bedrijfsnaam: Groei door Doen , 10voor5

Dienst(en): Filmen & montage

Ze nemen de tijd vooraf bij intake
Intake is goed luisteren, nog beter doorvragen en durven advies te geven
Samenvatting om keuzes te maken
Heldere instructies ter voorbereiding van het filmen
Tijdens filmen doorpakkers, sterk op de vorm, gaan voor beste resultaat.
Lekker lachen,gieren en brullen ook...
snel afmonteren en aanleveren
Je mag wensen hebben daarbij / daarna

gewoon een lekker traject, aanrader!

Naam: Jack Bedrijfsnaam: NLProfiling

Dienst(en): Alleen montage

Ik had geen idee hoe ik moest FIlmen maar met de toelichtingen op elk filmpje werd de kwaliteit gaandeweg steeds beter. De service stopte niet bij alleen maar monteren, kreeg ok waardevolle tips. Voor mij heeft het veel opgeleverd en kan iedereen Videosnacks aanbevelen.

Naam: Karin Jeuken Bedrijfsnaam: n.v.t.

11-10-2018

Dienst(en): Alleen montage

Het team van Videosnacks heeft me geholpen met een video waarbij het geluid niet synchroon liep met het beeld. We zijn heel blij met het resultaat! Fijne communicatie, hartelijke mensen.

Naam: Jeroen Zonneveld Bedrijfsnaam: Sunfield Consulting

10-10-2018

Dienst(en): Filmen & montage

Videosnacks heeft begin 2017 voor mij op een zeer professionele, in een hele relaxte setting 3 one-minute videosnacks met inhoud gemaakt. Voor mij niet iets wat bij me past en/of ik dagelijks doe maar Jane heeft me hier op een soepele en speelse manier doorheen geloodst!! Ik kan Videosnacks dan ook van harte aanbevelen!

Naam: Marije van der Stelt Bedrijfsnaam: Hart op Groen

09-10-2018

Dienst(en): Filmen & montage

Superfijne creatieve filmpjes gemaakt, die perfect aansloten bij mijn bedrijf en bij het educatieve traject dat ik voor kinderen aan het maken was. Fijn meegedacht, goede service en communicatie.

Naam: Tamara Klous Bedrijfsnaam: Delphi ondernemend cijferen

08-10-2018

Dienst(en): Filmen & montage

Jane is een hele creatieve vrouw die ons goed heeft geholpen om meerdere filmpjes te maken die ons hebben gebracht wat we vooraf hoopten. Daarnaast weet ze ons op het gemak te stellen en in haar enthousiasme mee te nemen zodat het erg prettige filmpjes worden.

Naam: Joke Bart Bedrijfsnaam: Zeevonk Communicatie

08-10-2018

Dienst(en): Filmen & montage

Jane is een leuke en goede sparringpartner met haar 'eigen'wijze kijk op de zaak. Maar ook tijdens het monteren was de samenwerking prima en konden we snel schakelen.