Beoordelingen Verpleeg Collectief

Ervaring met: Tijdelijke Zorg / Revalidatie

Heel prettig.

gabriele uit: almere

Ervaring met: Hulp bij dementie

Fijn dat zorg en zorguren afgestemd worden op de behoefte van de cliënt.
Contiuiteit in zorgverleners vind ik belangrijk. Ik werk met plezier onder jullie supervisie.

Rianne uit: Valkenswaard

7,0

Ervaring met: Zorg voor ouderen

Inmiddels werk ik als zzp-er 2 jr. samen met VC , positief wat mij betreft is de variatie in clienten , regelmatig aanbod in bijscholingen of informatievoorziening.
Op het terrein van clientenplanning kan er gezocht worden naar een meer efficientere methode dan nu gebruikt wordt.
Wat ik aangepast wil hebben is een beduidende tariefverhoging die past bij de functie die we uitoefenen en niet alleen de zzp- er maar ook de client betaald de rekening van de bemiddeling , bijvoorbeeld beiden 7.5%.
Er mogen eisen gesteld worden aan het bijhouden van kennis door de Verpleegkundigen en verzorgenden IG.

Jan uit: Nijmegen

25-02-2017
7,5

Het verpl. col. vind ik rationeel omgaan met de eigen opdracht. Dit strekt tot voordeel. Problematiek bij cliënten komt aan de orde, juist ook in teamverband, 👍🏼, oplossingen worden aan het team overgelaten, daar zou wat meer diepgang wenselijk zijn. Het is de vraag of het verpl col zich daar ook mee bezig moet houden.

25-02-2017

Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Jose uit: Sint Michielsgestel

7,8

Omdat ik goede ervaringen heb met de werkwijze van het Verpleeg Collectief

Willeke uit: Lage mierde

7,7

Ervaring met: Hulp bij dementie

Prima bureau, beveel ik iedereen aan

Mia uit: Breda

Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Ik heb goede ervaring met Verpleeg Collectief.

Ria uit: Rotterdam

7,5

Ervaring met: Bemiddelen van zorg

Renée uit: Geldrop

Ervaring met: Zorg voor ouderen

Ik heb voldoende tijd/ruimte ervaren om diverse facetten in de ouderenzorg aandacht te geven.
Voor diverse ziekten/aandoeningen was het mogelijk om je bij te scholen om zo optimaal verpleging/zorg te kunnen
bieden.