Beoordelingen Verpleeg Collectief

29-10-2018

Nell uit: Budel

28-10-2018

Ervaring met: Zorg voor ouderen

ik heb de 24 uur zorg voor mijn tante van 92 jaar als zeer positief ervaren. bij problemen werd door het bureau meteen goed opgepakt. ieder maand hadden we een evaluatie met de leiding en diegene die mijn tante werkte.
zowel de leiding als de verpleging mijn grote dank. zij hebben er voor gezorgd dat mijn tante nog een hele mooie zomer heeft gehad in haar eigen huis

Wiebe uit: Zeist

26-10-2018

Ervaring met: Ontlasten van partner / mantelzorg

Erg enthousiast over de inzet, bekwaamheid en zorg voor mijn echtgenote en ook voor mijzelf

Els uit: Leersum

26-03-2018

Ervaring met: Ontlasten van partner / mantelzorg

Wij zijn heel erg blij en zeer tevreden met de (nacht)zorg voor mijn moeder. Wij konden met een gerust hart gaan slapen omdat we wisten dat er heel goed voor mijn moeder gezorgd werd.

07-03-2018

Huub uit: Geldrop

22-02-2018

Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Met veel empathie werd er snel gezorgd voor adequate oplossingen. Ook werd er meegedacht bij het regelen van vergoedingen en werd de eerste actie daartoe ingezet. Met name de eerste inzet van de praktische hulp bracht rust en regelmaat.

Marie - Louise uit: Wilnis

Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Door de professionele zorg van het Verpleeg Collectief is de laatste fase van mijn vaders leven rustig verlopen, zonder hen hadden wij dit als familie niet op kunnen vangen, groetjes

Frank uit: Riethoven

Ervaring met: Zorg voor ouderen

Veel dank voor de goede organisatie van de zorg voor onze ouders en de 'lieve zusters' waar mijn ouders erg aan gewend zijn geraakt. Erg prettig is ook het maandelijks overleg over de zorg waardoor wij altijd op de hoogte zijn van de situatie.

Eric uit: Helmond

Ervaring met: Hulp bij dementie

Hulp voor mijn ouders en na het overlijden van mijn vader voor mijn moeder alleen, zorg prima geregeld en geheel ontzorgend wat betreft de zorg voor mijn ouders.

Monique uit: Valkenswaard

20-11-2017

Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Ik zou adviseren om de klant nog meer begeleiding aan te bieden in de communicatie met de verzekering, m.n. ontzorgen op het gebied van declareren.
Zoals besproken lijkt het me goed om met een andere indicatie-verpleegkundige te gaan werken. Mevrouw van de Ven maakt erg veel fouten (die wij zelf hebben moeten corrigeren!). Meer focus op de patient is gewenst!