Beoordelingen Verpleeg Collectief

Monique uit: Valkenswaard

20-11-2017
8,5

Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Ik zou adviseren om de klant nog meer begeleiding aan te bieden in de communicatie met de verzekering, m.n. ontzorgen op het gebied van declareren.
Zoals besproken lijkt het me goed om met een andere indicatie-verpleegkundige te gaan werken. Mevrouw van de Ven maakt erg veel fouten (die wij zelf hebben moeten corrigeren!). Meer focus op de patient is gewenst!

Peter uit: Helmond

06-09-2017

Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

A very good service, providing excellent carers/nurses
with good admin support too

Hilgert uit: Helmond

30-08-2017

Ervaring met Verpleeg Collectief zijn heel goed als er een probleem is wordt dit tot zelfs s àvond laat nog opgelost.
Niets dan lof !!!

gerry uit: valkenswaard

30-08-2017
7,0

ervaren en betrokken.

C.AE. uit: Waalre

27-07-2017

Ervaring met: Ontlasten van partner / mantelzorg

VC is nog maar kort bij ons werkzaam. Onze indrukken zijn tot dusverre duidelijk positief. Wij hebben vertrouwen in de toekomst.

Maria Engelina uit: Heeze

24-07-2017

Ervaring met: Tijdelijke Zorg / Revalidatie

Zeer positief. Enig aandachtspunt is de kleding van een van de dames. Zij was in korte broek en t shirt hetgeen me verraste. De zorg was prima.

Alex uit: Winkel

03-06-2017

Ervaring met: Bemiddelen van zorg

Was een prima ervaring !
Mochten we nog een keer dergelijke zorg nodig hebben, dan zijn jullie de eerste die we bellen !

Renée uit: Amsterdam

01-06-2017

Ervaring met: Tijdelijke Zorg / Revalidatie

De twee weken intensieve zorg voor mijn oude zieke moeder, tussen ziekenhuis en verzorgingshuis in, was snel en prettig geregeld. Met geweldige verzorgsters die haar vlak voor haar snelle overlijden in het verzorgingshuis een relatief goede tijd met fijne gesprekken hebben bezorgd. Dank daarvoor!

Anna uit: Zeist

10-05-2017

Ervaring met: Ontlasten van partner / mantelzorg

Verpleegkundigen van het Verpleeg Collectief zijn er als ik niet aanwezig kan zijn om voor mijn man te zorgen, erg fijn om vertrouwde zorgverleners 'achter de hand' te hebben.

Cas uit: Breda

10-05-2017

Ervaring met: Zorg voor ouderen

Zorg kon snel opgestart worden nadat mijn vader thuiskwam uit het ziekenhuis en veel hulp nodig had. Prettig zorgteam en goede organisatie!