Beoordelingen Verpleeg Collectief

Ervaring met: Bemiddelen van zorg

Yvonne uit: Nijmegen

03-12-2018

Ervaring met: Zorg voor ouderen

Mijn moeder van 90 jaar had een flinke ingreep in het ziekenhuis aan haar oog (poliklinisch). Ze had verschrikkelijk veel pijn, was ongedurig en onrustig. Mijn zus en ik zijn een aantal dagen en een nacht bij haar geweest. Wij waren doodop. Een uitkomst dat er goede Nachtzorg wordt geboden door het Verpleeg Collectief!

Leo uit: Venlo-Blerick

01-12-2018

Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Uiterst zorgvuldig en bijzonder snel werd eerst een 5-uurs diens en vervolgens een 24-uursdienst opgezet met ervaren en deskundige zorgverleners (gediplomeerde verpleegkundigen). Heel professioneel allemaal.

Adri uit: Budel

29-10-2018

Nell uit: Budel

28-10-2018

Ervaring met: Zorg voor ouderen

ik heb de 24 uur zorg voor mijn tante van 92 jaar als zeer positief ervaren. bij problemen werd door het bureau meteen goed opgepakt. ieder maand hadden we een evaluatie met de leiding en diegene die mijn tante werkte.
zowel de leiding als de verpleging mijn grote dank. zij hebben er voor gezorgd dat mijn tante nog een hele mooie zomer heeft gehad in haar eigen huis

Wiebe uit: Zeist

26-10-2018

Ervaring met: Ontlasten van partner / mantelzorg

Erg enthousiast over de inzet, bekwaamheid en zorg voor mijn echtgenote en ook voor mijzelf

Els uit: Leersum

26-03-2018

Ervaring met: Ontlasten van partner / mantelzorg

Wij zijn heel erg blij en zeer tevreden met de (nacht)zorg voor mijn moeder. Wij konden met een gerust hart gaan slapen omdat we wisten dat er heel goed voor mijn moeder gezorgd werd.

07-03-2018

Huub uit: Geldrop

22-02-2018

Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Met veel empathie werd er snel gezorgd voor adequate oplossingen. Ook werd er meegedacht bij het regelen van vergoedingen en werd de eerste actie daartoe ingezet. Met name de eerste inzet van de praktische hulp bracht rust en regelmaat.

Marie - Louise uit: Wilnis

06-01-2018

Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Door de professionele zorg van het Verpleeg Collectief is de laatste fase van mijn vaders leven rustig verlopen, zonder hen hadden wij dit als familie niet op kunnen vangen, groetjes