Beoordelingen Vermeulen Bouwbedrijf

• Betrokkenheid 9,0

Marlies uit: Tilburg Ervaring met: Team onderhoud

17-01-2018
9,6

Keurige werknemers van Vermeulen aan het werk gehad ! Zeer tevreden, wel een opmerking over de zzper uit Den Haag.Kinderachtig dat deze mhr zelf niet even iets laat weten als een andere klus meer werk vraagt en je zit op hem te wachten.En andere het dan op moeten lossen.Minpuntje van deze man.

Ruben uit: Tilburg Eventuele bedrijfsnaam: tilburg Ervaring met: Team onderhoud

15-01-2018

Marian uit: Tilburg Eventuele bedrijfsnaam: Bouwbedrijf vermeulen Ervaring met: Team particulieren

15-01-2018

Ze hadden een waterleiding gemaakt die was ter plekke gemaakt.....nu nog wachten op de srucadoor en schilder.
Ik hoop dat ze het heel snel maken want wil zo niet lang blijven zitten.

Monuque uit: Tilburg Ervaring met: Team onderhoud

12-01-2018

Sandy uit: Tilburg Eventuele bedrijfsnaam: Sandy's Hairdesign Ervaring met: Team bedrijven

13-12-2017

Mijn verwachtingen werden steeds overtroffen. Niets dan lof voor Dylan, Nick en Martijn!

marco uit: breda Eventuele bedrijfsnaam: CBRE Ervaring met: Team nieuwbouw

06-12-2017
7,0

Barbara uit: Goirle Ervaring met: Team particulieren

18-10-2017

Vriendelijke en professionele mensen. Is goed mee te overleggen en af te stemmen. Ondanks dat een verbouwing altijd wat onrust met zich mee brengt, heb ik geen echte overlast ervaren.

Manfred uit: Dongen Ervaring met: Team particulieren

19-09-2017
7,6

Uiteindelijk is het goed gegaan. Alleen onze voorman is tijdens het bouwproces van ons project gehaald wat wij vrij lastig en vervelend vonden. Vermeulen vond kennelijk de eigen bedrijfskantine belangrijker dan een project bij een klant.

Kees uit: Gilze Eventuele bedrijfsnaam: van Beijsterveldt & Gommers architecten Ervaring met: Team particulieren

14-09-2017

Wij zijn tevreden over het totale verloop van de verbouwing

Ruben uit: Tilburg Ervaring met: Team onderhoud

12-09-2017
7,6

Wat gedaan is, is zeker naar tevredenheid. Alleen de laatste klussen moeten nog af worden gewerkt en ik weet helaas nog niet wanneer dat gebeurt.