Beoordelingen Vermeulen Bouwbedrijf

• Kwaliteit 8,8
  • Betrokkenheid 9,0

Barbara uit: Goirle Ervaring met: Team particulieren

18-10-2017

Vriendelijke en professionele mensen. Is goed mee te overleggen en af te stemmen. Ondanks dat een verbouwing altijd wat onrust met zich mee brengt, heb ik geen echte overlast ervaren.

Manfred uit: Dongen Ervaring met: Team particulieren

19-09-2017
7,6

Uiteindelijk is het goed gegaan. Alleen onze voorman is tijdens het bouwproces van ons project gehaald wat wij vrij lastig en vervelend vonden. Vermeulen vond kennelijk de eigen bedrijfskantine belangrijker dan een project bij een klant.

Kees uit: Gilze Eventuele bedrijfsnaam: van Beijsterveldt & Gommers architecten Ervaring met: Team particulieren

14-09-2017

Wij zijn tevreden over het totale verloop van de verbouwing

Ruben uit: Tilburg Ervaring met: Team onderhoud

12-09-2017
7,6

Wat gedaan is, is zeker naar tevredenheid. Alleen de laatste klussen moeten nog af worden gewerkt en ik weet helaas nog niet wanneer dat gebeurt.

Marian uit: Tilburg Eventuele bedrijfsnaam: Vermeulen Ervaring met: Team onderhoud

11-09-2017
6,8

Ze zijn vergeten een gat dicht te stucen onder de verwarming....verder erg jammer dat ik er zo lang op heb moeten wachten en er toch nog een gat niet dicht zit.

Rob uit: Rijen Eventuele bedrijfsnaam: Kin Pompentechniek B.V. Ervaring met: Team bedrijven

06-09-2017

Prima samenwerking, prima service.
Alles naar wens verlopen

Tim uit: Tilburg Ervaring met: Team particulieren

28-07-2017

Een geweldige aannemer! Denkt met je mee van voor tot achter, levert topkwaliteit en komt afspraken na! Zodra er iets niet naar wens was werd dit snel opgelost. Een echte aanrader voor iedereen die een verbouwing wil laten uitvoeren.

Nataschja uit: Gilzw Ervaring met: Team onderhoud

20-07-2017

Super opgelost!

C uit: Rijen Eventuele bedrijfsnaam: n v t Ervaring met: Team onderhoud

17-07-2017
8,2

Plaats van de lekkage is gerepareerd.
Moet natuurlijk nog afwachten , als het gaat regenen of het daadwerkelijk goed is gerepareerd.

Nathalie uit: Tilburg Eventuele bedrijfsnaam: Tilburg Ervaring met: Team bedrijven

07-07-2017

Van kleins af aan zolang ik jullie personeel ken nooit geen klachten gehad dus echt een top bedrijf van jullie en altijd en gezellig praatje erbij