Beoordelingen Verkeersschool Willem Verboon

16-08-2017
8,5

Ervaring met: Auto rijbewijs

Positieve ervaring:
Vier kinderen, allen de eerste keer geslaagd voor het praktijkexamen

Tips/ verbeterpunten:
Inplannen van lessen moet erg lang van te voren.

Kees uit: Sprang capelle

7,9

Ervaring met: Anders

patrick uit: Tilburg

04-08-2017

Ervaring met: Theorie voor vrachtauto of bus, Busrijbewijs (D), Praktische toets vrachtauto of bus, Toets besloten terrein vrachtauto of bus

jos thijs
geeft echt hele goede informatie
hij helpt mij als ik vragen hebt.
met jos is de les altijd gezellig.
nu ik afgelopen dinsdag ben geslaagd voor mijn
busrijbewijs vindt ik het jammer dat ik geen les meer heb van jos.

Tips/ verbeterpunten:
als jullie voor volgend jaar weer genomineerd
zijn voor de beste rijschool van nederland
laat het mij weten dan stem ik op jullie.
en als jullie flyer maken en in de
stads-streekbussen te hangen om nog meer stemmen in te winnen want deze keer is het gemeen gegaan vindt ik.

Jaap uit: Zaltbommel

7,3

Ervaring met: Vrachtwagen rijbewijs

mark uit: Oosterhout

25-07-2017

Ervaring met: Vrachtwagen rijbewijs, Rijbewijs E achter C, Praktische toets vrachtauto of bus, Toets besloten terrein vrachtauto of bus

Calvin uit: Eindhoven e.o

21-07-2017
7,0

Ervaring met: Busrijbewijs (D), Praktische toets vrachtauto of bus, Toets besloten terrein vrachtauto of bus

Positieve ervaring:
In eerste instantie een instructeur gehad die voor mijn gevoel de zzmu methode hanteert (zoek zelf maar uit) waar ik mij later over zou beklagen in een recensie (over Jos)

1 dag voor mijn examen proef examen, gebeurde er wat ik verwachtte want ik wist bijna niks over het voertuig, behalve waar de nood hamers, slaapcabine en brandblusser zat, waardoor ik dichtklapte.

Hans heeft hier meteen werk van gemaakt en alles op alles gezet om mij 1 dag voor het examen nog bij te Schaven.

De dag van examen zelf heeft willem nog een oud rij instructeur ton ingezet om mij bij te schaven,
Hoewel ik in eerste instantie gespannen mijn 2,5 uur rijles Inging, ging ik dankzij ton en hans mijn examen rustig in.

Omdat deze 2 heren Hans en ton een schuurmachine hebben gezet op deze ruwe diamant wist ik de rust te bewaren en daardoor een veilige(re) rit neer te zetten waardoor ik met hak over de sloot geslaagd ben.

Tips/ verbeterpunten:
Hoewel ik misschien eerder had moeten reclameren is het misschien verstandig om dit tussentijdse toets die ik voor mijn examen kreeg door een andere instructeur eerder te plannen bv na 2/3 dagen Les, zodat die kwaliteit van Les geven die ik 1 dag voor mijn examen kreeg gewaarborgd kan blijven

Wel met de opmerking/kant tekening dat mijn aanvraag een spoed aanvraag betrof en ik niet weet of ze dit al uitvoeren bij normale aanvragen.

Adil uit: Bred

19-07-2017

Ervaring met: Theorie voor vrachtauto of bus, Vrachtwagen rijbewijs, Toets besloten terrein vrachtauto of bus

Positieve ervaring:
Je kunt niet beter treffen

Bertus uit: Raamsdonksveer

11-07-2017