Beoordelingen Verkeersschool Willem Verboon

Ferrie uit: Tilburg

17-02-2018

Ervaring met: Busrijbewijs (D), Toets besloten terrein vrachtauto of bus

Positieve ervaring:
Wolfert hartelijk dank voor de strakke planning, en Henk ik heb het echt met jou getroffen! Jouw militaire discipline en scherpte heeft ervoor gezorgd dat ik in korte tijd ben geslaagd. Ton jij bedankt voor de praktijk code 95 en die ene les in de spits! Goed bedrijf, door fantastische mensen!

willem uit: Dinteloord

17-02-2018
8,5

Ervaring met: Voertuigbeheersing motor AVB, Verkeersdeelneming motor AVD, Theorie voor vrachtauto of bus, Vrachtwagen rijbewijs

Martien uit: Dongen

10-02-2018
7,7

Ervaring met: Vorkheftruck/Reachtruck

Positieve ervaring:
ondanks de grootte van de groep (8 personen) voldoende aandacht voor individuele aandachtspunten daar waar ze nodig waren! Wat ik ook heel belangrijk vond was dat de focus op de veiligheid ligt!

Tips/ verbeterpunten:
Ben er wel van overtuigd dat voor een kandidaat met totaal geen ervaring en/of gevoel omtrent de te leren praktijk een kleinere klas beter was geweest!
Helaas tot twee keer toe was het verkeerd gegaan met de inschrijving! In het mail-verkeer en de bevestiging was de eerste lesdag op donderdag 1 februari en de tweede op woensdag 7 februari, zowel in de mail bij mij thuis als bij mijn werkgever! Blijkbaar was het hier verkeerd gegaan want op donderdag 25 januari werd er contact opgenomen door U waarom ik niet op de cursus was? De tweede cursusdag, woensdag 7 februari, stonden ik en een andere kandidaat niet op de lijst waardoor de groep groter werd!

Dennis uit: TILBURG

08-02-2018

Ervaring met: Theorie voor vrachtauto of bus, Vrachtwagen rijbewijs, Rijbewijs E achter C, Praktische toets vrachtauto of bus, Toets besloten terrein vrachtauto of bus

Positieve ervaring:
Erg fijne rijschool met hele toffe instructeurs.

Jeremy uit: Tilburg

08-02-2018

Ervaring met: Busrijbewijs (D)

Richard uit: Rijen

02-02-2018
8,2

Ervaring met: Voertuigbeheersing motor AVB, Verkeersdeelneming motor AVD

Britt uit: Hank

29-01-2018

Ervaring met: Brommer rijbewijs

Positieve ervaring:
Fijne rijschool,om te lessen ,ook fijn kleine groep,om te oefenen,en daarna af te rijden met scooter.

Chris uit: Oosterhout

25-01-2018

Ervaring met: Auto rijbewijs, Vrachtwagen rijbewijs, Praktische toets vrachtauto of bus, Toets besloten terrein vrachtauto of bus

Positieve ervaring:
In 2000 rijbewijs B al behaald in G'Berg. Maar inmiddels is deze rijschool uitgegroeid tot een groot bedrijf.

Desondanks een fijne rijschool gebleven, no nonsense. Aardige mensen op de planning, de instructeurs die ik heb gehad waren ook allemaal prima.

Mark, Martijn en Leo bedankt voor alles!

Corne uit: Roosendaal

22-01-2018
7,6

Ervaring met: Auto rijbewijs

Tips/ verbeterpunten:
rugleuning was niet ideaal in de Yaris