Beoordelingen Verkeersschool Wesseldijk

Robin uit: Culemborg

05-12-2018

Ervaring met: Vrachtauto C, Theorie

Positieve ervaring:
In 1 keer geslaagd voor theorie en praktijk dankzij de kunde van Wesseldijk. Fijne en vakbekwame instructeurs. Nogmaals bedankt mannen en met name Joost van Thij !

Duran uit: Bussum

04-12-2018
1,0

Ervaring met: Vrachtauto met aanhanger C/E

Positieve ervaring:
Geen positieve ervaring. ze hebben zonder mijn toestemming reservering geplaats op cbr waar door ik geen examen kan afleggen bij mijn eigen rijschool. Echt dramatische.

Nele uit: Malden

27-11-2018

Ervaring met: Theorie

Positieve ervaring:
Ik heb duidelijke lessen gehad, alles werd goed uitgelegd. Lessen afzeggen of verzetten ging vrij makkelijk. Alles moest wel via de rijschool, maar dat was geen probleem. De instructeur was goed, had zelf veel ervaring en kon het goed overbrengen.

Jeroen uit: Deest

06-11-2018
9,8

Ervaring met: Code 95 , Vrachtauto C, Vrachtauto met aanhanger C/E, Theorie

Positieve ervaring:
Van banketbakker naar vrachtwagenchauffeur! Allemaal perfect begeleid. Wil vooral Joost en Sandy bedanken voor de goede lessen die ik heb gehad. Duidelijke uitleg en geduld en ook was er plaats voor gezelligheid in de vrachtwagen! Ik kan Wesseldijk zeker aanbevelen!

Jacqueline uit: Elst

23-10-2018

Ervaring met: Vrachtauto C

Positieve ervaring:
Gisteren in een keer geslaagd voor mijn C1 rijbewijs. Joost bedankt voor je coaching helemaal TOP!!! Super bedank en tot de C1

Jacqueline

Paul M J uit: Wageningen

21-08-2018
7,5

Ervaring met: Vrachtauto C

Positieve ervaring:
Felix heeft mij duidelijk de de fijne kneepjes uitgelegd.

Michael uit: Arnhem

18-08-2018
9,6

Ervaring met: Code 95 , Vrachtauto C

Positieve ervaring:
Prettig en gezellige rijschool met een woord:
GESLAAGD

Tonnie uit: Grave

18-08-2018

Ervaring met: Heftruck

Positieve ervaring:
Hele fijne geslaagde dag gehad met Peter, m'n instructeur. Hij heeft een goede vakkennis, legt alles goed uit, geduldig en is zeer vrolijk. Toppie Peter. Je kunt hem alles vragen wat de dag zeer geslaagd maakt. Deze dag vliegt voorbij. Echt een aanrader.

Daniel uit: Wijk bij Duurstede

15-08-2018

Ervaring met: Aanhangwagen

Positieve ervaring:
BE rijbewijs gehaald in 1 dag! met dank aan Jos super instructeur.

Marleen uit: Nijmegen

14-08-2018
9,5

Ervaring met: Heftruck

Positieve ervaring:
Zeer prettige instructie en van goede kwaliteit