Beoordelingen Verkeersschool Wesseldijk

Marco uit: Wijchen

17-04-2019
9,7

Positieve ervaring:
Erg geholpen om mijn BE-rijbewijs te halen. Even terug naar de basis van het rijden. Erg plezierig en weer veel geleerd. Ga nu met een gerust hart op vakantie. Jeroen, Kevin en Jos bedankt

Johnny uit: Ewijk

13-04-2019
9,5

Positieve ervaring:
Heb mijn BE rijbewijs behaald met fijne instructies en duidelijkheid van Jos.

Diana uit: Hellouw

28-02-2019
9,6

Positieve ervaring:
De rijles was erg leerzaam. De instructeur heeft duidelijke instructies gegeven, was erg vriendelijk en prettig in de omgang. Hierdoor was het volgen van de rijles ontspannen en heb ik veel kunnen leren. De instructeur heeft goede feedback gegeven.

Folkert uit: Deest

20-02-2019

Positieve ervaring:
Dagopleiding BE gedaan. Ik vond de begeleiding erg goed. Een persoonlijke aanpak waarbij je klaar wordt gestoomd voor het examen.

Daniël uit: Gennep

05-02-2019

Ervaring met: Autobus

Positieve ervaring:
Rijbewijs B gehaald met dank aan de lessen van Jan. Een rijinstructeur die de tijd neemt om zijn leerling verkeersinzicht bij de brengen. Tijdens de lessen is er een prettige sfeer. De verbeterpunten worden op een begrijpelijke manier aan de leerling uitgelegd. Mede door zijn ervaring is Jan een top instructeur. Een aanrader!

Frank uit: Wageningen

18-01-2019

Positieve ervaring:
Fijne instructeur en lesplanners die met je meedenken.

Thijs uit: Dieren

20-12-2018

Ervaring met: Code 95 , Vrachtauto C, Vrachtauto met aanhanger C/E

Positieve ervaring:
De lessen van Bart waren erg leerzaam. Gezellige, maar ook vooral leerzame lessen. Écht een rijschool die ik graag zou aanbevelen bij anderen. Bart, bedankt!

Robin uit: Culemborg

05-12-2018

Ervaring met: Vrachtauto C, Theorie

Positieve ervaring:
In 1 keer geslaagd voor theorie en praktijk dankzij de kunde van Wesseldijk. Fijne en vakbekwame instructeurs. Nogmaals bedankt mannen en met name Joost van Thij !

Duran uit: Bussum

04-12-2018
1,0

Ervaring met: Vrachtauto met aanhanger C/E

Positieve ervaring:
Geen positieve ervaring. ze hebben zonder mijn toestemming reservering geplaats op cbr waar door ik geen examen kan afleggen bij mijn eigen rijschool. Echt dramatische.

Nele uit: Malden

27-11-2018

Ervaring met: Theorie

Positieve ervaring:
Ik heb duidelijke lessen gehad, alles werd goed uitgelegd. Lessen afzeggen of verzetten ging vrij makkelijk. Alles moest wel via de rijschool, maar dat was geen probleem. De instructeur was goed, had zelf veel ervaring en kon het goed overbrengen.