Beoordelingen Verkeersschool Istha

Hans uit: 't Zand

12-11-2017

Ervaring met: Motor A

Positieve ervaring:
Erg blij met mijn enthousiaste motorinstructeur Peter. Een echte motorliefhebber.

Patrick uit: Den Burg

08-11-2017

Ervaring met: Personenauto B, 2 to drive, begeleid rijden, Personenauto Automaat

Positieve ervaring:
Ik heb een fijne tijd gehad tijdens de lessen en alles daar om heen. Ook ben ik goed geholpen met mijn theorie examen omdat jullie goede lessen geven. Het is trouwens ook een mooie lesauto.

Jack uit: Anna Paulowna

07-11-2017
7,6

Ervaring met: Personenauto B

Positieve ervaring:
Ik heb een goede rijervaring opgedaan op de rijschool en al mijn vragen die ik had werden goed en duidelijk beantwoord

Tips/ verbeterpunten:
persoonlijk zou ik 90 minuten fijner vinden omdat ik me dan minder lang hoef te focussen achter elkaar

Dennis uit: Anna Paulowna

05-11-2017

Ervaring met: Aanhangwagen B/E

Positieve ervaring:
De cursus was erg leuk en Stevan gaf duidelijke uitleg. Ondanks ik al jaren met aanhanger en caravan rijd, toch nog veel opgestoken! Kort gezegd, het was top!!

Tips/ verbeterpunten:
Misschien lesmateriaal (tekeningen etc.) digitaliseren. Zelf vond ik het niet hinderlijk. Echter zou ik het zelf wel digitaal maken.

Emmeke uit: Wieringerwerf

04-11-2017

persoonlijk contact

Tips/ verbeterpunten:
na een persoonlijk gesprek met de instructeur gingen de lessen beter en was er meer begrip voor de persoonlijke situatie.

Boyd uit: Nieuwe Niedorp

30-10-2017
7,1

Ervaring met: Trekker (T)

Positieve ervaring:
Ik vond het mooi gaan toen ik eindelijk bezig was.

Tips/ verbeterpunten:
Ik had me in juli opgegeven toen direct aan me theorie die in 1x gehaald toen wilde ik me lessen inplannen en kon het niet eerder als 2 maanden ik snap dat het druk is maar ik vond het wel heel lang.

Zita uit: Schagen

25-10-2017