Beoordelingen Verkeersopleidingen Proficiat

10-10-2017

Mark uit: baarle-nassau

07-09-2017

Ervaring met: Rijopleidingen

Rijschool proficiat dit is voor mij de beste rijschool ooit, ik ben 4 jaar geleden begonnen met lessen maar steeds gestopt.
Weer begonnen met te lessen bij div andere rijscholen tot ik bij proficiat kwam.
Meteen leuke aan de telefoon en alles gelijk gepland met doel mijn examen zo snel mogelijk te doen.
Dit was ook meteen mogelijk ik had een afspraak binnen 1 week voor mijn praktijk 12 lessen gevolgd en geslaagd met dank aan rijschool proficiat jullie zijn echt toppers bedankt voor de leuke en zeer goede lessen stefan.
Tot snel voor mijn motor rijbewijs!!

Tessa uit: Eindhoven

Nora uit: Ijmuiden

20-05-2017
5,6

Ervaring met: Rijopleidingen

Na 3 keer afrijden nog niet geslaagd. Ligt natuurlijk deels aan mijzelf maar ik leg de schuld ook bij de rijschool. Hoe kan je iemand gaan laten afrijden die overduidelijk nog niet genoeg ervaring heeft. Twee rijleraren gehad de eerste was heel aardig maar gaf niet echt goed les. De tweede leraar was stukke beter maar dusdanig niet goed genoeg om mij te helpen.

Rene uit: noordwijkerhout

19-05-2017

Ervaring met: Nascholing Code 95

ik heb het positief ervaren en denk dat deze mogelijkheid voor veel mensen net als ik die wat minder goed kunnen leren en zich kunnen concentreren of onthouden hier heel veel aan hebben

Fleur uit: Velserbroek

19-05-2017