Beoordelingen Verkeersopleidingen Jan ter Beek

• Instructeur 9,1

Rick uit: Blaricum

29-01-2019

Algemene ervaring:
Top rijschool, doen alles om jou te laten slagen met goeie en leuke rij instructeurs.

Gerben uit: Muiden

09-01-2019
4,3

Ervaring met: Motor rijbewijs

Algemene ervaring:
Helaas bood deze rijschool geen oplossing ivm zieke rijinstructeurs. Hierdoor had ik heel lang moeten wachten op herexamen. Dankzij concurrent te Hilversum in korte termijn veel bijgeleerd en snel kunnen afrijden met positief resultaat.

Iduna uit: Blaricum

19-12-2018

Algemene ervaring:
Ik vond het leuke, educatieve rijlessen! De sfeer was prettig en ik heb veel van u geleerd. Heel erg bedankt voor alles!

Laura uit: Blaricum

18-12-2018
9,8

Liselotte uit: Bussun

11-12-2018

Algemene ervaring:
Had vorig jaar een hele nare rijinstructeur waardoor ik heel onzeker achter het stuur zat. Ben daarom geswitched naar rijschool Jan ter Beek en ik had geen betere keuze kunnen maken. Bij mijn instructeur Hans (Janssen) voelde ik me direct prettig in de auto door zijn vele grapjes en relaxde houding. Hierdoor groeide het zelfvertrouwen en plezier in het rijden vanzelf. Ook een hele prettige auto.

Mireille uit: Bussum

06-12-2018

Algemene ervaring:
Hans is een fantastische (de beste) rijinstructeur!! Dankzij hem ben ik vandaag toch geslaagd na 2 keer zakken. Ik ga onze leuke en grappige lessen echt missen! Je hebt me zelfvertrouwen gegeven wat ik helemaal kwijt was.

Megan uit: Bussum

29-11-2018

Algemene ervaring:
Net in 1 keer geslaagd voor mn rijexamen. Hans is egt een topper! Een rij instructeur die je alles leert, in je gelooft en vertrouwen in je heeft! Beter kan je niet hebben. Bedankt voor alles wat je me heb geleerd ik ga de rijlessen en gezelligheid missen!

Charlotte uit: Hilversum

23-11-2018

Algemene ervaring:
In 1 woord: super! Hans J. was mijn rij-instructeur en heeft mij voldoende ruimte en rust gegeven maar ook meer zelfvertrouwen. Ik vind het een prettig mens, ik heb veel van hem geleerd, hij is geduldig en als ik iets niet begreep legde hij het rustig nog 3 keer uit. Je merkt echt dat hij het heel belangrijk vindt dat je, je op je gemak voelt en alles goed begrijpt. Ook had hij goede parkeer 'trucjes', ik kijk er naar uit die vlug toe te passen. Vandaag ben ik namelijk in 1 keer geslaagd! Hans, ontzettend bedankt! Je bent een topper!

Ps ik heb ook een paar keer contact gehad met het kantoor over de betaling en het praktijkexamen plannen. Dat was ook keurig naar wens!

Lara uit: Huizen

20-11-2018

Ervaring met: Personenauto rijbewijs, Theorie

Mieke uit: Nederhorst den Berg

30-10-2018

Algemene ervaring:
Hele fijne lessen gehad!! Heel goed geleerd zelfstandig te rijden en op eigen houtje keuzes te maken. Zelfs om 8u 's ochtends als je nog geen koffie op had wist je nog gezellig te zijn, dankjewel Hans!! Ik ga met heel veel plezier alleen de weg op !