Beoordelingen Verkeersopleidingen Jan ter Beek

max uit: naarden

22-02-2018

Ervaring met: Personenauto rijbewijs, Theorie

Algemene ervaring:
goed geregeld, snel geholpen, duidelijke planning, gewoon top !!!

Gilles uit: Naarden

20-02-2018
7,8

Algemene ervaring:
Goed geregeld, duidelijke lessen en goede planning

julian uit: almere

08-02-2018
9,7

Ervaring met: Theorie

Algemene ervaring:
Maarten is een goede en duidelijke instructeur. Hier heb je grote kans op slagen!

Melanie uit: Kortenhoef

08-02-2018

Algemene ervaring:
Ik wil Hans heel erg bedanken voor alle leuke en leerzame lessen. Het was altijd erg leuk en konden praten over alles. Altijd te horen gekregen meer kijken en scannen, maar ik hierdoor ben ik wel geslaagd! Vind het erg jammer dat ik de rijlessen moet gaan missen!

Jeroen uit: Blaricum

06-02-2018

Algemene ervaring:
De manier van uitleggen en tips geven komt zeer natuurlijk over. Verder zorgt Hans er voor dat je je altijd veilig voelt, wat leid tot een snelle voortgang.

Madelief uit: Nederhorst den Berg

01-02-2018

Algemene ervaring:
Ik wil Hans heel erg bedanken voor de gezellige en leerzame tijd. Toen ik Hans als instructeur kreeg voelde het meteen goed. Met zijn rustige houding en humor heeft hij mij veel geleerd. Toen ik hoorde dat ik geslaagd was, was ik enorm blij maar vond ik het ook jammer dat ik de lesuren met Hans nu moet gaan missen. Ik raad aan iedereen rijschool Jan ter Beek aan en uiteraard instructeur Hans Janssen. Bedankt voor alles, het rijden was een feestje!

Kimmy uit: Nederhorst den berg

26-01-2018

Ervaring met: Bromfiets rijbewijs, Personenauto rijbewijs

Algemene ervaring:
Hans is een topper. Zo'n fijn en eerlijk persoon om les van te krijgen. Zijn manier van lesgeven heeft voor mij echt gewerkt. Hij blijft altijd rustig en geduldig, en het is ook nog eens hartstikke gezellig. Hans ziet precies wat je valkuilen zijn, en zorgt dat je het snapt en verbetert. Soms de nodige peptalks op het juist moment,top. Super blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij jullie te gaan lessen.

Bente uit: Blaricum

17-01-2018

Algemene ervaring:
Ik vond het leuke en leerzame lessen!
Hij legt alles goed uit.

Alexander uit: Eemnes

10-01-2018

Algemene ervaring:
Top rijinstructeur geeft goede tips en laat je goed vooruit denken! wat ik ook goed vond is dat hij een tablet bij zich heeft hoe die alle verkeers omstandigheden goed kan uitleggen.

Joost uit: Kortenhoef

05-01-2018