Beoordelingen Verkeersopleidingen Jan ter Beek

Isa uit: Bussum

14-06-2018

Ervaring met: Personenauto rijbewijs, Theorie

Algemene ervaring:
Na wisselen van rijinstructeur hele fijne lessen gehad met Barend! Ik heb veel mogen leren van iemand die er super veel ervaring mee heeft.Ik wil Barend ontzettend bedanken voor de gezellige lessen en de wijsheid!

Cato uit: Bussum

05-06-2018

Nina uit: Naarden

03-05-2018

Ervaring met: Personenauto rijbewijs, Theorie

Sabine uit: Weesp

24-04-2018

Algemene ervaring:
Ik vond het altijd gezellig in de auto en heb veel geleerd!

Yannick uit: Huizen

19-04-2018

Algemene ervaring:
Ik heb rijden bij Jan ter Beek als een goede ervaring beschouwen. Hans Janssen heeft mij enorm goed geholpen, doormiddel van positieve en feedback over dingen goed gingen en andere dingen die beter konden. Wel was er altijd een goede sfeer aan boord wat het lessen erg aangenaam maakte. Kortom, Hans Janssen is een legend en heeft het top gedaan.

Gr yannick van Zee

Joost uit: Eemnes

05-04-2018

Algemene ervaring:
Hans Janssen is een heel goede en leuke instructeur. Hij legt alles goed uit en het is altijd leuk om te lessen. Ik ben 2 keer in Amsterdam geweest en we zijn een keer door de McDrive gereden. Top.
Edith van de administratie heeft ook altijd alles goed geregeld.
Ook de theorielessen zijn een echte aanrader, Maarten ter Beek doet dat echt heel leuk.
Kortom, de 10 is echt verdiend.

Linzy uit: Huizen

29-03-2018

Algemene ervaring:
Het was erg fijn om met Hans Jansen en Jayjay te lessen. Het was gezellig en serieus te gelijk.

Daniƫl uit: Hilversum

28-03-2018

Algemene ervaring:
Ik heb erg fijne lessen gehad met Hans. Veel grappen, maar tegelijkertijd altijd serieus.

Emma uit: Bussum

23-03-2018

Algemene ervaring:
Ik heb het erg naar mijn zin gehad en ik heb met de juiste leeromgeving alle aspecten behandeld die nodig zijn om in het verkeer te kunnen deelnemen, en Jayjay heeft daar zeker voor gezorgd.

Annefleur uit: Bussum

22-03-2018

Algemene ervaring:
Fijne rijschool, persoonlijke betrokkenheid en tot slot een briljante, ervaren en zeer goede rij-instructeur! In het bijzonder een dikke pluim voor Hans en Edith!