Beoordelingen Verkeersopleidingen Jan ter Beek

• Instructeur 9,1

Liselotte uit: Bussun

11-12-2018

Algemene ervaring:
Had vorig jaar een hele nare rijinstructeur waardoor ik heel onzeker achter het stuur zat. Ben daarom geswitched naar rijschool Jan ter Beek en ik had geen betere keuze kunnen maken. Bij mijn instructeur Hans (Janssen) voelde ik me direct prettig in de auto door zijn vele grapjes en relaxde houding. Hierdoor groeide het zelfvertrouwen en plezier in het rijden vanzelf. Ook een hele prettige auto.

Mireille uit: Bussum

06-12-2018

Algemene ervaring:
Hans is een fantastische (de beste) rijinstructeur!! Dankzij hem ben ik vandaag toch geslaagd na 2 keer zakken. Ik ga onze leuke en grappige lessen echt missen! Je hebt me zelfvertrouwen gegeven wat ik helemaal kwijt was.

Megan uit: Bussum

29-11-2018

Algemene ervaring:
Net in 1 keer geslaagd voor mn rijexamen. Hans is egt een topper! Een rij instructeur die je alles leert, in je gelooft en vertrouwen in je heeft! Beter kan je niet hebben. Bedankt voor alles wat je me heb geleerd ik ga de rijlessen en gezelligheid missen!

Charlotte uit: Hilversum

23-11-2018

Algemene ervaring:
In 1 woord: super! Hans J. was mijn rij-instructeur en heeft mij voldoende ruimte en rust gegeven maar ook meer zelfvertrouwen. Ik vind het een prettig mens, ik heb veel van hem geleerd, hij is geduldig en als ik iets niet begreep legde hij het rustig nog 3 keer uit. Je merkt echt dat hij het heel belangrijk vindt dat je, je op je gemak voelt en alles goed begrijpt. Ook had hij goede parkeer 'trucjes', ik kijk er naar uit die vlug toe te passen. Vandaag ben ik namelijk in 1 keer geslaagd! Hans, ontzettend bedankt! Je bent een topper!

Ps ik heb ook een paar keer contact gehad met het kantoor over de betaling en het praktijkexamen plannen. Dat was ook keurig naar wens!

Lara uit: Huizen

20-11-2018

Ervaring met: Personenauto rijbewijs, Theorie

Mieke uit: Nederhorst den Berg

30-10-2018

Algemene ervaring:
Hele fijne lessen gehad!! Heel goed geleerd zelfstandig te rijden en op eigen houtje keuzes te maken. Zelfs om 8u 's ochtends als je nog geen koffie op had wist je nog gezellig te zijn, dankjewel Hans!! Ik ga met heel veel plezier alleen de weg op !

Isabella uit: Bussum

27-10-2018

Algemene ervaring:
Hele fijne lessen bij Hans Janssen gehad!

Boaz uit: Bussum

25-10-2018
9,5

Ervaring met: Personenauto rijbewijs, Theorie

Algemene ervaring:
Hans is een goede rijleraar en een ontzettend gezellige man die straight to the point uitlegt en lesgeeft. Hans heeft altijd mooie praatjes en geen rijles is ongezellig met hem. Dus naast het goed en duidelijk uitleggen is het heel erg fijn dat je een rijleraar hebt die gewoon goed is in de communicatie. Ook als je bij een lesje een uurtje later of eerder beter uitkomt dan is hem even appen of bellen geen probleem en vaak regelt hij het ook nog. Verder is Jan ter Beek fijn in de omgang en is de theoriecursus die zij aanbieden prima.

Britt uit: Blaricum

24-10-2018
8,5

Algemene ervaring:
Ik heb een super fijne gezellige tijd gehad en veel geleerd!

David uit: Naarden

17-10-2018