Beoordelingen Verkeersopleidingen Jan ter Beek

Priscilla uit: Bussum

16-08-2018
9,8

Algemene ervaring:
Hans is een toppertje! Leuke rijlessen gehad!

Sara uit: Baarn

19-07-2018

Algemene ervaring:
Ik heb met heel veel plezier gelest bij Jan ter Beek en zal de rijlessen gaan missen.

Josephine uit: Bussum

16-07-2018

Jolijn uit: Naarden

12-07-2018

Algemene ervaring:
Het was altijd super gezellig met Jay-Jay in de auto!

Martijn uit: Nederhorst den Berg

11-07-2018
9,8

Algemene ervaring:
Goeie rijschool en erg leuke instructeurs. Ik heb een leuke tijd met Hans gehad ookal was die maar kort. Veel geleerd en ook nog veel gelachen en uiteraard niet te vergeten het wekelijkse praatje over de F1 van dat betreffende weekend. Fons wil ik ook bedanken hij was dr man die mij de beginnende stappen heeft laten zetten, hij heeft me laten vallen om me vervolgens weer te helpen met opstaan en te voorkomen om deze fout nog een keer te maken.

Hans en Fons hartelijk bedankt en ik zal dit nooit vergeten!!

Ilse uit: Eemnes

10-07-2018

Ervaring met: Personenauto rijbewijs, Theorie

Algemene ervaring:
Super fijne rijschool, een hele goede instructeur en leuke lessen! Ik zou zeker aanraden om te gaan lessen bij Jan ter Beek. Ik heb er een hele fijne tijd gehad en dankzij mijn instructeur in 1x mijn rijbewijs gehaald.

Algemene ervaring:
Zenuwen zenuwen. Ik voor het eerst in de auto. Gaat vast niks worden. Maar daar was Hans, held. Alles komt goed, rust bewaren, kijken, plan maken, uitvoeren en controleren. Thats it. Geen probleem van gaan maken heb je niet nodig. Oke hans zei ik. Maar goed, dat moest nog een aantal keer worden herhaald, ongeveer 100, 150 keer? Maar dankzij Hans, held, ben ik geslaagd! Ik wil je bedanken voor alles wat je voor mij hebt gedaan en dat je mij gerust hebt gesteld op momenten dat ik dacht ohjee en nu...? Je bent een topper! Ik beveel je aan iedereen aan, echt! Ohja en een kanttekening om jullie over te halen, hij is zelfs bereid om op zijn vrije dag een examen af te nemen, hoe attent is dat? Je bent een held! Zonder jou was het niet gelukt!

Maud uit: Weesp

02-07-2018
9,5

Algemene ervaring:
Ik heb goede en leuke lessen gehad! Ik wil Hans nog even bedanken voor alle leerzame uren!