Beoordelingen Verkeersopleidingen Jan ter Beek

• Instructeur 9,1

Noor uit: Bussum

04-10-2018

Algemene ervaring:
Ik ben zeer tevreden over deze rijschool! De cursus van het theorie-examen was top en de rijlessen waren ook top! Ik heb met veel plezier bij jullie gereden!

Dennis uit: Naarden

01-09-2018

Algemene ervaring:
Ik heb mijn rijbewijs gehaald hier bij Jan Ter Beek, ik heb de leukste tijd achter het stuur gezeten afgelopen zomer. Ik heb met ups and downs mezelf weten te overwinnen en ik heb kunnen laten zien dat ik het kan. Met de leuk georganiseerde busreis naar utrecht voor mijn autotheorie was niks mis mee. Ik kon lekker mijzelf zijn in de auto en altijd een pretje maken. Kortom, heel erg bedankt

Suzanne uit: Bussum

31-08-2018

Algemene ervaring:
Had een top ervaring! Hans is ongelofelijk lief en een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs wil halen! Had geen betere ervaring kunnen wensen!

Maud uit: Weesp

27-08-2018

Algemene ervaring:
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs en ik ben echt super blij! maar aan de andere kant vind ik het ook erg jammer dat ik dit hoofdstuk van de rijopleiding moet afsluiten. Ik heb namelijk echt een super gezellige maar vooral leerzame rijlessen gehad van Hans Janssen. Na de eerste rijles was er al gelijk een klik en dat was voor mij erg fijn, fouten werden zeker gemaakt, maar volgens Hans zou het allemaal goed komen en dat is vandaag wel gebleken! Ook super bedankt Daniƫlle voor je goede service. Groetjes Maud!

Priscilla uit: Bussum

16-08-2018

Algemene ervaring:
Hans is een toppertje! Leuke rijlessen gehad!

Sara uit: Baarn

19-07-2018

Algemene ervaring:
Ik heb met heel veel plezier gelest bij Jan ter Beek en zal de rijlessen gaan missen.

Josephine uit: Bussum

16-07-2018

Jolijn uit: Naarden

12-07-2018

Algemene ervaring:
Het was altijd super gezellig met Jay-Jay in de auto!

Martijn uit: Nederhorst den Berg

11-07-2018

Algemene ervaring:
Goeie rijschool en erg leuke instructeurs. Ik heb een leuke tijd met Hans gehad ookal was die maar kort. Veel geleerd en ook nog veel gelachen en uiteraard niet te vergeten het wekelijkse praatje over de F1 van dat betreffende weekend. Fons wil ik ook bedanken hij was dr man die mij de beginnende stappen heeft laten zetten, hij heeft me laten vallen om me vervolgens weer te helpen met opstaan en te voorkomen om deze fout nog een keer te maken.

Hans en Fons hartelijk bedankt en ik zal dit nooit vergeten!!

Ilse uit: Eemnes

10-07-2018

Ervaring met: Personenauto rijbewijs, Theorie

Algemene ervaring:
Super fijne rijschool, een hele goede instructeur en leuke lessen! Ik zou zeker aanraden om te gaan lessen bij Jan ter Beek. Ik heb er een hele fijne tijd gehad en dankzij mijn instructeur in 1x mijn rijbewijs gehaald.