Beoordelingen Verkeersopleidingen Jan ter Beek

Elena uit: Hilversum

19-04-2019
9,8

Algemene ervaring:
Het halen van mijn rijbewijs bij Jan ter Beek was een aangename ervaring. Door mijn instructeur Hans heb ik zelfverzekerd leren rijden. Dankzij zijn kennis, goede tips, rustige uitstraling en bijzondere muzikale vergelijkingen ben ik klaar om zelf de weg op te gaan. Bovendien waren alle lessen ontzettend gezellig, wat wil je nog meer?

Fleur uit: Huizen

12-04-2019

Algemene ervaring:
Hoera,Hoera. Ik ben in geslaagd en dat na de eerste keer! Dit mede dankzij de inzet en vakkundigheid van mijn rij-instructeur Hans Janssen. Vriendelijk en behulpzaam manoeuvreert hij je de les door, altijd anticiperend op wat er gebeurd. Hij heeft het voor elkaar gekregen om mij te laten slagen, echt een top instructeur. Hans, nogmaals bedankt.
Fleur

Heel goed!

Vera uit: Huizen

03-04-2019

Algemene ervaring:
Ik heb jaren geroepen dat ik niet zou kunnen autorijden omdat ik te onzeker, te bang en te verstrooid zou zijn. Uiteindelijk toch de stap genomen en het aangedurfd. Ik wist dat het niet makkelijk zou zijn, maar dankzij de kennis en steun van Hans is het me dan toch gelukt. Hans, wat heb ik toch veel aan je lessen gehad. Je begrip en geduld, ook in moeilijke tijden, hebben me zo enorm geholpen. Ik heb het gevoel dat ik ben gegroeid en sterker in mijn schoenen sta. Niet alleen als automobilist, maar ook als mens. Dus Hans en de rijschool, bedankt voor alles!

Lana uit: Weesp

22-03-2019

Algemene ervaring:
Wat heb ik een gezellige tijd gehad tijdens het rijden met Hans. Van lekkere lange stukken op de snelweg naar de kleine wijkjes in. En dan nu ineens is het voorbij, wat is de tijd snel gegaan! Bedankt voor alles! Groet, Lana

Brian uit: Bussum

21-03-2019

Algemene ervaring:
Ik heb een hele positieve ervaring gehad met de rijschool Jan Ter Beek. Na theoriecursus heb ik in één keer mijn theorie gehaald en ook mijn praktijk in één keer binnen gescoord. Dit is zeker te danken aan mijn rij instructeur, Hans Janssen! Tijdens de lessen heb ik niet alleen al het benodigde geleerd, maar ook tijdens dit veel gelachen! Het waren leuke lessen om de dag mee te beginnen. Dit was voor mij zeker een factor dat het me goed afging aangezien ik er door Hans ook plezier in had!

josephine uit: Bussum

20-03-2019

Algemene ervaring:
Hans is een topper. Na 3x gezakt te zijn door faalangst gaf hij niet op, en kwam telkens met nieuwe ideeen hoe ik de volgende keer wel zou kunnen slagen. En met succes! Want vandaag heb ik mijn rijbewijs gehaald. Hans wist precies waar ik de fout ik ging en waarom en hoe ik dat beter kan doen. Een echte aanrader mocht je opzoek zijn naar een rij instructeur (en je hebt faalangst). Ontzettend leuke lessen want hans houdt ook van een praatje, maar vooral ook leerzaam!!

Maurits uit: Muiderberg

19-03-2019

Charlotte uit: Laren

14-03-2019
7,8

Algemene ervaring:
Dankzij Hans in 1x geslaagd. Hij verminderde mijn stress zorgde voor veel rust in de auto, wat nog een hele opgave is bij mij.