Beoordelingen Verisure

8,5

H uit: Mierlo

14-12-2017

Ervaring met: Verisure Comfort

We zijn zeer tevreden. De app heeft het goede gebruikers gemak. Het zou fijn zijn als we de geluidjes bij het openen en sluiten van de deuren kunnen aanpassen. Nu maar één type geluid. We willen graag met geluid onderscheid maken welke deur open en dicht gaat. Een paar extra geluidjes zou handig zijn. Her systeem geeft ons een veilig gevoel.

JOOP uit: BEVERWIJK

28-11-2017
6,0

IK HEB MET MONTEUR CHAM SLECHTE ERVARINGEN.
TIJDENS LAATSTE GESPREK HEB IK DIT BEEINDIGD.
IK HEB HEM DAARNA ZONDER RESULTAAT GEBELD, ZONDER RESULTAAT, HIJ ZELFS NOG EEN JACK HIERLIGGEN.ER ZIJ MIJ TOEZEGGINGEN GEDAAN, DIE HIJ NIET HEEFT KUNNEN WAARMAKEN.

Hetty uit: Paterswolde

22-11-2017

D.C

22-11-2017

Ervaring met: Verisure Comfort

Heel erg tevreden. De Mannen hebben alles netjes gemonteerd. Gingen ook niet eerder weg zonder alles goed te testen .. Alles deed het perfect . Wat voor mij vreselijk belangrijk Is' is de nazorg .
Even bellen of ik al gewend was aan het systeem. Hoe het met me gaat. Langs komen om alles nog even samen met mij na te lopen . Ik voel me zeker een stuk veiliger in me eigen huis . En dat dankzij "VERISURE" ! ..
Lieve aardige Mensen , ik ben ze dan ook zeer dankbaar . Uit het diepste van mijn hart .

Lieve groetjes, D.C. Libanon.

Lachman uit: Schiedam

21-11-2017

Ervaring met: Verisure Professional

Ulrich uit: Almere

21-11-2017

Ervaring met: Verisure Professional

Prima Service en snelle afhandelingen alarmen.

C.L. uit: DIEMEN

15-11-2017

Ervaring met: Verisure Comfort

Ben zeer tevreden met de Verisure Comfort nog geen problemen gehad

Michiel uit: Brunssum

15-11-2017

Ger uit: Geleen

14-11-2017

Ervaring met: Verisure Optimum

Heb ook op afstand controle over het alarmsysteem. Verisure-medewerkers komen gemaakte afspraken na!

Petra uit: ees

14-11-2017
2,0

Ervaring met: Overige

Krijg geen antwoord op mijn vragen, wordt nooit teruggebeld. Heb zelfs gistermorgen klacht per email naar Verisure gestuurd heb alleen emailontvangst bevestiging gekregen daarna tot op heden wederom niets vernomen.
Slechte service wij zijn vreselijk teleurgesteld in Verisure