Beoordelingen Verhuisbedrijf Draagkracht

• Afspraken nakomen 9,4

Una uit: Amsterdam

15-08-2017

Ervaring met: Verhuizen

Goede verhuizers die zorgvuldig met je spullen omgaan. Niks op hun tempo aan te merken. Schatting liep iets uit, waardoor de prijs wat hoger kwam te liggen. Ik had blijkbaar iets meer dan dat ik had opgegeven, waardoor ze twee keer moesten rijden. Dit is het enige minpuntje dat ik kan geven. Moet er wel bij zeggen dat ik er ook voor kon kiezen om 1 rit te maken, maar ik moest me huis uit dus ik moest wel. Dit niet om hun tekort te doen. Ze hebben goed werk geleverd.

Dirk

24-06-2017

Ervaring met: Verhuislift huren

Door omstandigheden hadden we snel een verhuislift nodig, dit was gelukkig mogelijk op korte termijn. Chauffeur van de verhuislift had duidelijk ervaring en wist wat die deed.

jay uit: Amsterdam

09-05-2017

Ervaring met: Verhuizen

Bedankt voor de vlotte service, moest plotseling verhuizen door wat ongelukkige omstandigheden, na wat rond bellen, bij jullie gestrand, telefonisch goed te woord gestaan en kreeg de zelfde dag nog een offerte. Prijs was prima voor de service die ik kreeg. Zoals beloofd aan de verhuizers een review voor het harde werk! Tim en Angelo bedankt!

Souffian uit: Amsterdam

15-04-2017

Ervaring met: Verhuislift huren

Amerikaanse koelkast pastte niet door de trap. Bedrijf opgebeld en ze konden die zelf avond nog komen. Chauffeur van lift wist precies wat die deed en me koelkast staat veilig binnen. Had helaas geen contant meer op zak om je een fooi te geven, hoop dat je hierdoor je verdiende waardering krijgt.

Keywan uit: Amsterdam

22-03-2017

Ervaring met: Verhuizen

Verhuizing is goed verlopen, bedankt voor de service !

Jakub uit: Den Haag

21-03-2017

Ervaring met: Verhuizen

Schrijff normaal niet beoordelingen maar wil Patrick en gerard bedanken voor het hard werk die ze hebben verricht. Had een goed gevoel bij deze ploeg en zul jullie vaker gebruiken als nodig

Groetjes Sebti

Tolga uit: Zwijndrecht

12-03-2017

goede verhuizers, waren netjes met spullen om gegaan.

Sander uit: den haag

19-02-2017

Ervaring met: Verhuislift huren

Bedankt voor de snelle service mannen. Ik heb mijn piano door de verhuizers naar boven laten liften wat op het eerste gezicht een vrij lastig karwei bleek te worden maar de mannen hebben dat heel goed opgelost door voldoende verhuisdekens op de lift te zetten zodat mijn piano niet word beschadigd.

Joost uit: Den haag

17-02-2017

Ervaring met: Verhuizen

Ik heb voor dit verhuisbedrijf gekozen omdat de offerte die ik had aangevraagd heel aantrekelijk was en ik goed werd opgevangen doorm het kantoor personeel. En natuurlijk hebben de jongens ook goed en snel gewerkt. Ik had een paar krassen op me vloer gekregen maar
dat heb ik netjes met het kantoor kunnen oplossen.

Ik wil Gerard en Dennis bedanken voor hun inzet

Joyce uit: Den haag

16-02-2017

Ik wil de verhuizers bedanken voor hun flexibiliteit en inzet die ze hebben getoond tijdens mijn verhuizing. De verhuislift kon niet geplaatst worden waardoor de jongens er aan moesten geloven om trappen te gaan lopen
wat best een pittig karwei bleek te zijn. Vol bewondering keek ik toe hoe ze mijn droger en wasmachine vanaf de 2de etage naar beneden hebben gelopen. De jongens waren heel vriendelijk en hebben uitstekend hun best gedaan.