Beoordelingen Verhuisbedrijf Draagkracht

• Vakmanschap 9,4
  • Afspraken nakomen 9,3

18-10-2017
6,8

Aardige mensen, harde werkers. De afgesproken planning werd niet helemaal gehaald, maar dat is gecompenseerd.

Matthias uit: Amsterdam

15-10-2017

Ervaring met: Verhuizen

De jongens waren op tijd en hebben super werk geleverd. Ze kwamen met creatieve oplossingen wanneer nodig. Volgende verhuizing zeker weer met draagkracht!!

D uit: Den haag

20-09-2017

Ervaring met: Verhuislift huren

Prettig bedrijf vanaf het eerste contact tot aan de harde werkers die het uiteindelijk gerealiseerd hebben. Zou ze zo weer bellen met een verhuisklus. Top!

Donatella uit: Amsterdam

15-09-2017

Ervaring met: Verhuizen

Vriendelijke verhuizers en goedkoop. Verhuizing binnen Amsterdam.

m uit: Zoetermeer

15-09-2017

Ervaring met: Verhuizen

Prima verhuizing. Verhuizers hebben hard doorgewerkt. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Ali uit: Purmerend

09-09-2017

Ervaring met: Verhuizen

Onlangs dat ze te laat waren, is alles op tijd afgerond. Lastige kast is goed in en uit elkaar gezet. Verhuizers beleefd en netjes.

Jesse

09-09-2017

Ervaring met: Verhuizen

Prima dienstverlening, komen hun verwachting na. Aanrader!

Una uit: Amsterdam

15-08-2017

Ervaring met: Verhuizen

Goede verhuizers die zorgvuldig met je spullen omgaan. Niks op hun tempo aan te merken. Schatting liep iets uit, waardoor de prijs wat hoger kwam te liggen. Ik had blijkbaar iets meer dan dat ik had opgegeven, waardoor ze twee keer moesten rijden. Dit is het enige minpuntje dat ik kan geven. Moet er wel bij zeggen dat ik er ook voor kon kiezen om 1 rit te maken, maar ik moest me huis uit dus ik moest wel. Dit niet om hun tekort te doen. Ze hebben goed werk geleverd.

Dirk

24-06-2017

Ervaring met: Verhuislift huren

Door omstandigheden hadden we snel een verhuislift nodig, dit was gelukkig mogelijk op korte termijn. Chauffeur van de verhuislift had duidelijk ervaring en wist wat die deed.

jay uit: Amsterdam

09-05-2017

Ervaring met: Verhuizen

Bedankt voor de vlotte service, moest plotseling verhuizen door wat ongelukkige omstandigheden, na wat rond bellen, bij jullie gestrand, telefonisch goed te woord gestaan en kreeg de zelfde dag nog een offerte. Prijs was prima voor de service die ik kreeg. Zoals beloofd aan de verhuizers een review voor het harde werk! Tim en Angelo bedankt!