Beoordelingen Verhoef Dakramen

super nette jongens

top

Dave uit: Rhoon

Ik ben: eerste keer klant

Topmonteurs. . Leggen duidelijk uit wat ze gaan doen.

Zeer tevreden.

uit: Groenekan

Ik ben: vaste klant

5 Dakramen met verduisteringsgordijnen besteld 2 jaar geleden. Zo netjes krijg je het zelf niet afgewerkt. Echt vakwerk en zeer snel. Na 2 jaar zijn 4 gordijnen van Velux kapot gegaan. Zonder gedoe nieuwe gekregen inclusief installatie. Nette monteurs, vriendelijk, snel en keurig werk. Nooit meer ergens anders.

Eindresultaat:
Helemaal goed. Ook de service.

Rob uit: Amersfoort

01-04-2019

Leon uit: Capelle aan den IJssel

19-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Vriendelijk personeel. De dakramen werden snel, maar toch netjes geïnstalleerd. Alle verpakkingsmaterialen werden netjes afgevoerd.
Enige minpunt was de levertijd. Het duurde behoorlijk lang voordat de ramen gemonteerd konden worden.

Tevreden

Marc uit: Huizen

17-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Wij lieten 2x een Combi gevel (bestaat uit een regulier VELUX tuimelvenster met een verticaal gevel-element) vervangen. De oude Combi gevel was van gelakt hout, die nieuwe is van kunststof. Er was een kleine teleurstelling op de dag van montage: het bleek dat het gevel element in de kunststof versie niet open kon (wat de houten versie wel had). Verhoef heeft dit meteen en oprecht uitgelegd en op geen enkele manier druk op ons gelegd. We konden in alle rust kiezen uit 'we gaan door" en "we bestellen toch weer een houten gevel en komen dan terug". We hebben uiteindelijk gekozen voor 'doorgaan' en einde dag zaten de nieuwe kunststof Combi gevels er prima in. We zijn erg tevreden over het uiteindelijk resultaat: er is helemaal niets beschadigd of vuil gemaakt en alles in prima afgewerkt. Onze zorg dat er na montage flink hersteld zou moeten worden (timmerwerk eb/of stucwerk) was geheel ongegrond.

Eindresultaat:
Van begin oriëntatie tot oplevering erg goede ervaring. Zonder enige beschadiging of bevuiling (men had alles netjes afgedekt) is alles prima geplaatst en afgewerkt. Enige minpuntje was het feit dat Velux kennelijk besloten heeft om, in de kunststof versie van het gevelelement, de kiepstand te verwijderen (raam kan niet meer open). Dit is veel meer een verwijt naar Velux dan naar Vehoef, zij het dat Verhoef dit wellicht ook had moeten weten. Maar dat terzijde, verder is het een betrouwbaar en prima bedrijf.

Sebastiaan uit: Woubrugge

15-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Verhoef is een zeer goed bedrijf. Met zeer goede vakmensen. Ze weten waar ze over praten en leveren zeer goed werk

Eindresultaat:
Het eindresultaat is boven verwachting. Is super mooi geworden en een hoop extra licht op zolder.

Ton uit: Zoetermeer

08-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Net bedrijf, die hoge kwaliteit levert. Ramen geinstalleerd op de plek die ik wilde. Alles netje geinstalleerd en schoon opgeleverd.

Ook communicatie is prima.

Zeer goed.

uit: Meerkerk

06-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Drie dakramen laten plaatsen door verhoef. Twee kundige en vriendelijke heren hebben het werk in een dag tijd gedaan. Plaatsbepaling ging in overleg, ze gaven goed advies. Alles werd netjes opgeruimd.

Prachtig!

Caroline uit: Berkel en Rodenrijs

05-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Twee dakramen geplaatst in drie uur, alles zonder problemen verlopen. Één dakraam via de buitenkant geplaatst met hijskraan, ging perfect. Naderhand hebben ze alles opgeruimd en het ziet er weer keurig uit!

Eindresultaat:
Mooi resultaat, ben er erg blij mee! Kan er weer dertig jaar tegen!