Beoordelingen Verhoef Dakramen

• Totaalindruk 8,8

Marc uit: Huizen

17-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Wij lieten 2x een Combi gevel (bestaat uit een regulier VELUX tuimelvenster met een verticaal gevel-element) vervangen. De oude Combi gevel was van gelakt hout, die nieuwe is van kunststof. Er was een kleine teleurstelling op de dag van montage: het bleek dat het gevel element in de kunststof versie niet open kon (wat de houten versie wel had). Verhoef heeft dit meteen en oprecht uitgelegd en op geen enkele manier druk op ons gelegd. We konden in alle rust kiezen uit 'we gaan door" en "we bestellen toch weer een houten gevel en komen dan terug". We hebben uiteindelijk gekozen voor 'doorgaan' en einde dag zaten de nieuwe kunststof Combi gevels er prima in. We zijn erg tevreden over het uiteindelijk resultaat: er is helemaal niets beschadigd of vuil gemaakt en alles in prima afgewerkt. Onze zorg dat er na montage flink hersteld zou moeten worden (timmerwerk eb/of stucwerk) was geheel ongegrond.

Eindresultaat:
Van begin oriëntatie tot oplevering erg goede ervaring. Zonder enige beschadiging of bevuiling (men had alles netjes afgedekt) is alles prima geplaatst en afgewerkt. Enige minpuntje was het feit dat Velux kennelijk besloten heeft om, in de kunststof versie van het gevelelement, de kiepstand te verwijderen (raam kan niet meer open). Dit is veel meer een verwijt naar Velux dan naar Vehoef, zij het dat Verhoef dit wellicht ook had moeten weten. Maar dat terzijde, verder is het een betrouwbaar en prima bedrijf.

Sebastiaan uit: Woubrugge

15-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Verhoef is een zeer goed bedrijf. Met zeer goede vakmensen. Ze weten waar ze over praten en leveren zeer goed werk

Eindresultaat:
Het eindresultaat is boven verwachting. Is super mooi geworden en een hoop extra licht op zolder.

Ton uit: Zoetermeer

08-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Net bedrijf, die hoge kwaliteit levert. Ramen geinstalleerd op de plek die ik wilde. Alles netje geinstalleerd en schoon opgeleverd.

Ook communicatie is prima.

Zeer goed.

uit: Meerkerk

06-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Drie dakramen laten plaatsen door verhoef. Twee kundige en vriendelijke heren hebben het werk in een dag tijd gedaan. Plaatsbepaling ging in overleg, ze gaven goed advies. Alles werd netjes opgeruimd.

Prachtig!

Caroline uit: Berkel en Rodenrijs

05-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Twee dakramen geplaatst in drie uur, alles zonder problemen verlopen. Één dakraam via de buitenkant geplaatst met hijskraan, ging perfect. Naderhand hebben ze alles opgeruimd en het ziet er weer keurig uit!

Eindresultaat:
Mooi resultaat, ben er erg blij mee! Kan er weer dertig jaar tegen!

Fam. uit: Nederhorst den Berg

03-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Goede ervaring, zeer vriendelijk personeel, ook de monteurs zijn vriendelijk en correct!

👍🏻Mooiiii

9,7

Joost uit: Utrecht

27-02-2019

Ik ben: eerste keer klant

Echt heel tevreden over het totaalpakket van dienstverlening. Tot volgende keer!

17-02-2019
7,7