Beoordelingen Verhoef Dakramen

• Totaalindruk 8,7

Marc uit: Nieuwegein

04-10-2017

Ik ben: vaste klant

De monteurs werken zorgvuldig en snel. Ze zijn erg vriendelijk.

Prima.

De jong uit: Zeist

02-10-2017

Ik ben: eerste keer klant

Ons oude dakraam was geen velux dus er moest gezaagd worden om het veluxraam passend te maken

Super netjes afgewerkt. Prima afgetimmerd en Keurig opgeruimd. Heel blij

Arie uit: Vianen

02-10-2017

Ik ben: eerste keer klant

Wij hadden al de nodige info opgehaald via het Internet en de Velux showroom in De Meern. Keuze was uiteindelijk niet zo moeilijk. Snel een offerte ontvangen van Verhoef en vervolgens vlot opdracht gegeven tot plaatsing. Door ruimte in een agenda van de monteur vervolgens ook snel en vakbekwaam geplaatst.

Eindresultaat:
Wij zijn blij met het eindresultaat. Een mooi en goed geplaatst Velux raam zonder veel rompslomp en rommel.

Caroline uit: Leiderdorp

25-09-2017

Ik ben: eerste keer klant

Zeer klantvriendelijk, betrouwbaar, professioneel! Wij hebben vooraf goed advies en duidelijke uitleg gekregen.

Eindresultaat:
Super! Alles ook erg netjes achtergelaten. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat en hebben uw bedrijf al bij iedereen aanbevolen :-)!

EN uit: CULEMBORG

24-09-2017

Ik ben: eerste keer klant

Ons 20 graden dak bleek toch heel geschikt voor een kapel, juist de baskapel gaf een enorme ruimte- en lichtwinst. Binnen een dag was het naar tevredenheid gefikst. In het voortraject bleek ik tijd nodig te hebben om goed helder te krijgen welk type ramen ik zocht, daar was ook alle ruimte voor. Geduldig wisselde de offerte enkele keren tot het hoe en wat vast stond.

Eindresultaat:
Er is nu aan de lage kant van de zolder volop ruimte en licht voor een mooie tweede logeerkamer. Elke keer als ik boven kom geniet ik weer van het resultaat.

Patrick uit: Nieuwegein

24-09-2017

Ik ben: eerste keer klant

De monteurs van verhoef waren mooi op tijd. Ze waren vriendelijk en gingen meteen aan de slag. En omdat ik het afval zelf ging wegbrengen hebben ze al het afval voor in de tuin gebracht. Toppie

Eindresultaat:
Ziet er netjes uit. En de volgende x weer bij verhoef. DAS IST EINE TOPPER!

M uit: Vleuten

19-09-2017
9,9

Ik ben: eerste keer klant

Twee supervriendelijke jongens die kwamen monteren en daarna nog rustig uitleggen hoe alles werkt.

Erg mooi en fijn.

Paul uit: Houten

19-09-2017

Ik ben: vaste klant

Professioneel bedrijf dat zijn offerte keurig uitvoert! Monteurs stralen hun vakkundigheid af op het geleverde product.

Hulde

Ben uit: Nieuwegein

18-09-2017

Ik ben: eerste keer klant

Kennis van zaken. Prima vakmanschap netjes en snelle afhandeling

Eindresultaat:
Mooi afgewerkt. Voor een nieuw dakraam of vervanging beveel ik Verhoef dakramen aan.

Mischa uit: Houten

18-09-2017

Eindresultaat:
Prima gedaan/uitgevoerd en conform afspraak.