Beoordelingen Verhoef Dakramen

• Klantvriendelijkheid 9,0
  • Totaalindruk 8,8

C. uit: Leidschendam

Ik ben: eerste keer klant

Alles keurig geregeld. Handige vakman had dakramen in een mum van tijd geïnstalleerd. Heel veel kennis en kunde. Praktisch geen rommel.

Prachtig, Heel blij mee.

Dennis uit: Vianen

8,1

Jeroen uit: Voorschoten

Ik ben: eerste keer klant

Een bedrijf wat je in deze wereld van overconsumptie niet vaak tegenkomt

Gewoon top

J uit: Nieuwkoop

17-02-2020

Ik ben: eerste keer klant

Snel en netjes hebben ze de twee oude dakramen vervangen.

Eindresultaat is mooi. Netjes gewerkt. Voldoet aan de verwachting

Peter uit: Utrecht

03-02-2020

Ik ben: eerste keer klant

Prettig contact, goed advies en kundige monteurs

Anouk uit: Leiderdorp

29-01-2020

Ik ben: eerste keer klant

Duidelijk en snel met de offerte. Denkt mee in de vorm van geldende Velux acties en kortingen. Netjes en nauwkeurig (af)gewerkt. Snelle plaatsing.

Eindresultaat:
Zeer tevreden. goede plaatsing van de ramen en nette afwerking.

Jim uit: Nootdorp

7,6

Ik ben: eerste keer klant

Niet slecht maar ook geen bijzondere ervaring. Vooraf wat meer informatie over wat men gaat zou welkom zijn. Denk aan mailtje paar dagen vooraf om te bevestigen hoe laat men komt, er even aan te denken om pinlimiet te verhogen en eventuele andere dingen zou welkom zijn.

Eindresultaat:
Product is prima en afwerking van plaatsing is prima. Kortom zeer tevreden over eindresultaat.

Caro uit: Zwolle

Ik ben: eerste keer klant

Na een wat rommelige start is de verdere samenwerking naar volle tevredenheid verlopen. De monteurs werken snel en heel netjes met oog voor de omgeving. Hierdoor had de buurt zo min mogelijk overlast. Tip: communiceer iets actiever in het voortraject: geef door als er iets is en neem een week voor de start zelf even contact op met de particulier. Informeer hoe laat men arriveert, met hoeveel mensen, hoe lang de klus duurt, wat er door de klant voorbereid moet zijn etc.

Eindresultaat:
We zijn erg tevreden. De ramen zijn schitterend en de afwerking keurig. Alle afval is meegenomen op de dakpannen na (volgens afspraak).

Jose uit: Amstelveen

Isabelle uit: Utrecht

24-01-2020

Ik ben: eerste keer klant

Op ons dak lagen al zonnepanelen, het was even zoeken naar een bedrijf dat wel dakramen wou plaatsen. Bij Verhoef was dat gelukkig geen probleem. Voor het plaatsen is een medewerker langs geweest om de mogelijkheden te bespreken. Duidelijk advies en duidelijke offerte. Ondanks de drukke agenda van monteurs konden de ramen op korte termijn geplaatst worden. Vriendelijke monteurs, vakkundig en netjes gewerkt.

Erg blij mee.